2023-12-17, 00:50
  #4021
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Jag har ändå lite förståelse för de som har någon form av empati för henne och vill hjälpa henne. Problemet är bara att ALLA som har varit vänner med henne under den tiden jag följt spektaklet har blivit uthängda på ett eller annat sätt. Ofta för att de hjälpt henne en gång och sen inte har möjlighet att hjälpa henne igen när Emelie tycker att hon har rätt till det.

Därför är det inga som "bryr sig om" henne. Det är ren självbevarelsedrift.

Jag tycker också synd om henne emellanåt. Har faktiskt empati för henne ibland, även om jag ogillar det mesta. Har förstått att hon inte haft den perfekta uppväxten. Fått uppfattningen av att hon aldrig känt sig älskad. Sådana saker kan sätta spår.

Hon hade dock turen att komma till en bra fosterfamilj (enl vad jag förstått). Bumbi har nog haft goda förutsättningar i livet. Sedan har samhället och ev fosterfamiljen låtit Bumbi flyga fritt. Man får inte glömma att hon har mer än en diagnos (vilket är uppenbart).

Bumbi/Dumbi har i vuxen ålder fått härja fritt, utan att någon brytt sig.

Har inte hört att varken fostermamma eller fosterpappa ringt eller kommit på besök. Känns som de inte vill ha med henne att göra. Bumbi är inte adopterad, så fosterföräldrarna har valt att fly. På ett sätt tragiskt, men vem orkar med en människa som ständigt är elak och hänger ut folk på sociala medier?

Dumbi har inga gränser.
Att som Dumbi visa alla kontonummer och saldo som en person sände till henne är verkligen inte ok. Självklart fattade Dumbi inte detta. En normalt fungerande person hade aldrig gjort så.
Sedan har jag en åsikt om människan som valde att sända printar på sina konton, men det hör inte hit.
__________________
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2023-12-17 kl. 01:05.
2023-12-17, 01:59
  #4022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyfikenGul1900
Jag tycker också synd om henne emellanåt. Har faktiskt empati för henne ibland, även om jag ogillar det mesta. Har förstått att hon inte haft den perfekta uppväxten. Fått uppfattningen av att hon aldrig känt sig älskad. Sådana saker kan sätta spår.

Hon hade dock turen att komma till en bra fosterfamilj (enl vad jag förstått). Bumbi har nog haft goda förutsättningar i livet. Sedan har samhället och ev fosterfamiljen låtit Bumbi flyga fritt. Man får inte glömma att hon har mer än en diagnos (vilket är uppenbart).

Bumbi/Dumbi har i vuxen ålder fått härja fritt, utan att någon brytt sig.

Har inte hört att varken fostermamma eller fosterpappa ringt eller kommit på besök. Känns som de inte vill ha med henne att göra. Bumbi är inte adopterad, så fosterföräldrarna har valt att fly. På ett sätt tragiskt, men vem orkar med en människa som ständigt är elak och hänger ut folk på sociala medier?

Dumbi har inga gränser.
Att som Dumbi visa alla kontonummer och saldo som en person sände till henne är verkligen inte ok. Självklart fattade Dumbi inte detta. En normalt fungerande person hade aldrig gjort så.
Sedan har jag en åsikt om människan som valde att sända printar på sina konton, men det hör inte hit.
Mamman bor på ett gruppboende och är alltså själv som bumbi förståndshandikappad! Äpplet faller oftare inte långt från trädet .
2023-12-17, 02:17
  #4023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Tack, äntligen en kommentar med lite medkänsla. Bumbi verkar inte ha en lätt tillvaro, man ser hur hon själv inte förstår varför alla reagerar med sånt agg gentemot henne. Måste vara fruktansvärt för en ensam person som desperat på alla sätt och vis söker en samhörighet någonstans, men möts bara utav mobbning. Människor förväntar sig att hon ska förstår saker som de flesta i hennes ålder gör. Och när hon inte gör det så är det okej att attackera? I grupp?

Mitt hjärta går sönder över vart vårat samhälle är på väg.

