Citat:
Ursprungligen postat av
thebandit777
Alltid Liverpoolfans som är jobbigast och mest delusional, men jag har överseende. Tror vi måste tänka mer på våra bröder i den fattiga tattarstaden i norr, helst så här i juletider.
Feed the scousers, let them know it's Christmas time
Jag förstår att det är jobbigt att behöva dra ursäkter ur röven till varför favoritlaget inte fick straff emot sig. Att vara den som får positivt utfall av ett felbeslut, men sen ändå försöka hitta på skäl till varför det inte var ett felbeslut.
Men det finns en lösning: Vara ärlig.
Det kunde låtit något sånt här: "Klart det är straff när norrmannen tar med handen. Arsenal har riktig tur där och hade vi inte fått den hade jag blivit rejält förbannad. Men nu klarade Liverpool 1-1 ändå så vi får aldrig veta hur matchen slutat om straffen getts. Tycker Arsenal var bra och delad pott var rättvist över 90 minuter."
Men nejdå. Istället ska skiten försvaras.
Arsenalfansen i den här tråden är de som är mest deluded, med general troll i spetsen. Det ironiska är att nästan ingen, utom Chelsea- och Spurs-fans, ogillar Arsenal som lag och klubb. Visst är Arteta lite gnällig, men ändå. Ungt lag, positiv fotboll, en transformation under Arteta från utskrattade till titelutmanare, det är imponerande. Nej, det enda skälet till att tråden "hatar" Arsenal och njuter när de går dåligt, är trådens Arsenalsupportrar.
Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Var ännu mer klagande från Arsenal-fansen efter Newcastle matchen. Helvete vad mycket grinande det var då. Är man någorlunda vettig som supporter så vet man ju att alla klubbar har idiotfans och man är själv inte bättre än andra, åker ens eget lag på skitgrejer så klagar man precis som andra supportrar klagar när det händer deras lag.
Jotack. Atombomb i glashus. Gnäller och gråter när något drabbar dem, men givetvis får man göra vad man vill när man halkar. Och det är planens fel, buhuu.
Svårt att ha någon som helst sympati för Arsenalfansen som deras företrädare i tråden beter sig.