2023-12-18, 19:48
  #4081
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Vad har youtube för gränser angående vad som får sägas.
Det skulle vara så underbart om Bumbi blev bannad på tuben😁😁😁

Konstigt att andra på Youtube får säga precis vad de vill då...
2023-12-18, 19:51
  #4082
Medlem
Hon är så äckligt manipulativ. Inte undra på att tokmamman på hemmet och hennes systrar avskyr henne.
2023-12-18, 20:05
  #4083
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ena dagen bestämmer hon hur mycket pengar hon får - andra dagen får hon så lite pengar av förvaltaren. Det är sjukligt hennes mytomani.

Det går fort i svängarna där hemma i barnsängen…

Någon gång får det fan vara nog, hon måste ta konsekvenserna för sitt handlande och idag är det att hon absolut får klara sig på dom pengarna hon har i sin plånbok och panten hon skramlar ihop i en kasse, ska hon ha mer så kan hon med enkelhet leta sig ut på promenad och kolla soptunnor för mer pant, hon lär sig inte om någon hela tiden kommer och löser saker och ting åt henne! 37 år är åbäket och det är dags att inse att det förmodligen är bättre att acceptera att ett boende är hennes enda och bästa räddning!
2023-12-18, 21:17
  #4084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Konstigt att andra på Youtube får säga precis vad de vill då...

Det får de ju inte, bland annat Pontus Rasmusson blev bannad.
2023-12-18, 23:01
  #4085
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ena dagen bestämmer hon hur mycket pengar hon får - andra dagen får hon så lite pengar av förvaltaren. Det är sjukligt hennes mytomani.

Det är för att hon spelar bort alla pengar hon tar ut åt sig själv.
2023-12-18, 23:49
  #4086
Medlem
DayNites avatar
Pillerpundaren har spelat bort sina pengar igen
dom där spelberoende mötena går bra ser jag
får man ens gå på dom om man fortsätter spela?

som att gå på AA möten sen gå hem och supa

nu sitter denna snart 40 åriga fjant och tjuter om att hon inte kommer att få presenter, för det skulle bara barnen få på julafton, men inte Emelie!
jävla jättebebis!

skulle du vilja fira jul med henne?
fyfan, förstår ni hur elak denna kvinna är? hur ego?

hon är på väg till botten, inte där än, men väldigt snart för nu kan hon inte punda på piller och du ser hur elak det gör henne när hon ofrivilligt tänder av

hennes beroende gör att hon blir enormt elak när hon inte får sin "hit"
en dag kommer Bumbi och hennes PDF kompis mordhota fel person, som kommer åka hem till henne, skärmkrigaren Bumbi lever i sin lilla bubbla där hon tror att alla tittar på henne för att dom älskar henne och därav kan göra , säga och agera hur som helst

hon har haft tur än så länge, men det kommer sluta illa på något sätt
__________________
Senast redigerad av DayNite 2023-12-18 kl. 23:53.
2023-12-19, 01:45
  #4087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Pillerpundaren har spelat bort sina pengar igen
dom där spelberoende mötena går bra ser jag
får man ens gå på dom om man fortsätter spela?

som att gå på AA möten sen gå hem och supa

nu sitter denna snart 40 åriga fjant och tjuter om att hon inte kommer att få presenter, för det skulle bara barnen få på julafton, men inte Emelie!
jävla jättebebis!

skulle du vilja fira jul med henne?
fyfan, förstår ni hur elak denna kvinna är? hur ego?

hon är på väg till botten, inte där än, men väldigt snart för nu kan hon inte punda på piller och du ser hur elak det gör henne när hon ofrivilligt tänder av

hennes beroende gör att hon blir enormt elak när hon inte får sin "hit"
en dag kommer Bumbi och hennes PDF kompis mordhota fel person, som kommer åka hem till henne, skärmkrigaren Bumbi lever i sin lilla bubbla där hon tror att alla tittar på henne för att dom älskar henne och därav kan göra , säga och agera hur som helst

hon har haft tur än så länge, men det kommer sluta illa på något sätt
Tyvärr känns det som det går fort utför för denna donna. Här sitter vi och skrattar åt tokerierna, men det är nära kollaps på denna svaga människa. Har hon ingen familj som kan ta tag i henne?
2023-12-19, 06:08
  #4088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tyvärr känns det som det går fort utför för denna donna. Här sitter vi och skrattar åt tokerierna, men det är nära kollaps på denna svaga människa. Har hon ingen familj som kan ta tag i henne?