Om du följt henne så hade du kanske tänkt ett varv till ! Hon har " lånat " pengar , fått pengar och tiggt pengar av människor som antigen inte haft förstånd att fatta nör de swishat henne 1000 lappar el trott på hennes lögner .... låna mig 500 så får du tillbaka 1000 . När pengarna skulle återbetalas och inget händer så blir dessa ev mindre intelligenta människor panik ! Då hotar hon dem tom att hon ska göra som illa , lägger upp deras namn och mobil nr . Nästa gång sitter hon och anser att handikappade barn inte ska få leva lite skrattretande med tanke på att hon är lågbegåvad och förståndshandikappad bla . Så det stora hela är väl att ja var är världen på väg när denna individ fått 10 000 tals kronor in på sitt konto av människor med dålig insikt och ett stort hjärta blir uthängd och hotade och utan sina sista pengar ( ja fullt normalt tänkande personer skulle inte swisha sina sista kr till en okänd) men det är precis dem som hon har lyckats lura och sedan hängt ut dem i alla sina lives ! Därför är många rejät förbannad på henne ..... med all rätt !!!
Bara för att man har en funktionsnedsättning innebär inte det per automatik att man kan begå bedrägerier , lura , hota människor utan att det blir konsekvenser . Så länge som människor låter sig luras av henne så tyvärr så är hon kvar på sociala medier och utnyttjar svaga , lätt manipulerade och svag begåvade människor . Och nej hon söker INTE en samhörighet m någon ..... Hon söker någon dum att utnyttja för att få pengar till spel och shopping .
2023-12-17, 02:37
  #4024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyggradslosIndivid
Vilken fantastisk föreställning det bjuds på denna fredagskväll! Drottningen av dagcenter har fått sitt skabbiga hår friserat av sluskmuppen på Erikshjälpen, otroligt hur många gånger han poängterade att hennes hår var fett och att hon behövde duscha! Måste luktat hemskt för stackarn så som han grimaserade i samband med klipp!

Vart finns detta att beskåda?
2023-12-17, 02:47
  #4025
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Mamman bor på ett gruppboende och är alltså själv som bumbi förståndshandikappad! Äpplet faller oftare inte långt från trädet .

Jodå, jag vet detta.

Det finns fall där avkomman blivit normal, trots mindre bra gener från föräldrar. I Dumbis fall verkar det inte blivit så.

Jag har ingen koll på pappan. Som jag förstått har inte ens Dumbi koll på sin far. Ärligt tycker jag det är tragiskt/tråkigt. Tror de flesta skulle vilja veta mer om sin biologiska fader.
2023-12-17, 03:51
  #4026
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Vart finns detta att beskåda?

Gå in på YouTube och kolla in kanalen Klandervärd. Ett bra tips för er som vill se spektaklet Bumbi utan att stödja hennes kanal. På Klandervärd är risken obefintlig att bli blockad när man skriver mindre trevliga saker om Drottningen Av Ängelholm.

Klandervärd sänder ibland live när Bumbi själv sänder. Det är underhållning på hög nivå. Rek alla som kan att joina när Klandervärd sänder. Riktigt skön stämning, till skillnad från Bumbis kommentarsfält.
__________________
Senast redigerad av NyfikenGul1900 2023-12-17 kl. 04:02.
2023-12-17, 09:21
  #4027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Hon är ensam helt enkelt. Så hon sitter där och lajvar och läser i tråden om henne på flashback samtidigt. Ett försök att mata egot när ingen annan är där och gör det åt henne.
Fruktansvärt tragiskt sätt att spendera en fredag kväll på (ska jag säga som ska sitta hemma och plugga )

Hur illa jag än tycker om henne så tycker jag synd om henne varje gång jag ser hennes timslånga lajvs utan innehåll, eftersom det visar så tydligt hur ensam hon är. Ingen mår bra av att vara så ensam.

Men hade hon inte Peddochrille som vän kunde inte han hålla sällskap?....nä just det chrille ja han är dum i huvet som hon sa om julmarknaden han kommer när han känner för det om han få se muttan o tuttan i onlyfans fotograferingen.
Har funderingar att bidra med en orosanmälan med ju flera som anmäler ju bättre chans blir det att det blir av hon måste få vård varse hon vill eller ej.
2023-12-17, 09:40
  #4028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
https://imgur.com/zon1b7u

Idioten fortsätter försvara sin snuskvän.
Någon måste plocka ner dom här dårarna på jorden igen.

Oooooooh vad rädda vi blir för er 😱😱😱😱. Era patetiska äckliga kaxmopsar 😅😅😅😅.
Peddochrille du hade blivit slarvsylta direkt så fort du öppnar käften så passa dig själv vad du säger det ingen som är rädd för dig.
Finns bevis över hela nätet att du är pedofil så neka inte. Tycker synd om din familj som har sån patetisk son som bete sig så och ligger lika lågt som Babiana Bumbi.
2023-12-17, 09:45
  #4029
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Oooooooh vad rädda vi blir för er 😱😱😱😱. Era patetiska äckliga kaxmopsar 😅😅😅😅.
Peddochrille du hade blivit slarvsylta direkt så fort du öppnar käften så passa dig själv vad du säger det ingen som är rädd för dig.
Finns bevis över hela nätet att du är pedofil så neka inte. Tycker synd om din familj som har sån patetisk son som bete sig så och ligger lika lågt som Babiana Bumbi.

