2025-07-28, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Eftersom en vuxen man som träffar en 15åring är pedofil så ska den hängas ut

Vadå så de kommer börja spöa skiten ur folk som ska träffa någon som är 17 år eller?
Citera
2025-07-28, 03:51
Medlem
Handlar nog inte egentligen så mycket om att skydda barn eller vad de nu gömmer sig bakom för ord utan snarare om män som går igång på att använda våld mot andra och att misshandla folk, de har nu identifierat en grupp att ge sig på som inte kan försvara sig själva och som dessutom inte stöds av någon och som är oorganiserade.

Att dessa människor ens existerar beror till stor del på att vi har fått hit den amerikanske pedofilskräcken där folk tror att det står en sexgalning bakom varje buske som vill röva bort deras äckliga ungar, dock ganska förståeligt när man beaktar det ständiga utpumpandet av tv-serier och filmer där "barn i fara" är temat, t ex missing, specialvictim unit program , without a trace etc etc. en mycket stor del av alla tv-serier och filmer innehåller denna ingrediens i någon form och människor är som alla vet lättpåverkade på både medvetna och medvetna plan.
Citera
2025-07-28, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanlissa87
Handlar nog inte egentligen så mycket om att skydda barn eller vad de nu gömmer sig bakom för ord utan snarare om män som går igång på att använda våld mot andra och att misshandla folk, de har nu identifierat en grupp att ge sig på som inte kan försvara sig själva och som dessutom inte stöds av någon och som är oorganiserade.

Att dessa människor ens existerar beror till stor del på att vi har fått hit den amerikanske pedofilskräcken där folk tror att det står en sexgalning bakom varje buske som vill röva bort deras äckliga ungar, dock ganska förståeligt när man beaktar det ständiga utpumpandet av tv-serier och filmer där "barn i fara" är temat, t ex missing, specialvictim unit program , without a trace etc etc. en mycket stor del av alla tv-serier och filmer innehåller denna ingrediens i någon form och människor är som alla vet lättpåverkade på både medvetna och medvetna plan.

I Sverige är pedofiler på varje skola, dagis, varje krog, varje jobb, i riksdagen, de jobbar i media och polisen, m.m. Dumpen visar detta tydligt hur systemet försvarar pedofiler o då måste folk göra vad de kan för att stoppa dem själva
Citera
2025-07-29, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FactSHEKKER
Grejen är ju att du tycker inte pedofiler som inte blivit dömda i domstol ska straffas.
Pedofilerna är mycket glada över denna loophole som du förespråkar.
Jag har redan tänkt 10 steg före dig, nej samhället kommer inte falla ner i kaos och anarki för att folk ger pedofiler vad de förtjänar.
Vad är det för "fråga" medborgargardena, i ditt fiktiva scenario, inte håller med om?
Lite mer får du ta och komma med om du vill tas seriöst.
Du gnäggar så mycket om demokratiska grundprinciper och rättsstaten att man kan tro att du gick med en politiskt organisation innan du lärde dig tala.

Ja självklart så ska en person som blir friad i domstol inte straffas. Frias personen så finns det inte tillräckliga bevis. Då får man leta efter starkare bevisning och överklaga domen. Inte ta lagen i egna händer. Det finns många brister i vårt rättssystem. Men det är det bästa vi har tllls någon kommer på något bättre. Pöbelmentalitet, medborgargarden, och att ta lagen i sina egna händer är inte svaret.
Citera
2025-07-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EfinS
Ny AIK huligan dömd för grov misshandel i PHS

https://www.etc.se/inrikes/aennu-en-...otiverat-vaald

Det förvånar mig inte. Då är det solklart att det är mer suget att utöva våld som är drivkraften än att bekämpa pedofili.
Citera
2025-08-12, 18:08
Medlem
sfrges avatar
Citat:
En vuxen man som träffar en 15åring är pedofil

Menar du allvar? Anser du att en 20 åring som hänger med en 15 åring är pedofil?
Citera
2025-08-14, 19:36
Medlem
Citat:
En vuxen man som träffar en 15åring är pedofil

När är man vuxen? När man är 18 år? Så svara på detta helt öppet. Så om en 19- årig man knullar med en 14-åring så är han pedofil? Jag vill ha ett ja eller ett nej svar på det tack.
Citera
2025-08-14, 19:42
Medlem
Citat:
Så du försvarar pedofilerna och tycker de är offer för rån o misshandel? Phs gör det som måste göras

Jag har aldrig försvarat någon. Lyssna och läs det jag har skrivit. Jag skiter fullständigt i vad människor gör, även PHS. Om dom vill låtsas vara barn och träffa folk som dom vill spöa på, Ja gör det. Jag är satanist, det ENDA jag bryr mig om är hur jag gör med MITT liv. Men det jag är ute efter är SANNINGEN. Och att det finns barnknullare bland nazister som er samtidigt som ni utför eran verksamhet stör mig.
Citera
2025-08-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6LEX6TALIONIS6
När är man vuxen? När man är 18 år? Så svara på detta helt öppet. Så om en 19- årig man knullar med en 14-åring så är han pedofil? Jag vill ha ett ja eller ett nej svar på det tack.

En 19åring som våldtar en 14åring är pedofil ja. Det finns inget som heter har sex med en 14åring när du är över 18.. är du över 18 och har sex med en 14åring är det våldtäkt.
Citera
2025-08-14, 20:02
Medlem
Citat:
En 19åring som våldtar en 14åring är pedofil ja. Det finns inget som heter har sex med en 14åring när du är över 18.. är du över 18 och har sex med en 14åring är det våldtäkt.

Okej, men då kan väl du vara den personen som kommer ut med att en av firmans boys grundarna som är död idag, må han vila i frid min vän, är pedofil. Vill du ha hans namn? Jag tror att han hade två döttrar med henne innan han begick självmord.

Kom igen igen nu. Kom och anklaga människor för saker när du är så stor i mun. Enkelt när man är en nazist bakom en skärm va? Jag har varit en nazist också fast FRAMFÖR en skärm. Det är därför jag vet saker om er. Det är därför PHS har sett till att information om era medlemmar kommer att försvinna. Men jag lovar er, ingenting kommer att försvinna någonstans.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-08-14 kl. 20:26.
Citera
2025-08-14, 21:10
Medlem
Citat:
Okej, men då kan väl du vara den personen som kommer ut med att en av firmans boys grundarna som är död idag, må han vila i frid min vän, är pedofil. Vill du ha hans namn? Jag tror att han hade två döttrar med henne innan han begick självmord.

Kom igen igen nu. Kom och anklaga människor för saker när du är så stor i mun. Enkelt när man är en nazist bakom en skärm va? Jag har varit en nazist också fast FRAMFÖR en skärm. Det är därför jag vet saker om er. Det är därför PHS har sett till att information om era medlemmar kommer att försvinna. Men jag lovar er, ingenting kommer att försvinna någonstans.

Märker ni hur dessa pedofiler är inte alls emot "pedofili" när det kommer till deras egna medlemmar, då finns det alltid en ursäkt haha. Så har det varit åtminstone sedan 90-talet. Tillhör man organisationen Nordiska motståndsrörelsen så är det fritt fram att knulla barn. Även om du tillhör avarter av rörelsen, är du nazist så kan du knulla barn, annars inte. Då är det strikt förbjudet.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-08-14 kl. 21:16.
Citera
2025-08-15, 03:42
Medlem
Citat:

Ok? Vilken hemsk typ. Vad har nån firma vad du nu pratar om med phs att göra?
Nazister? Phs är inte nazister. De acceptar alla som hatar pedofili bara. De hade slagit sönder den där du pratade om tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in