2023-12-22, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Här kan du köpa enbart matchen.

https://www.ppv.com/events/joshua-vs-wallin
Tack ska du ha!

Men blir nog DAZN ändå. Vill se hela galan. Det är ju den här generationens bästa matchkort. Kanske bästa någonsin.
Citera
2023-12-22, 17:08
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Tack ska du ha!

Men blir nog DAZN ändå. Vill se hela galan. Det är ju den här generationens bästa matchkort. Kanske bästa någonsin.

Jag håller med. Men DAZN har inget vidare rykte däremot.
Det finns en anledning till att 97% av trustpilot ger fingret till DAZN.
Senast redigerad av reffi 2023-12-22 kl. 17:11.
Citera
2023-12-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reffi
Jag håller med. Men DAZN har inget vidare rykte däremot.
Det finns en anledning till att 97% av trustpilot ger fingret till DAZN.
Oj då... jag har prenumererat där flera gånger och avslutat, köpt PPV och sånt med. Aldrig haft några problem
Citera
2023-12-22, 17:40
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Uppgifter i Daily Mail där det snackas om att Joshua vs Wallin är 75 Miljoner pund match.
Visst f-n har arabs pröjsat stort för detta..men dessa orimliga summor?
Inga konstigheter annars,inga sena avsteg gällande dessa sammanlagt 16 fighters.

Tror att Wallin tjänar 5 Miljoner Pund här,minst.
De drog ju ihop kortet på typ 2v och varenda fighter måste gå ner på knä inför Saudiarabien och nämna prinsen i varenda tal de håller. Så de har nog slängt ut en sjuhelvetes massa pengar på detta. Så den summan förvånar mig inte alls om den stämmer.
Citera
2023-12-22, 18:32
Medlem
DjPuttes avatar
Michael Buffer is back on DAZN för köra sitt race på de två sista matcherna, Bara det är värt pengarna istället för David Diamante som kör med sitt jäkla eko på efternamnet nu mer....

AJ såg jävligt ripped ut inte mycket överflödigt fett på den kroppen, Wallin återstår se tycket han inte så jäkla slimmad som han borde!
Fight card:
🥊 Anthony Joshua vs Otto Wallin (AJ KO mellan 4-8 ronden)
🥊 Deontay Wilder vs Joseph Parker (Wilder KO blinka inte det kan ske snabbt)
----------------------------------------
🥊 Daniel Dubois vs Jarrell Miller (DDD tror jag kommer vinna kvällens match i skymundan)
🥊 Dmitry Bivol vs Lyndon Arthur (Points UD gissar jag Bivol)
🥊 Jai Opetaia vs Ellis Zorro (KO någon av de första ronderna för Opetaia)
🥊 Frank Sanchez vs Junior Fa (Sanchez kommer ta Fa på KO)
🥊 Filip Hrgovic vs Mark De Mori (Hrgovic måste ta han på KO klarar han det?)
🥊 Arslanbek Makhmudov vs Agit Kabayel (Makhmudov kommer dra ut Kabayel på KO tidigt)
Senast redigerad av DjPutte 2023-12-22 kl. 18:58.
Citera
2023-12-22, 23:01
Medlem
Vart fan är boxningen på väg????
Hearn o Warren står bredvid varandra, säger varandras namn... Skandal
Är de så jävla rövk**llade av Saudis oljedollar???
Jag spyr!!!
Citera
2023-12-23, 00:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Presskonferens startade för drygt en halvtimme sen.

18 gånger pengarna på Wallin Är inte det jävligt högt? Ok att Joshua skulle vara favorit men så stor favorit? Jag har aldrig varit en gambler och tänker inte börja nu men hade jag varit hade jag lätt lagt in typ en röding på Otto till sånt bra odds.