Skulle man konfrontera Dumbi face to face skulle hon med all säkerhet pissa ner sig. Stor i orden men liten på jorden.
2023-12-17, 10:40
  #4030
Medlem
Drottningaviss avatar
Vilken live var det hon morhotade grannen i? Finns den på Klandervärd?

Nevermind, hittade nu, liven från 15 dec börjar väl 1;47 in när Chrille ska duscha.
__________________
Senast redigerad av Drottningavis 2023-12-17 kl. 10:43.
2023-12-17, 10:56
  #4031
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Oooooooh vad rädda vi blir för er 😱😱😱😱. Era patetiska äckliga kaxmopsar 😅😅😅😅.
Peddochrille du hade blivit slarvsylta direkt så fort du öppnar käften så passa dig själv vad du säger det ingen som är rädd för dig.
Finns bevis över hela nätet att du är pedofil så neka inte. Tycker synd om din familj som har sån patetisk son som bete sig så och ligger lika lågt som Babiana Bumbi.

Skulle nog hålla min käft om jag var Chrille för jag vet att folk börjar bli irriterade på han på riktigt.
Så stänger han inte sin stora mun snart så lär folk snart hjälpa honom stänga den.
Har hänt förr varför skulle det inte hända igen och med dom bevisen som också finns emot han😂👍
Sen kan han och dumbi gapa hur mycket dom vill om ”kom med bevis” bevis finns. Nuff said!
Bevis finns för både det och pundandet.

Kanske dags att chrilles pappa försöker förklara riskerna med att förneka sakerna på det sättet Chrille gör för honom, och att han är och förblir en måltavla och ett offer så fort han fortsätter röra sig med drottningen av dagcenter. Jag menar hur mycket hat får Chrille när han inte är med dumbi? Vågar nästan säga intill 0.

Måste även ge lite cred till Chrilles pappa här i tråden, fan vad bra jobbat att han skickade sms till Chrille och sa att han var med DUMBI😂👍 det visar ju att han verkligen vet vad dumbi är för kaliber av människa.

Tyckte det blev sorgligt när dumbi fick att han skita i att svara hans mamma när hon ringde.
ALLT FÖR ATT EMELIE SKA FÅ VARA I CENTRUM. 🤮 tänk nu om det var ett riktigt viktigt samtal och inte alls handlade om drottningen av dagcenter? Tänk om hon behövde akut hjälp? Dumbi,dumbi,dumbi vad ska man säga…

Dumbi och peddot har bara haft en jävla tur att inte RÄTT personer har träffat på dom ute när dom lallar runt. Menmen det kommer tro mig, dom börjar få väldigt många att koka nu.

Blev ganska pinsamt när hon skulle ljuga för Chrille att hon inte har ett FB konto och har snackat skit om han och hans familj. Det visar verkligen hur vidrig hon är, hon kan ljuga sin ”bästa vän” rakt upp i ansiktet utan att blinka. Hoppas någon ser till att Chrille får bevisen för hennes uttalanden och prints på hennes mail.

(Eller ni kreativa på TikTok kan ju göra en video om när hon ljuger Chrille rakt i ansiktet och sen komma med inläggen och bevisen 😂👍.)
2023-12-17, 12:37
  #4032
Medlem
Von.pigpelts avatar
Jag gjorde mitt andra inlägg för snabbt 😂 https://streamable.com/qjbcb0 krigarna på TikTok hade redan fixat en sån video jag eftersökte.

Här kan Chrille och hans pappa själva se vad hon säger om sitt konto samt när hon ljuger Chrille rakt upp i ansiktet. 🤮👍 (länken jag delade dör om 2 dagar.)

Annan länk för nedladdning 💪 https://delafil.se/6bc167d444c2a5c0/RPReplay_Final1702811784.mp4

Och här lägger jag även till när hon ska smörja in Chrille i hennes lögner om att ”dom vet ju vart dom har varandra”.. och att hon inte har skrivit om dom. 🤮🖕🏻

https://imgur.com/a/39592KE

https://delafil.se/b5598571e0725d0d/RPReplay_Final1702812738.mp4 (Ladda ner.)

Måste vara jobbigt att hålla isär alla lögner.
__________________
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-17 kl. 12:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in