2023-12-18, 18:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Sedan verkade det som om de flesta av "Mimmis killar" blivit kompisar. Med tanke på att Jimmy har kontakt med Erik men inte med Mimmi så lär inte Erik och Mimmi vara något par.

Om det vittnar ju även:

"Eftersom det inte blev någon kärlek för någon av er var det ju i alla fall kul att några härliga vänskapsband knöts under sommaren."
Senast redigerad av tempeZZt 2023-12-18 kl. 18:29.
2023-12-18, 19:32
Medlem
Var väl det jag trodde, Mimmi är en manslukerska av dignitet. Friarna får trösta varandra.
2023-12-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

https://www.filmtopp.se/nyhet/micke-klingstedt-om-sin-medverkan-i-bonde-soker-fru-2023-totalt-granslost

från 14 december så står det:

"Micke och Mariette är idag ett par och bor tillsammans på gården i Falköping."
Ja, då vet vi hur det gick.
2023-12-18, 21:30
Medlem
Abelssuns avatar
Varför får strutsgubben gå ut redan nu med att de är ett par och att hon flyttat in på gården?
Blev det inget med Erik och Mimmi? Låter inte så i olika artiklar.
2023-12-18, 21:52
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Har kollat igenom Lassgårds Wallander filmer på Svensk Filmdatabas också. Hon förekommer inte i dessa heller. Faktum är att hennes namn existerar inte någonstans på denna sidan och det skulle det gjort även om hon bara var statist som var utklädd till polis.
Hon bluffar eller så är samtliga hennes scener bortklippta I 6 filmer.
Hon har knappast "varit med i jättemycket filmer",

Det är nog Henrikssons Wallander, Lassgård var en annan serie där hon var med.
2023-12-18, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

https://www.filmtopp.se/nyhet/micke-klingstedt-om-sin-medverkan-i-bonde-soker-fru-2023-totalt-granslost

från 14 december så står det:

"Micke och Mariette är idag ett par och bor tillsammans på gården i Falköping."

Citat:
Mariette förlorade sin man för fem år sedan, någonting som satte självkänslan ur spel och som pausat tanken om att våga hitta kärlek igen
Där har vi Pigge Werkelin förklaringen till att Mick Dundee
valde Mariette (Linda Kosolowskij senior) det var precis som en film! kärlekspremissen uppstår
ur att båda måste ha förlorat samma motsvarighet, för att det ska blir rättvist
2023-12-18, 22:37
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Var väl det jag trodde, Mimmi är en manslukerska av dignitet. Friarna får trösta varandra.
Vad baserar du det på? att man är öppen för att pröva Erik?

Då är man en manslukerska!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-18 kl. 23:03.
2023-12-18, 22:42
Medlem
Angående Mariette och Wallander. Hittade ett gammalt inlägg på Facebook där Mariette själv hade kommenterat:

”skojar du?? Jag va statist i engelska Wallander..i en scen skulle jag gå bakom Wallanders x-fru av tåget när hon skulle möta han på stationen..jag gick om henne & helt plötsligt står jag öga mot öga med Kenneth Branagh, filmens titel? "Wallander-The fifth women"
2023-12-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickiisen
Angående Mariette och Wallander. Hittade ett gammalt inlägg på Facebook där Mariette själv hade kommenterat:

”skojar du?? Jag va statist i engelska Wallander..i en scen skulle jag gå bakom Wallanders x-fru av tåget när hon skulle möta han på stationen..jag gick om henne & helt plötsligt står jag öga mot öga med Kenneth Branagh, filmens titel? "Wallander-The fifth women"

Tack för det! Då har detta med vilken Wallander-serie hon varit med i också fått sitt svar. Det bästa med flashback är nog ändå att tillsammans finner man så många fler svar än när man söker själv.
2023-12-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad baserar du det på? att man är öppen för att pröva Erik?

Då är man en manslukerska!

Ja ytterst märkliga kriterier
2023-12-19, 22:07
Medlem
Abelssuns avatar
Uppföljningsprogrammet sänds imorgon, men redan nu har bönderna talat om hur det gått, bl.a. att Mariette flyttat hem till Micke. Får de verkligen göra det? Mycket märkligt anser jag.
2023-12-20, 01:51
Medlem
Ledarens avatar
Från onsdagens avsnitt gällande denna säsong, inte förra som också sändes.

Senast redigerad av Ledaren 2023-12-20 kl. 01:54.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in