2024-07-04, 18:35
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarrax
Se upp, det kan vara en bluff. Filmer där pedofiler slåss blodiga gör pedofiler till offer och de får börja prata om hur jobbigt det är att vara pedofiler sen kommer barn som vittnar om att de identifierar sig som vuxen... kom ihåg var du läste det först
Är Xarrax en medicin?
Citat:
Ursprungligen postat av psykisktproblem
Du är universum som upplever sig självt, som Alan Watts hade sagt.

Så du är allt, men du befinner dig i en illusion där du tror att du är en dödlig individ. Illusionen genereras av en biologisk dator vi kallar för hjärna, som evolutionerat fram ditt individualistiska perspektiv för att det fyllt en praktisk överlevnadsfunktion ur den biologiska kontext som givit upphov till livet här på jorden. Men vi är alla egentligen samma existens, det enda som skiljer oss åt är från vilket perspektiv vi upplever vår existens.

Det beror ju på hur vi tillämpar den. Att sätta stopp för individer som skadar andra är ju fullt logiskt enligt denna filosofi, till och med extremt motiverande ur perspektivet att allt lidandet som skapas egentligen är ens egna upplevelser.. Så jag skulle säga tvärtom, att insikterna om vår verkliga natur för oss i rätt evolutiontionär riktning och i förlägningen lägger grunden för att vi ska kunna utrota allt lidande som vi tvingas uppleva. Vi kan bokstavligen skapa vårt eget helevete eller vårt eget himmelrike, och alla former av rättfärdigande för lidande leder oss egentligen mot ignorans och skapandet av helvetet.

De läser förhoppningsvis här i tråden och får ta del av min ”predikan” som alla andra. Alla behöver inse sanningen. Hade mänskligheten kollektivt kommit till dessa insikter skulle vi verkligen kunna förbättra vår tillvaro avsevärt och lösa extremt mycket av de problem som vi tacklas med idag. För att göra detta fullt ut och ta tillvara på vår potential, så borde vi ta inspiration av Nietzsche och på genetisk, medicinsk och kanske till och med teknologisk grund skapa den nya övermänniskan, som inte upplever lidande och vars syfte, vilket borde vara det enda objektiva syftet med medvetande varelsers existens, är att utrota allt lidande i universum.
Good luck with that.

P.S. Du minskar inte lidande när du försöker skifta fokus på ett annat lidande.
Du kan inte äta kakan och ha den kvar.
Citera
2024-07-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
så vad är detta för lirare? inte att jag bryr mig en sekund om pedofiler utan snarare tycker det är bra de spåras upp men vad är detta? https://www.dn.se/sverige/polisen-va...-sig-i-landet/

Inte helt förvånande att detta sker, pedofiler och annat patrask får knappt några straff av samhället, detta kommer ske mer av
Citera
2024-07-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Så en grupp sjuka människor ger sig på en annan grupp sjuka människor och du tycker det är OK? Got it.

Är väl inget problem om det nu är så?...

Problemet med det här är att folk är så jävla mongo att de falskanklagar folk..

Hände någon stabbing i vintras, där tre ungdomar knivhöggs vid ett bad. För att de höll på att trakassera någon gubbe som letade i vattnet efter sin telefon.. En utav dem... En sån där jävla feminist neger som är tre sekunder bort ifrån att gå all in Transa och börja våldta någon................. (OFC...) stod och sa till sina vänner där att gubben var pedofil och hade taffsat på någon..

Inte sant såklart.. Vilket han medgav sen i rätten.. Han "bare sa så!" Ojdå...

Så när negerns vänner började putta på gubben och slå på honom så knivhögg han ihjäl dom...

Jag gissar att det är såna grupper polisen nu varnar för..

Små Whitetrash och Retards.. Eller nigglords och blattar som försöker leka cool.. Som tror att de löser några brott.. När deras "ledare" inte är något mer än något lögnaktigt litet borderline miffo.. Och de sväljer allt med hull och hår..

Finns mycket såna exempel om man kollar runt.

https://www.youtube.com/watch?v=EfzL...26CrimeNetwork
Citera
2024-07-04, 19:06
Medlem
Medborgargarden är aldrig bra i en rättsstat. Även pedofiler måste få ha rättssäkerhet.
Citera
2024-07-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CygnusX
Medborgargarden är aldrig bra i en rättsstat. Även pedofiler måste få ha rättssäkerhet.

