2023-12-18, 20:10
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FactSHEKKER
Här har du två exempel på pedofiler som inte gjort något olagligt enligt dig.

60årig Sosserektor tror han chattar med 13 åring
https://samnytt.se/rektor-pa-grundsk...barn-stangs-av
"Har fantiserat om dina röda läppar runt min kuk"

61 årig sossepolitiker som tror han sexchattar med 13 åring
https://samnytt.se/s-politiker-sokte...lamnar-partiet
"Ska bli så mysigt att lära dig sexuell njutning på dina villkor"

Är det bara sexchattande med Patrik Sjöberg?
Är de oskyldiga?
Ska de gå fria utan straff?

Tonen i din argumentation är ursäktande och förminskande av pedofili, så jag bara be dig att gå ur tiden som resten av peddona. Men vi sansar oss och låter dig svara på dessa tre frågor.

Och nu vill jag höra din åsikt, inte rabbla upp vad lagen säger.
Du börjar mer och mer framstå som Dumpens motsvarighet till Raffa från Gangland...
Citera
2023-12-18, 20:15
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Mycket bra gjort av dessa grabbar. Pedofiler ska utsättas för det värsta.

Problemet är att pedofiler har skyddsstatus i skitländer som Sverige. Snart kommer staten att ingripa och skydda pedofilerna och dessa hjältar kommer tyvärr att gripas. Tragiskt!
Har de skyddsstatus eller kommer dem att få? lite otydligt i ditt inlägg
Citera
2023-12-18, 23:26
Bannlyst
Jag är tämligen säker på att dessa gossar är inne och läser här, och är det bekräftade peddon, så har jag inget problem med att de får stryk. Skit ska skit ha.

Tänk på kläder. Använd inga kläder med märken i fortsättningen. Se till att allt mediamaterial är skrubbat på alla sätt. Försök undvika att mobiler spåras, genom att stänga av location på mobiler och använd flygplansläge. Det är ingen garanti, men det är bättre än inget. Om någon kommer gripa er, så är det genom signalspaning. Var försiktiga och God speed.
Citera
2023-12-19, 01:34
Medlem
Hoppas dessa hjältar fattar att polis kan spåra telefoners positioner via mastar och att de tänker noga på säkerheten så de aldrig åker fast
Citera
2023-12-19, 19:53
Medlem
Ny video på telegram. Tjackis som blir misshandlad.
Citera
2023-12-19, 20:41
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Ny video på telegram. Tjackis som blir misshandlad.
finns på twitter med
https://twitter.com/PedoHuntingSWE/s...90276802748497
Citera
2023-12-20, 01:18
Medlem
Någon mer som noterade att PHS23 har ryska inställt som språk i chattappen de använder? Noterade det i skärmdumpen i nån av deras senaste videos.
http://bayimg.com/AAGLkaabE

Vad kan vi dra för slutsatser (no pun intended) av detta? сука блять!
Citera
2023-12-21, 19:10
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x3mt
Vart får man tag på den här gruppen? Alltså har dom någon hemsida eller nått där man kan kontakta dom?

De har Telegram konto
Citera
2023-12-21, 19:11
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Mycket bra gjort av dessa grabbar. Pedofiler ska utsättas för det värsta.

Problemet är att pedofiler har skyddsstatus i skitländer som Sverige. Snart kommer staten att ingripa och skydda pedofilerna och dessa hjältar kommer tyvärr att gripas. Tragiskt!

Jag instämmer.

I USA till exempel lägger man Pedofiler ihop bland de mest hårdföra brottslingarna till skillnad från Sverige.
Senast redigerad av GeoMeoSeo 2023-12-21 kl. 19:15.
Citera
2023-12-21, 19:12
Medlem
Ny video på deras telegram. Vettefab om det är rätt väg att gå som PHS gör, även om det är välförtjänt. Mer professionella grupper såsom Dumpen löper ju risken att placeras i samma fack som PHS
Citera
2023-12-22, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Hur vet man att det är just pedofiler man ger sig på? Det räcker ju snart att sprida ett falsk ryckte om någon man inte gillar för att få den personen misshandlad och det är väl ingen positiv utveckling?

Jag har lite kontakt med dem och har oxa gjort de dem gör fast för några år sen, dem ger sig bara på dömda peddos, köper domarna
Citera
2023-12-22, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benjo1312
Jag har lite kontakt med dem och har oxa gjort de dem gör fast för några år sen, dem ger sig bara på dömda peddos, köper domarna
Och när någon hämtar ut en dom, så registreras det, och har de dessutom köpt domar, så blir det ju ännu lättare att spåra...

I nyare klipp, så har de lagt upp chatloggar, så vi får väl anta att de ändå har haft någon kontakt med pedofilerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in