2023-12-19, 10:44
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Enligt Bumbi är det hatare som anmäler henne.

Jag tror det var i fredags som störningsjouren var hos henne.
Då var Chrille där och plötsligt var det hennes granne J som klagade. Hon påstod att hon aldrig fått klagomål innan J flyttade dit.
J har bott där sedan 2017.

Dessutom sa tokan till Chrille att hon hört grannen J och hennes sambo grälla och hört sambon säga "-att han fick tycka om Emelie om han ville"

Vanföreställningarna avlöser varandra… Är exakt noll sanningsgrad i den meningen! Att hon i sin vildaste fantasi hittat på att hennes grannar grälar om henne är ju sinnessjukt, är bara en människa som är mytoman och psykopat som kommer med sånna vridna påståenden…

Men här har vi åter igen ett tillfälle där hon påstår sig ha hört sina grannar i deras lägenhet åtskilliga gånger men hon själv hävdar att inte en själ hör vad hon sysslar med inne hos henne med sitt gap o skrik och andra vansinnesdåd!
2023-12-19, 10:54
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
25 personer i samma trappuppgång som bumbi, ändå har störningssamtalen kommit uteslutande från folk som kollar på hennes lajvs om jag förstått det rätt?

Det du verkar ha förstått rätt är väl antalet med grannarna isåfall, är inte bara att ringa hur som helst och så vips så är hon borta p.g.a falska anmälningar. Då borde hon varit ute för länge sedan vid det här laget.
Det funkar inte så.

När du ringer bostadsbolaget eller alt. Störningsjouren efter stängning så behöver du uppge namn,personnr(så var det förr iallafall) lägenhetsnr.
Dom meddelar såklart detta inte vidare till den man ringer in på men till bostadsbolaget i efterhand, Just för att förhindra falska klagomål, och så att bostadsbolaget i senare skede ska kunna dubbelkolla med den som gjort klagomålet o.s.v

Har säkerligen kommit in falska anmälningar med på idioten, dock så är det riktiga klagomål som kommer få henne utsparkad på gatan i slutändan.
2023-12-19, 10:56
Medlem
Von.pigpelts avatar
Har det inte varit ovanligt tyst från pillerpundarn sen hennes youtube live avbröts tvärt igår på dagen?

Vågar man ta ut en seger i förskott? 😂
2023-12-19, 10:59
Medlem
Det är så jäkla snurrigt allt med den där människan aå det går inte att hänga med i alla svängar. Fattar hon inte ens att folk lyssnar när hon livar så hon åtminstone får komma ihåg vaffan hon säger??
Ena stunden bestämmer hon över förvaltaren, mindre än ett dygn senare så får hon för lite veckopeng för att förvaltaren mäste spara. Grin på den.
Ena stunden är hon så sjuk så hon kan inte äta mat, i samma följetong av reel så tigger hon pengar till nåt att äta för hon är SÅ hungrig. Hon verkar även tro att hon har rätt att få pengar av andra för att köpa några redbull. Där emellan har hon frågat på tips vad man kan äta när man är sjuk och snyftar sen över tipsen för hon har bara 25 kronor och 5 burkar.

Redbull är ingen rättighet Emelie
Det är heller ingen annan människa som ska betala för din mat, alltså chips och bakpotatis. Och att säga "jag tigger inte och frågar inte om swish" i samma mening som du säger att ditt swishnummer finns på din insta, det är också ett sätt att tigga. Du säger att vänner ställer upp för varandra. Där har du svaret varför ingen swishar dig.....
2023-12-19, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Har det inte varit ovanligt tyst från pillerpundarn sen hennes youtube live avbröts tvärt igår på dagen?

Vågar man ta ut en seger i förskott? 😂

På TT säger man att hon blev bannad från TT den dagen hon var så jävla arg. Hon gick då över till YT och fortsatte med rasistiska slurs och mordhot. Flera personer anmälde den liven och några har lagt ut på TT att YT hittade överträdelser i hennes YT-live. Så hon kanske är bannad överallt nu
2023-12-19, 11:44
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Det du verkar ha förstått rätt är väl antalet med grannarna isåfall, är inte bara att ringa hur som helst och så vips så är hon borta p.g.a falska anmälningar. Då borde hon varit ute för länge sedan vid det här laget.
Det funkar inte så.

När du ringer bostadsbolaget eller alt. Störningsjouren efter stängning så behöver du uppge namn,personnr(så var det förr iallafall) lägenhetsnr.
Dom meddelar såklart detta inte vidare till den man ringer in på men till bostadsbolaget i efterhand, Just för att förhindra falska klagomål, och så att bostadsbolaget i senare skede ska kunna dubbelkolla med den som gjort klagomålet o.s.v

Har säkerligen kommit in falska anmälningar med på idioten, dock så är det riktiga klagomål som kommer få henne utsparkad på gatan i slutändan.

Okej, tack för klargörandet, jag har inte en aning om hur det går till när man ringer dit.

Jag såg inte hela den lajven men stod inte Chrille och sjöng i duschen mitt i natten? 🤣 det borde ju eka genom husets alla badrum.
2023-12-19, 11:45
Medlem
Luzzjes avatar
Hon handlar som ett barn som fått veckopeng av mamma och pappa.

Chokladmjölk och två lussekatter är hennes otroliga haul och frukost för dagen. Hon behöver verkligen någon som hjälper henne planera inköp av mat, förberedelse av mat. Hon verkar totalt inkapabel till att ordna med detta själv.
2023-12-19, 13:28
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon handlar som ett barn som fått veckopeng av mamma och pappa.

Chokladmjölk och två lussekatter är hennes otroliga haul och frukost för dagen. Hon behöver verkligen någon som hjälper henne planera inköp av mat, förberedelse av mat. Hon verkar totalt inkapabel till att ordna med detta själv.

Det är en helt vanlig fika.

Kliar det i dig att komma på nåt negativt?
2023-12-19, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar

Nej, det är ingen vanlig fika. Ingen vuxen människa köper färdig chokladmjölk och lussekatter. Jo, kanske på LSS-hemmet.
2023-12-19, 13:52
Medlem
Citat:

Det du kallar FIKA kallar hon frukost tyvärr
2023-12-19, 14:06
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reufvhatt
På TT säger man att hon blev bannad från TT den dagen hon var så jävla arg. Hon gick då över till YT och fortsatte med rasistiska slurs och mordhot. Flera personer anmälde den liven och några har lagt ut på TT att YT hittade överträdelser i hennes YT-live. Så hon kanske är bannad överallt nu

Så kul skulle vi tydligen inte ha det, hon är återigen live.

Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Okej, tack för klargörandet, jag har inte en aning om hur det går till när man ringer dit.

Jag såg inte hela den lajven men stod inte Chrille och sjöng i duschen mitt i natten? 🤣 det borde ju eka genom husets alla badrum.

Ja det stämmer, klockan var väl närmare 00:00 slaget, men med tanke på att hon har en varning kvar så kanske det inte är passande att ha pundkvällarna hemma hos henne hela tiden.

Men ja jag tror säkert folk har skickat till bostadsbolaget och även till ”J” själv när hon stog och hävde ur sig saker om sin granne ”J” och hennes pojkvän. Misstänker att det inte är så populärt att hon planerar att komma med falska klagomål o.s.v

Stabil människa det här.
2023-12-19, 14:33
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:

Det var hennes frukost. Som hon la sina sista slantar på. Hade jag bara haft 25kr plus lite pant kvar hade jag nog köpt något som jag haft användning av längre än en frukost. Men jag är väl knäpp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in