2023-12-15, 19:42
Medlem
Luzzjes avatar
Förlåt, nu kommer jag skriva ett långt inlägg. Men jag behöver få ur dessa jävla tankar om Bumbi innan jag ska fira helgen med min familj, då vill jag nämligen inte tänka på den jävla skatan.

Hon har nu förpestat TikTok och Youtube under veckan. Hon har hotat att ringa folks arbetsplatser (lycka till!) för att dom kommer med åsikter (fakta..) som inte överensstämmer med hennes vridna världsbild.

Nu finns det bevis på hennes pundande (vi ska se vad för undanflykt hon kommer på nu).

Hon har strängt spelförbud när hon går på sina möten för spelmissbruk, men ska i denna stund sitta och spela med Chrille (hon sa själv i sin live att dom ska spela poker!).

Hon tror att folk är avundsjuka på henne för att hon får bidrag från Försäkringskassan. Nej Emelie, din jävla ragata, vi är inte ett dugg jävla avundsjuka. Men det är vi som arbetar och betalar ditt jävla bidrag via skattsedeln (du vet vanliga människor sköter sin skatt alldeles själv!). Du har lurat staten på flera hundratusentalskronor och nu vill du ha mer? Fastän du gång på gång bevisar att du är arbetsför?

Du sitter och livear i flera timmar, svarar på kommentarer. Du tar bilder till din onlyfans. Nå fan kan du städa eller vara tidningsbud. Det finns enkla jobb även för idioter som dig. Titta på din bästis Chrille, han kan ju!

Du är en sorglig ursäkt till människa. Som du sa själv: ”mina läkare säger att jag inte passar i samhället!” - Nej, du har rätt, DU PASSAR INTE I SAMHÄLLET. Du borde sitta nergaggad på ett boende som din mamma.

Tack för mig.
2023-12-15, 19:58
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag är blockad på hennes stora instagram och ser inte ens hennes konto.
Youtube givetvis.
2023-12-15, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Förlåt, nu kommer jag skriva ett långt inlägg. Men jag behöver få ur dessa jävla tankar om Bumbi innan jag ska fira helgen med min familj, då vill jag nämligen inte tänka på den jävla skatan.

Hon har nu förpestat TikTok och Youtube under veckan. Hon har hotat att ringa folks arbetsplatser (lycka till!) för att dom kommer med åsikter (fakta..) som inte överensstämmer med hennes vridna världsbild.

Nu finns det bevis på hennes pundande (vi ska se vad för undanflykt hon kommer på nu).

Hon har strängt spelförbud när hon går på sina möten för spelmissbruk, men ska i denna stund sitta och spela med Chrille (hon sa själv i sin live att dom ska spela poker!).

Hon tror att folk är avundsjuka på henne för att hon får bidrag från Försäkringskassan. Nej Emelie, din jävla ragata, vi är inte ett dugg jävla avundsjuka. Men det är vi som arbetar och betalar ditt jävla bidrag via skattsedeln (du vet vanliga människor sköter sin skatt alldeles själv!). Du har lurat staten på flera hundratusentalskronor och nu vill du ha mer? Fastän du gång på gång bevisar att du är arbetsför?

Du sitter och livear i flera timmar, svarar på kommentarer. Du tar bilder till din onlyfans. Nå fan kan du städa eller vara tidningsbud. Det finns enkla jobb även för idioter som dig. Titta på din bästis Chrille, han kan ju!

Du är en sorglig ursäkt till människa. Som du sa själv: ”mina läkare säger att jag inte passar i samhället!” - Nej, du har rätt, DU PASSAR INTE I SAMHÄLLET. Du borde sitta nergaggad på ett boende som din mamma.

Tack för mig.

Hon blev av med sin sjukersättning i augusti/september. Nu försöker hon få tillbaka det.
Lycka till med det 🤣🤣🤣🤣
2023-12-15, 22:22
Medlem
RyggradslosIndivids avatar
Vilken fantastisk föreställning det bjuds på denna fredagskväll! Drottningen av dagcenter har fått sitt skabbiga hår friserat av sluskmuppen på Erikshjälpen, otroligt hur många gånger han poängterade att hennes hår var fett och att hon behövde duscha! Måste luktat hemskt för stackarn så som han grimaserade i samband med klipp!
2023-12-15, 22:35
Medlem
Jag hoppas verkligen att Chrilles pappa lyckas få bort honom från Dumbi.
Det var otäckt att se hur hon hetsade Chrille.

Idiotbumbi, Citodon är narkotikaklassat.
2023-12-15, 23:49
Medlem
Bumbis fredagsunderhållning: Försvara sig mot Flashback samtidigt som pedofilen ligger i hennes soffa.
2023-12-15, 23:50
Medlem
Vi vet att du läser här din idiot! #freeChrille
2023-12-15, 23:50
Medlem
Det är så extremt underhållande att se Bumbi sitta live och läsa upp våra inlägg här i realtid. Hon låtsas att hon inte tar åt sig men man ser och hör på henne hur hon kokar.
2023-12-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NerMedDig
Det är så extremt underhållande att se Bumbi sitta live och läsa upp våra inlägg här i realtid. Hon låtsas att hon inte tar åt sig men man ser och hör på henne hur hon kokar.

