Citat:
Ursprungligen postat av
Pythia_88
Huvudet på spiken! Jag är övertygad om att det starka känslomässiga/kriminella band J och M har till till varandra kommer att mynna ut i att M inom, låt mig gissa, ett halvår kommer att besöka J på Hinsan.
Det är bara att invänta mediernas bevakning så lär vi få ta del i när och hur.
Vad är det för larv ni försöker koka ihop?
Att Maja skulle få för sig att frivilligt utsätta sig för fängelsemiljö eller Johanna Leshem Jansson överhuvudtaget, är inte troligt.
Att göra det, ansöka om besökstillstånd, (vilket inte lär beviljas) i syfte att tala om vilken vidrig människa hon är och få chansen att spotta Johanna i ansiktet, är inte vilken typ av människa Maja är.