Du kollar fel. Joshua betalar 1.25 och Wallin 4.0x pengarna hos Bet365 och priserna är representativa för marknaden som helhet. Oavgjort betalar 17.0 hos 365, så du har förmodligen misstagit oddset på oavgjort för Wallin-vinst. Priserna avspeglar en chans på runt 25% för Wallin och jag köper den bedömningen. Joshua betalar för övrigt 2.40 på att vinna på knock - känns lite högt ur mitt perspektiv. Oddset på att fighten går tiden ut är 1.72. Tror att oddsen på AJ kommer slashas eller droppa lite till innan gonggongen ljuder, kanske till 1.18-1.20. Känns som att "smart money" kommer plocka spots på AJ.

https://www.bet365.com/?affiliate=365_01422864&gclid=Cj0KCQiA4Y-sBhC6ARIsAGXF1g48amdlsgD_2yQ54rcyyiH_Cwz_nWCJObidI FJvHR9cAcROpmTZDKEaAti8EALw_wcB&bet=1#/AC/B9/C1/D8/E18358226/F8/
Senast redigerad av anwe8 2023-12-23 kl. 00:58.
Citera
2023-12-23, 02:37
Avslutad
Jermell Charlo har det tungt just nu. Först utklassad av Canelo för några månader sedan. Därefter skilsmässa och häromdagen gripen av polis för misshandel av familjemedlem:

https://hoodline.com/2023/12/boxing-champion-jermell-charlo-arrested-on-assault-charges-amid-divorce-proceedings-in-texas/

Bivol blev också anmäld för misshandel av sin fru för ngn mnd sedan:

https://www.sportskeeda.com/mma/news-told-my-father-i-hit-myself-dmitry-bivol-s-wife-lays-serious-domestic-violence-allegations-wba- world-champion
Citera
2023-12-23, 14:17
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Du kollar fel. Joshua betalar 1.25 och Wallin 4.0x pengarna hos Bet365 och priserna är representativa för marknaden som helhet. Oavgjort betalar 17.0 hos 365, så du har förmodligen misstagit oddset på oavgjort för Wallin-vinst. Priserna avspeglar en chans på runt 25% för Wallin och jag köper den bedömningen. Joshua betalar för övrigt 2.40 på att vinna på knock - känns lite högt ur mitt perspektiv. Oddset på att fighten går tiden ut är 1.72. Tror att oddsen på AJ kommer slashas eller droppa lite till innan gonggongen ljuder, kanske till 1.18-1.20. Känns som att "smart money" kommer plocka spots på AJ.

https://www.bet365.com/?affiliate=365_01422864&gclid=Cj0KCQiA4Y-sBhC6ARIsAGXF1g48amdlsgD_2yQ54rcyyiH_Cwz_nWCJObidI FJvHR9cAcROpmTZDKEaAti8EALw_wcB&bet=1#/AC/B9/C1/D8/E18358226/F8/
Ah okej. Nej jag såg 18x pengarna på Wallin på nån reklam men var väl antingen nån bluff eller att man måste omsätta potentiell vinst 79 gånger eller nåt. Men ja 4x pengarna känns väl rimligt.
Citera
2023-12-23, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Ah okej. Nej jag såg 18x pengarna på Wallin på nån reklam men var väl antingen nån bluff eller att man måste omsätta potentiell vinst 79 gånger eller nåt. Men ja 4x pengarna känns väl rimligt.
E man "special kund"hos bolag som har odds så ger wallin 12x pengar på ko vinst
Citera
2023-12-23, 14:46
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
E man "special kund"hos bolag som har odds så ger wallin 12x pengar på ko vinst
Okej. Som sagt bettar jag inte så kan typ inget om den världen.

Aja ska bli kul det här. Ska bli spännande att se om det går att streama PPV vis DAZN på två olika enheter. Enligt deras sida ska man kunna streama flera enheter men vid PPV bundet till en. Så gissningsvis lär jag få köpa galan + deras jävla abonnemang två gånger. Men men. Är rätt casual så inte jätteintresserad av mer än co-main och main men lär nog se alla fighter ändå.
Citera
2023-12-23, 15:45
Medlem
Jag tycker att Joshua ser ut som en bodybuilder.
251 är mycket muskler..och i Boxning är ett överflöd av dylika ingen fördel.
För stora muskler gör dig langsammare samt drar mjölksyra efter ett tag.
En kroppskonstitution a la Frank Bruno exempelvis är inget att sträva efter ur Boxningssynpunkt.

Jag gillar att Joshua är medveten om att det är slut för honom om han inte besegrar Otto.
Jag gillar dessutom att Otto redan sparrat 150 ronder med Joshua.
Det finns inga större hemligheter att ta till.

All In för alla.

Etablerar Wallin övertag utifran vinner han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in