Hon har fostersystrar som verkade stödja henne till en viss gräns. Men Bumbi är som hon är och har hängt ut systrarna och pratat skit om dem.
Alla människor som hon någonsin varit vän med, har hon hängt ut och hotat när hon inte fått pengar.
Det finns ingen som står ut med hennes utbrott och elakhet.
Bumbi vägrar ta emot hjälp, ingen ska bestämma över henne anser hon.
Även om hon är psykiskt sjuk, så har hon ett eget ansvar för hur hon behandlar folk.
Inte ens små barn beter sig som hon gör.
2023-12-19, 07:02
  #4089
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja Emelie sa i en live igår: ”Jag bestämmer själv hur mycket av min lön jag får behålla och hur mycket jag för över till förvaltaren”.

Detta är ju självklart inte sant.
Precis som alla andra lögner hon spottar ur sig utan att ens vara medveten om det. Som hon själv säger, det är hennes sanning.
2023-12-19, 07:09
  #4090
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Du vet knappast om jag har någon släkting i den trappuppgången och därför vet precis hur Bumbi håller på och väcker de grannar som lyckats somna när Bumbi får sina utbrott.

Så antingen får Ängelholmshem ge de grannar som Bumbi stör hyresrabatt.
Du kan inte på fullt allvar att de andra 25 personerna som bor i samma uppgång, ska behöva anpassa sig efter EN enda person som stör de andra.

Nu verkar du vara en person som förstår henne och vill stödja henne.
Du stödjer inte genom att elda på oss flashbackare och försvara en egenkär narcissistisk och även (som Bumbi läste upp) utvecklingsstörd, även om det det nu för tiden heter intellektuell funktionsnedsättning nu för tiden.
Bumbi FÖRSTÅR INTE så empatiska människor borde ställa upp personligen för henne, så jäkla lätt att slå sig för bröstet och anse Bumbi bara ska ha stöd och omtanke.
Om du menar det minsta med dina ord om Bumbi, så HJÄLP HENNE, annars kan du ju krypa upp i någon av hennes galna lives och berätta att du gillar henne och att du väldigt gärna vill fira jul med henne.

Gör något för henne, i stället för bara snacka skit

25 personer i samma trappuppgång som bumbi, ändå har störningssamtalen kommit uteslutande från folk som kollar på hennes lajvs om jag förstått det rätt?
2023-12-19, 08:06
  #4091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nej, du känner naturligtvis ingen i hennes trappuppgång. Istället är du en av alla dessa hatare som roar er med att anonymt trakassera en random stolle på nätet.

Emelie behöver hjälp. Det är hennes anhörigas ansvar att se till att hon får det. Inte ditt. Inte Flashbackarnas. Ni är bara störningsmoment som gör allting värre och ni kommer undan med att anonymt sätta käppar i hjulen för henne så därför fortsätter ni. Och det gäller inte bara Emelie. Hela det här Youtube-delforumet är en sambandscentral för drev mot i stort sett alla som har en Youtubekanal. I stort sett varenda jävel på den svenska delen av tuben har en egen tråd här på Flashback och i var och en av de här trådarna sitter en handfull troll och ljuger och skickar orosanmälningar till myndigheter, arbetsgivare, hyresvärdar och så vidare. År ut och år in. Det är inte friskt.

Personligen varken hjälper eller stjälper jag Emelie. Jag blandar mig helt enkelt inte i hennes liv. Jag tittar inte på hennes lives. Om alla hade gjort som jag så hade hon slutat att triggas i negativ riktning. Att Emelie mår enormt mycket sämre nu jämfört med för ett par år sedan beror på att sociopater som du har suttit och triggat henne nätterna igenom i hennes svamliga lives, swishat pengar till henne som triggar hennes spelmissbruk, uppmanat henne att göra idiotiska saker bara "for the lulz" osv. Det är till stor del den här tråden och sådana som du som bär ansvaret för att Emelie mår dåligt. Hade hon lämnats ifred i sin bubbla så hade hon inte levt rövare om nätterna eller drivits i armarna på slödder som utnyttjar henne med löften om pengar och tabletter. Det är sådana som du som bär det ansvaret.



Så det är vårat fel att Emelie hänger i tråden och läser allt med?

Hon har med ett Aktivt val att sluta lägga upp saker offentligt sluta gå in här och titta och feeda alla sina sidor...

Emelie har ett ansvar med inte bara Flashback

Och ja Emelie Behöver hjälp men vägrar ta emot hjälpen....
__________________
Senast redigerad av CosmicZ 2023-12-19 kl. 08:11.
2023-12-19, 09:11
  #4092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
25 personer i samma trappuppgång som bumbi, ändå har störningssamtalen kommit uteslutande från folk som kollar på hennes lajvs om jag förstått det rätt?

Enligt Bumbi är det hatare som anmäler henne.

Jag tror det var i fredags som störningsjouren var hos henne.
Då var Chrille där och plötsligt var det hennes granne J som klagade. Hon påstod att hon aldrig fått klagomål innan J flyttade dit.
J har bott där sedan 2017.

Dessutom sa tokan till Chrille att hon hört grannen J och hennes sambo grälla och hört sambon säga "-att han fick tycka om Emelie om han ville"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in