2023-12-28, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extinctionist
Är ingen bitcoin expert men jag spekulerar att det är många som vill ha knark till nyår. Det som händer då är att blockchainen prioriterar de största överföringarna över små överföringar.

Edit; i sin tur kan det ta lite tid ibland efter allt är klart i blockchainen innan coinsen verkligen hamnar på ditt konto. Har hänt mig förut.

Alltså menar du in på flugsvamp då? För som sagt har gjort det massvis med gånger är första gången det händer den fortsätter med massa konformeringar eller vad det nu är står att det är klart men har inte kommit till flugan att det är på g eller in
Citera
2023-12-28, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Hände mig med som tur liten hacka just idag också använder coinbase och alltid gjort enligt blockchain ska de vara klart dock har det varken kommit in till fs eller står i transaktionen så känns lite meningslöst för min del att skriva till admin nu, hur gick det för dig?

Nej pengar borta och jag vet med det är rätt länk dit handlat så många gånger och dubbelkollar så adress stänmer lverens på första inloggssidan så det är ej fel länk som är felet denna gång
Admin svarar ej. Är det dags att blåsa folk nu? Stänga sidan så de vill samla pengar fattar ej
Fler med problem?
Citera
2023-12-28, 06:32
Medlem
Någon som vet adressen till Archetyp forum?
Citera
2023-12-28, 07:11
Medlem
crossposts avatar
Mina BTC har kommit in nu. Support hade skrivit att dom eskalerat det till utvecklare och att dom löst problemet. Vet ej ifall det är fixat för alla eller om dom bara grejade min, så har ni fortsatt problem verkar dom kunna lösa det iaf.
Citera
2023-12-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetdu
Nej pengar borta och jag vet med det är rätt länk dit handlat så många gånger och dubbelkollar så adress stänmer lverens på första inloggssidan så det är ej fel länk som är felet denna gång
Admin svarar ej. Är det dags att blåsa folk nu? Stänga sidan så de vill samla pengar fattar ej
Fler med problem?

Fick in mina pengar idag
Citera
2023-12-28, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurkan143
Fick in mina pengar idag

Någon som vet hur man kan använda Tor på iPhone funkar inte med Onion och orbot
Citera
2023-12-28, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetdu
Någon som vet adressen till Archetyp forum?
Det är samma som till marknaden. Fråga inte här om länk. Det är förmodligen inte tillåtet att dela med sig av den och om någon erbjuder dig en länk är det förmodligen phishing. Tips är att titta på annat håll.
Citera
2023-12-28, 14:27
Medlem
Kommer ni in på archetyp? testat båda länkar som ska fungera.
Citera
2023-12-28, 14:44
Medlem
Begins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoic

Nope varit nere hela dagen även för mina privata länkar tyvärr.
Citera
2023-12-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begin

Samma här!
Citera
2023-12-28, 16:37
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Begin

Citat:
Samma här!
Samma här

MEN! Läste nyss på dread där admin (eller iaf samma konto som skrivit tidigare inlägg samt påstår sig vara admin) att Archetyp är taget offline för tillfället, men kommer att komma tillbaka online inom 24h!
Har varit fundersam sedan den gick ner om varför vi inte fått nån info, men nu när admin gått ut med sitt egna konto och bekräftat downtime och sagt att den är tillbaka inom 24h så oroar jag mig inte längre! Antingen så utför de någon patchning eller så handlar det om problem med servern elr. liknande.
*Vill ni bekräfta källan hänvisar jag till dread för mer info*
Citera
2023-12-28, 17:33
Medlem
emmuuts avatar
Är det någon som beställt nyligen från ett utrikesland? Vågar man sig på det? Tänker mest på Tyskland. Nederländerna kan man verkligen glömma va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in