Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Tyvärr känns det som det går fort utför för denna donna. Här sitter vi och skrattar åt tokerierna, men det är nära kollaps på denna svaga människa. Har hon ingen familj som kan ta tag i henne?
Hon har fostersystrar som verkade stödja henne till en viss gräns. Men Bumbi är som hon är och har hängt ut systrarna och pratat skit om dem.
Alla människor som hon någonsin varit vän med, har hon hängt ut och hotat när hon inte fått pengar.
Det finns ingen som står ut med hennes utbrott och elakhet.
Bumbi vägrar ta emot hjälp, ingen ska bestämma över henne anser hon.
Även om hon är psykiskt sjuk, så har hon ett eget ansvar för hur hon behandlar folk.
Inte ens små barn beter sig som hon gör.