Citat:
Ursprungligen postat av
Marengen
Det är kul att köpa nya kläder i mindre storlek som passar. Det är viktigt att känna sig fin och att man känner att man kan rycka upp sig. Nu visar du ju dessutom för kirurgen att du kan gå ner i vikt och på det sättet att du är en lämplig kandidat. Känns det som att du vaknat till?
Ja, jag mår mycket bättre nu. Både psykiskt o fysiskt.
Mer uthållig o stark att inte ge upp trots motgångar o snedsteg på vägen. Viktigast är att man fortsätter framåt med nya tag o kämpar för att komma till en bättre framtid. Tycker jag i alla fall.
Klädes paketen är uthämtade från posten o ligger o ropar på mig... kommer inte ens ihåg vad för kläder ja köpt men ja hoppas dom passar annars blir de lite tråkigt.
Bara några kg till sen får ja öppna det.
Btw så har min sömn blivit fucked... vet inte vad de beror på men vaknar klockan 4 varje morgon o känner mig pigg o klarvaken utan chans till att ens försöka somna om... dagarna blir otroligt långa och jag vet inte vad ja ska göra vaken så tidigt. Någon som har något tips eller råd?
Vill i alla fall sova till 7 eller 8. Men senaste 2 veckorna vaknar ja prick fyra på morgonen.. är de för Strattera? Får man mer energi av att vara i ketos?
Har Propavan slutat ge mig effekt?
Tacksam för svar.
Hoppas ni andra får en fin helg!