Varför det? Vad har vi egentligen för användning av dom?
Citera
2024-07-04, 19:45
Citat:
Ursprungligen postat av 180cm
Inte helt förvånande att detta sker, pedofiler och annat patrask får knappt några straff av samhället, detta kommer ske mer av

Ja, det måste till hårdare straff. Pedofiler våldtar, släpps ut om och om igen. Folket har fått nog och då tar de lagen i egna händer. Kan inte tycka synd om pedofilerna. De har ärligt förtjänat att få stryk för sina synder. Dock blir det otäckt om folk inte litar på samhället utan tar lagen i egna händer.
Citera
2024-07-04, 19:58
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Problemet med det är dels att Sveriges lagstiftning inte ger utrymme för några skottpengar, tvärtom anses det vara ett av de allra grövsta brott vi har att döda andra människor oavsett bevekelsegrund, och dels att det inte är olagligt att vara pedofil. På samma sätt är det inte heller olagligt att vara gerontofil, homofil eller heterofil.

Det är däremot olagligt att utnyttja barn sexuellt oavsett om orsaken till utnyttjandet är pedofili eller något annat. Alla pedofiler våldför sig inte på barn och alla som våldför sig på barn är inte pedofiler.

Ironiskt nog verkar de flesta som förespråkar våld, dödsstraff eller uthängningar av ”pedofiler” inte vara tillräckligt intelligenta för att förstå det här. Det är det som är den största faran med medborgargarden som sätter sig över lagen, lynchmobbar och pöbelvälde. De vet inte själva vad de håller på med och då kan det knappast finnas någon rättssäkerhet.

Största faran är när barn blir utsatta av pedofiler. För det blir ett men för livet.
Citera
2024-07-04, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Största faran är när barn blir utsatta av pedofiler. För det blir ett men för livet.
Vilka övriga brukar bli utsatta ?
Citera
2024-07-04, 21:02
Medlem
badbollen3s avatar
Jag har inget till övers för pedofiler. Men jag oroas över när folk tar saker i egna händer. "beviskraven" sänks ganska snabbt. "kolla honom, 50 år och ogift, inga barn och bor ensam. Måste vara pedofil, vi plockar honom ikväll" typ.
Citera
2024-07-04, 21:57
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Kollade på deras X och man kan ju tycka att det är fegt osv.
Men dem jävla pedofiläcklena kommer aldrig göra om det.
Och då har man uppnått det man vill.
Klart pedofiler skall ha stryk. Rikligt med stryk.

Eftersom de nästan aldrig blir dömda är detta självklart rätt väg att gå.
All heder till PHS
Citera
2024-07-04, 21:58
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Jag har inget till övers för pedofiler. Men jag oroas över när folk tar saker i egna händer. "beviskraven" sänks ganska snabbt. "kolla honom, 50 år och ogift, inga barn och bor ensam. Måste vara pedofil, vi plockar honom ikväll" typ.
De möter upp pedofiler som har bestämt träff med barn.
Det är inga random incels de söker upp som du påstår utan riktiga pedofiler.
Citera
2024-07-04, 22:02
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
"Pedofilen är en kines i svart läderjacka." Här kommer en kines i svart läderjacka, nu tar vi den jäveln.
Men vänta kan det finnas fler kineser som har svarta läderjackor? Den riktiga pedofilen som de chattade med kanske är försenad eller inser att det kunde ha varit en fälla och dyker aldrig upp.

Jag satt själv med Dumpen och tyckte mig känna igen en tjejkompis kille. Tänkte, fan vad vidrigt att jag haft den sjuka jäveln hemma hos mig.
Sedan bestämde jag mig för att göra en ordentlig research. Tog fram alla bilder från diverse fester där jag haft den här killen. Kollade på Dumpens konfrontationsklipp minst 20 gånger.
Vad hade jag reagerat på?
Jo, båda var Puerto-Rico från Västindien, båda bodde i Malmö och båda hade ett födelsemärke på kinden. Min research visade senare att den riktiga pedofilen hade sitt födelsemärke på den andra kinden och att han var något smalare än tjejkompisens kille. Alltså kunde jag utesluta tjejkompisens kille.

Hur många av de här figurerna går verkligen igenom en sådan research noggrant? De vill snarare ha en anledning till att slåss och få utlopp för sina aggressioner.

Många gånger har Dumpen stått på en parkeringsplats och väntat på "en vit Volvo". Ja för det finns ju bara en vit Volvo i Sverige eller hur?
Dumpen har massor av felkonfrontationer som de av naturliga skäl inte lägger ut på nätet.

Du är korkad om du fortfarande tror att misstag kan ske, jag tycker du ska ta och kolla på ett av klippen från deras Telegram istället, där det tydligt framkommer att rätt personer pratas med, och att det inte finns någon risk att en oskyldig ska drabbas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in