Hon har blivit besatt av flashback, hon pratar varje dag om hur elaka vi är.
Det sorgliga är att hon inte fattar att hon är mycket hemskare mot sina "vänner" än vi är emot henne. Vi säger ingenting som inte är sant, tydligen är sanningen för smärtsam för tokan
2023-12-16, 00:21
Medlem
Jag blir så frustrerad när hon läser våra kommentarer och tokförnekar precis allt!

Som om vi vore både blinda, döva och efterblivna.

Emelie, din ena syster har själv skrivit att din mentala nivå är på en elvaårings. Det är ingen här inne som hittar på det.

Varför behöver du bo på ett stödboende eller LSS-boende? Jo för att du behöver hjälp med att lära dig sköta sin ekonomi, du behöver hjälp med att lära dig hur man sköter ett hushåll, alltifrån att laga mat till att planera städning, tvätt inköp osv. Du handlar mat som en femåring som precis har fått veckopeng och du har inte råd att handla så planlöst.
ALLA vet att din ekonomi är katastrof vad du än sitter och säger i en live.
Du behöver hjälp med att hitta rätt dygnsrytm, att komma upp på morgonen, att hitta rutiner.

Du behöver hjälp med att lära dig hur man umgås, de där sociala koderna som man inte föds med utan måste lära sig av någon.

Allt det här ser vi i dina lives. Vi ser hur du fejkar självmord, hur du spelar, äter och shoppar upp flera hundra tusen. Vi ser hur du fejkar vänner och desperat försöker intyga oss om hur många vänner du har och hur du pratar med alla ”varje dag”.
Flera av oss här inne har på papper, alltså bevis, på flera som du lurat pengar av, hotat till dig pengar av, lånat pengar av men aldrig betalt tillbaka. Jag har även på papper, utskrivet sms, där din syster säger att du har en mental nivå som en elvaåring.
Det myllrar av bevis på nätet om din ekonomiska situation och om hur dina fd vänner avskyr dig.

Seriöst. Varför sitter du och fortsätter försöka övertyga oss? Vi vet att allt du säger är lögn.

Lämna internet istället. Ingen i dina lives är dina vänner. Vi fejkar trevligheter för att du ska slippa känna dig ensam. En del av oss skriver privat med dig men det är fejkprofiler.
Snälla. Hoppa av karusellen här på nätet, sök hjälp och stöd och börja om med något annat.
Det är bara skadligt för dig att vara här.
2023-12-16, 00:47
Medlem
Devonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Vilken fantastisk föreställning det bjuds på denna fredagskväll! Drottningen av dagcenter har fått sitt skabbiga hår friserat av sluskmuppen på Erikshjälpen, otroligt hur många gånger han poängterade att hennes hår var fett och att hon behövde duscha! Måste luktat hemskt för stackarn så som han grimaserade i samband med klipp!

På förmiddagens live hävdade hon att hon duschar tre gånger om dagen efter att någon påpekat hennes sunkighet. I kväll sa hon att hon duschat tre gånger idag. Hur sjutton skulle hon hunnit det mellan all tid hon varit live. I en tidigare live i veckan sa hon att hon sovit i soffan i samma kläder hon hade på sig. Sminket sitter där det sitter, kavajen är så skitig att den står för sig själv och den blanka toppen har hon använt hela vecka. För att inte tala om klådan i näsan. Hon behöver hjälp med hygienen.
2023-12-16, 01:16
Medlem
DayNites avatar
Jag tycker nästan synd om pillerpundaren Dumbi, för hon fattar inte bättre, hon är på riktigt så här puckad.

Hon har 1 vän som är pedofil och groomer, lågt begåvad som hon själv
ingen familj som bryr sig
aldrig någon som ringer
aldrig någon som bjuder hem henne eller ens vill umgås

försöker desperat få nya vänner som skrattar åt henne, driver med henne

kommer bli en ensam jul , karma heter det

eller kommer vi få så en fin mysig familjejul där Botoxsyster Sara bjuder hem Dumbi för lite kola och sen flyga privatjet till sitt Mansion i spanien?
någon som vågar betta? bra odds på den?

är man ett asshole så blir livet så här tragiskt, jag har slutat titta på hennes lives,
livet är för kort för att slösa bort eller ägna åt att stirra på en snart 40 åring som sitter och låtsas ha vänner hemma
"snälla gå hem nu" och filmar taket, det speglar sig i lampan och man ser att hennes lilla lägenhet är tom
ett lågvattenmärke

fyfan så tragiskt skitliv hon lever, tur hon inte fattar det själv

Dumbi tror att alla tittar på hennes lives för dom tycker hon är en så fin människa, när sanningen är att dom allt annat än gillar henne, men vill se vad hon ska fukka upp härnäst
Senast redigerad av DayNite 2023-12-16 kl. 01:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in