Citat:
Ursprungligen postat av
Angelholmsbo1984
Oooooooh vad rädda vi blir för er 😱😱😱😱. Era patetiska äckliga kaxmopsar 😅😅😅😅.
Peddochrille du hade blivit slarvsylta direkt så fort du öppnar käften så passa dig själv vad du säger det ingen som är rädd för dig.
Finns bevis över hela nätet att du är pedofil så neka inte. Tycker synd om din familj som har sån patetisk son som bete sig så och ligger lika lågt som Babiana Bumbi.
Skulle nog hålla min käft om jag var Chrille för jag vet att folk börjar bli irriterade på han på riktigt.
Så stänger han inte sin stora mun snart så lär folk snart hjälpa honom stänga den.
Har hänt förr varför skulle det inte hända igen och med dom bevisen som också finns emot han😂👍
Sen kan han och dumbi gapa hur mycket dom vill om ”kom med bevis” bevis finns. Nuff said!
Bevis finns för både det och pundandet.
Kanske dags att chrilles pappa försöker förklara riskerna med att förneka sakerna på det sättet Chrille gör för honom, och att han är och förblir en måltavla och ett offer så fort han fortsätter röra sig med drottningen av dagcenter. Jag menar hur mycket hat får Chrille när han inte är med dumbi? Vågar nästan säga intill 0.
Måste även ge lite cred till Chrilles pappa här i tråden, fan vad bra jobbat att han skickade sms till Chrille och sa att han var med DUMBI😂👍 det visar ju att han verkligen vet vad dumbi är för kaliber av människa.
Tyckte det blev sorgligt när dumbi fick att han skita i att svara hans mamma när hon ringde.
ALLT FÖR ATT EMELIE SKA FÅ VARA I CENTRUM. 🤮 tänk nu om det var ett riktigt viktigt samtal och inte alls handlade om drottningen av dagcenter? Tänk om hon behövde akut hjälp? Dumbi,dumbi,dumbi vad ska man säga…
Dumbi och peddot har bara haft en jävla tur att inte RÄTT personer har träffat på dom ute när dom lallar runt. Menmen det kommer tro mig, dom börjar få väldigt många att koka nu.
Blev ganska pinsamt när hon skulle ljuga för Chrille att hon inte har ett FB konto och har snackat skit om han och hans familj. Det visar verkligen hur vidrig hon är, hon kan ljuga sin ”bästa vän” rakt upp i ansiktet utan att blinka. Hoppas någon ser till att Chrille får bevisen för hennes uttalanden och prints på hennes mail.
(Eller ni kreativa på TikTok kan ju göra en video om när hon ljuger Chrille rakt i ansiktet och sen komma med inläggen och bevisen 😂👍.)