Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymaKickan
Det är fantastiskt att se hur dessa 50+ kvinnor faller som käglor för Strutsbonden som varken kan prata eller föra sig. Tror att han hade behövt lite extra testosteron då han har en tunn liten damröst, obefintlig mimik när han pratar och nästan helt döda ögon. Tror inte att han tillför så mycket för den dagliga glöden i ett förhållande. Är dessa damer helt svältfödda på manlig energi att de tycker att han är ett kap? Det är också oroväckande att strutsbonden alltid pratar om hur mycket han tycker om att damerna vill ge honom kärlek, inte vad han ser för speciella särdrag som han uppskattar hos kvinnorna . Jag tror inte att det är möjligt att "tycka så mycket om" så många kvinnor samtidigt, om det inte är så att strutsbonden är smygmormon

Men det vet vi ju inget om. Tror ändå i slutändan att han egentligen inte är så intresserad av någon av damerna. Hans hjärta tillhör fortfarande hans tidigare fru från ungdomsåren, som svävar som ett drömmoln och förstör för alla nya kvinnor i hans liv. Svårt att konkurrera med och jämt bli jämförd med en vålnad som gick bort i ungdomen då kärleken var på topp

Ha, ha, ha

.
Underhållande inlägg, med någon som inte skräder med orden.
Har inte tänkt på att han skulle vara så manligt oattraktiv?
Jag tror alla blev överväldigande våta i trosorna redan vid line-dance:ingen och sedan har vaknat upp blött varje morron sen dess.
Utseendemässigt ser han bra ut, kanske något äldre för sin ålder, men inte gubbig ( finns osedvanligt många som gubbar till sig i hans ålder och uppåt, och sånt vill kärringarna inte ha. Jag är själv 56, och i min ålder råder det karl-torka.)
Även om han skulle ha fjollig röst har han visat sig viril med mycket anspelningar på sex. Sånt går kvinnor igång på.
Finns så många män som inte är virila i den här åldern, kanske även kvinnor som tappat sexlust. Men folk som är hungriga på sex går igång på andra som vill ha sex.
Jo, skumt det där att han tycker om flera på en gång, som han säger till kameran.
Jag som trodde att han "valt" Jenny, men tydligen har han inte bestämt sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
emelietant
Att ha en kille som Jimmy kvar på gården blir nog tufft även att han inte ska ”behöva” hjälpa till med Mimmis arbete.
Han har fortfarande hjälp av sin far att spika upp en tavla i sin moderna lägenhet, då tummen inte bara sitter mitt i handen utan även uppkörd i röven. Leva med en sån man öde på ett sådant ställe KOMMER bli jobbigt för Mimmi när hon kommer få ta allt vad det innebär. Till och med hjälpa barnen med simträningen kommer falla på hennes lott.
.
Det är SÅ osexigt med ohändiga karlar.
Varför får man inte säga det?
Men det är osexigt med karlar som är så osäkra och tysta som Martin och inte klarar av att säga mer än "Du är fin".
Det är ju kul att ha något att prata om, med den man ska leva med.