2023-12-17, 13:39
  #4033
Medlem
Von.pigpelts avatar
Hon var live nyss men den bröts 😂😂😂
Idag är hon avtänd på sina piller och på strålande humör 🤡

https://imgur.com/a/yAUkWaD

Delar 2 klipp jag hann spela in innan det bröts.
Var detta slutet på hennes otroliga youtube karriär?
Hon fick 1000 följare idag och firade med ett utbrott 🤭🤭
2023-12-17, 14:13
  #4034
Avstängd
fululfs avatar
Har hon lagt mer pinuppakarriären eller kommer jag hitta fler tuttbilder om jag fortsätter leta?
2023-12-17, 14:21
  #4035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon var live nyss men den bröts 😂😂😂
Idag är hon avtänd på sina piller och på strålande humör 🤡

https://imgur.com/a/yAUkWaD

Delar 2 klipp jag hann spela in innan det bröts.
Var detta slutet på hennes otroliga youtube karriär?
Hon fick 1000 följare idag och firade med ett utbrott 🤭🤭

Vad har youtube för gränser angående vad som får sägas.
Det skulle vara så underbart om Bumbi blev bannad på tuben😁😁😁
2023-12-17, 14:33
  #4036
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Vad har youtube för gränser angående vad som får sägas.
Det skulle vara så underbart om Bumbi blev bannad på tuben😁😁😁

Bara rapportera ju fler desto bättre.
Youtube kan fortfarande gå igenom hennes lives fast hon raderar dem.

Bara att beskriva utförligt vad hon sysslar med och ca. klockslag då hon sände.

Har precis rapporterat henne för mordhot och rasism.
2023-12-17, 15:02
  #4037
Medlem
Miys avatar
Hon är verkligen spritt språngande galen idag.

Döda er, hugga med yxa, hora, fucking blattejävlar osv..

Som sin mamma upp i dagen.
2023-12-17, 15:05
  #4038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Om du följt henne så hade du kanske tänkt ett varv till ! Hon har " lånat " pengar , fått pengar och tiggt pengar av människor som antigen inte haft förstånd att fatta nör de swishat henne 1000 lappar el trott på hennes lögner .... låna mig 500 så får du tillbaka 1000 . När pengarna skulle återbetalas och inget händer så blir dessa ev mindre intelligenta människor panik ! Då hotar hon dem tom att hon ska göra som illa , lägger upp deras namn och mobil nr . Nästa gång sitter hon och anser att handikappade barn inte ska få leva lite skrattretande med tanke på att hon är lågbegåvad och förståndshandikappad bla . Så det stora hela är väl att ja var är världen på väg när denna individ fått 10 000 tals kronor in på sitt konto av människor med dålig insikt och ett stort hjärta blir uthängd och hotade och utan sina sista pengar ( ja fullt normalt tänkande personer skulle inte swisha sina sista kr till en okänd) men det är precis dem som hon har lyckats lura och sedan hängt ut dem i alla sina lives ! Därför är många rejät förbannad på henne ..... med all rätt !!!
Bara för att man har en funktionsnedsättning innebär inte det per automatik att man kan begå bedrägerier , lura , hota människor utan att det blir konsekvenser . Så länge som människor låter sig luras av henne så tyvärr så är hon kvar på sociala medier och utnyttjar svaga , lätt manipulerade och svag begåvade människor . Och nej hon söker INTE en samhörighet m någon ..... Hon söker någon dum att utnyttja för att få pengar till spel och shopping .
Jag har följt henne länge och vet allt hon gjort. Det är aldrig, verkligen ALDRIG ok att skylla på en diagnos. Men däremot är det en förklaring till hennes beteende. Hade hon inte varit på sociala medier hade det varit så mycket bättre för henne.
Men tyvärr är det så att hon verkligen inte förstår bättre. Hon förstår ju inte ens att hon ljuger. För henne är det sanning där och då. Annars hade hon ju inte i nästa mening sagt emot sig själv. Hon satt nyligen och förklarade varför hon inte kan jobba, pga hon är lågbegpvad etc. I nästa mening är hon mensa smart.
Jag har jobbat med personer likt henne i hela mitt vuxna liv, och det är inte lätt.
Det är synd om henne som hamnat i detta. Hon borde verkligen inte vara på sociala medier. Men hon kommer ju inte självmant sluta.
Förstår man inte själv att man har svårigheter så kommer det inte hjälpa med förvaltare eller lss boende. Tyvärr.
Jag försvarar absolut inte det hon gjort och gör. För det är oskyldiga ofta unga människor som blir drabbade.
2023-12-17, 15:23
  #4039
Medlem
Hon fick ändå sitta live på tt i över 30 min och fortsätta sin psykos innan hon blev bannad, hur i helvete kunde de ta så lång tid ??
2023-12-17, 15:25
  #4040
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Jag har jobbat med personer likt henne i hela mitt vuxna liv, och det är inte lätt.
Det är synd om henne som hamnat i detta. Hon borde verkligen inte vara på sociala medier. Men hon kommer ju inte självmant sluta.
Förstår man inte själv att man har svårigheter så kommer det inte hjälpa med förvaltare eller lss boende. Tyvärr.
Jag försvarar absolut inte det hon gjort och gör. För det är oskyldiga ofta unga människor som blir drabbade.
och då frågar jag dig som har insikt i ämnet, vad behövs för att hon ska bort, försvinna ?
samhället skiter i henne, familjen skiter i henne, hon själv ser sig själv inte ha några problem med det hon gör
2023-12-17, 15:30
  #4041
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Hon är verkligen spritt språngande galen idag.

Döda er, hugga med yxa, hora, fucking blattejävlar osv..

Som sin mamma upp i dagen.


För att inte glömma ”knivmörda”… Hon är riktigt jävla sjuk den här människan! HUR kan hon inte vara tvångsintagen?! Efter hennes aktivitet idag så är det väll bevis om något att den här människan inte platsar i samhället?!
2023-12-17, 15:34
  #4042
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
och då frågar jag dig som har insikt i ämnet, vad behövs för att hon ska bort, försvinna ?
samhället skiter i henne, familjen skiter i henne, hon själv ser sig själv inte ha några problem med det hon gör

Det enda som eventuellt skulle kunna hjälpa är en rejäl exorcism men jag tvivlar på att ens det räcker.
__________________
Senast redigerad av Miy 2023-12-17 kl. 15:49.
2023-12-17, 17:38
  #4043
Medlem
godofasgaards avatar
Nu sitter åbäket i liven på Youtube och ber om pengar till hår blekning och färgning.
2023-12-17, 17:45
  #4044
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Skatan är igång och tigger pengar till hårfärg, ingen skam i kroppen! Snälla människa, inget kan rädda håret i det här läget annat än en peruk, ju förr du inser det desto bättre… Sen att hon har mage att sitta och tigga pengar när hon utdelat hela alfabetet med hot idag är ju bara ännu sjukare, finns exakt noll hjärnceller i det där huvudet utan det är bara ett stort eko.

Sitta och tigga medan man också i samma sändning upprepade gånger har meddelat sina tittare att man längtar till på måndag/tisdag för då ska hon minsann spela, hon uppmanade t.o.m. sina följare till att kontakta överförmyndaren, vanföreställningarna avlöser varandra idag!

Hon som hade nolltolerans för spel när hon ska gå på möten sitter alltså och PLANERAR ett återfall, lilla gumman man planerar inte ett återfall… Hoppas hon får vända i dörren om hon går dit igen!!!

Ju förr människan tas omhand desto bättre…
Vad håller Ängelholms kommun på med?! En sak som är säker är att dom lyser med sin frånvaro…

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in