2023-10-27, 21:48
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Charmig snubbe… Not!

Inte direkt som det verkar. Är tydligen, enligt nedan live, känd i Ängelholm för att vara på unga tjejer.

Christer "Chrille" Lennerljung blir konfronterad i TikTok live ang att han skriver med barn.
https://youtu.be/VY6U1qePbAo?t=2291
2023-10-27, 22:49
Medlem
Jo tack, fanskapet är född fem femma ( lågbegåvad, funktionsnedsatt,efterbliven, förståndshandikappad) eller MONGO på ren svenska, precis som hon den där parasiten med RÅSA hår. Han ger sig på första ”bästa” och borde även han bli placerad då han inte är kapabel till att ta ansvar eller förstå. Det hade varit en bra investering för hela samhället om de satsade på att öppna upp mentalsjukhusen igen för det är bara att konstatera, samhället är sjukt och har totalt spårat. Personligen tror jag inte ett skit på detta förbannade daltande utan att det behöver ställas mer krav. Personer som dessa två är praktexemplar på människor som saknar all förmåga att tänka och klara sig själva. De skulle alltså få vård på hem eller mentalsjukhus, istället för bidrag de ändå inte kan hantera. Snacka om kapitalförstöring av rikets tillgång, jag hoppas FK upprättar en polisanmälan mot henne, idioti!
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Inte direkt som det verkar. Är tydligen, enligt nedan live, känd i Ängelholm för att vara på unga tjejer.

Christer "Chrille" Lennerljung blir konfronterad i TikTok live ang att han skriver med barn.
2023-10-27, 23:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Jo tack, fanskapet är född fem femma ( lågbegåvad, funktionsnedsatt,efterbliven, förståndshandikappad) eller MONGO på ren svenska, precis som hon den där parasiten med RÅSA hår. Han ger sig på första ”bästa” och borde även han bli placerad då han inte är kapabel till att ta ansvar eller förstå. Det hade varit en bra investering för hela samhället om de satsade på att öppna upp mentalsjukhusen igen för det är bara att konstatera, samhället är sjukt och har totalt spårat. Personligen tror jag inte ett skit på detta förbannade daltande utan att det behöver ställas mer krav. Personer som dessa två är praktexemplar på människor som saknar all förmåga att tänka och klara sig själva. De skulle alltså få vård på hem eller mentalsjukhus, istället för bidrag de ändå inte kan hantera. Snacka om kapitalförstöring av rikets tillgång, jag hoppas FK upprättar en polisanmälan mot henne, idioti!

Lobotomeras borde dessa två också.

Hoppas innerligt att FK klämmer åt henne så att det sjunger om det. Kräks och vill köra in i en mötande lastbil när jag tänker på att jag sex dagar i veckan går upp tidigt som fan, sliter röven av mig för att finansiera hennes missbruk och idioti🤢
2023-10-28, 00:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbster

Hoppas innerligt att FK klämmer åt henne så att det sjunger om det. Kräks och vill köra in i en mötande lastbil när jag tänker på att jag sex dagar i veckan går upp tidigt som fan, sliter röven av mig för att finansiera hennes missbruk och idioti🤢
jag håller med dig, det är tragiskt att det finns dom som blir nekade hjälp och sedan dessa två snart 40 åringar som går lösa på stan, blåser staten, pillerpundar, raggar på barn samt lyft bidrag dom ej borde ha haft

tyvärr så få man inte skjuta av parasiter som dessa två
Emelie Bumbi borde sitta på ett hem samt vara på daglig verksamhet
2023-10-28, 00:22
Medlem
Någon skärminspelade B när hon "sjunger" om Pontus Rasmusson. Tänk hur många psykfall det finns.
Synd att Bumbi är nästa 40 år PR bara är 25 år, annars hade de där 2 varit så jäkla perfekta för varandra

https://www.instagram.com/reel/Cy56XDYtyGCID8WpsjkoEKRiISR0eMJTbNlNy40/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
2023-10-28, 00:29
Medlem
Kan bara hålla, de tillför absolut inget och kostar bara en massa pengar.
Citat:

2023-10-28, 02:18
Medlem
Von.pigpelts avatar
Anjo droppar en ny video om pillerpundar äcklet Emelie dumbi.

https://youtu.be/MEDT-A9EQNE?si=y1Q5cZj9-uG6UybO
2023-10-28, 05:59
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Nu är det du som förtalar. Jag varken hatar henne, eller har skrivit något med grovt hat.

Tycker snarare att det är trist att du hittar på saker, och tar till halmgubbar och personangrepp på detta sätter. Trist sätt att föra debatt på!

Nej. Bumbi har inte lyckats blås mig på pengar, och hon kommer inte heller lyckas göra så. Chrille har inte heller begått övergrepp på min dotter. Är du nöjd med detta svar?

En fråga till dig; om du inte varken vill diskutera Bumbi och Co (inklusive Chrille), eller läsa oss andra göra det, vad gör du då i denna tråden?

Känns lite produktivt och slöseri med din tid att läsa trådar som du inte har något intresse av innehållet?

Men vad vet jag. Det är bara så jag tänker om trådar och forum. Skippar att läsa de som jag inte gillar och de som jag inte är intresserad av. Blir enklare så. Men det är jag det.
Jag kan naturligtvis komma att ändra mig, men jag tycker hela Bumbi-grejen är rolig att följa, särskilt eftersom jag bor i samma stad som henne. Du har inte skrivit nått hat, men flera andra gör det.

Det var ju nån som sa här i tråden, de riktigt dumma är de som lånat ut pengar till Bumbi, att dom typ var dummare än Bumbi själv?

Men jag tycker lite synd om henne när det skrivs saker som hora, idiot, mongo o sådant om henne? Jag kan dock förstå att de som lånat ut större summor pengar till henne vill kalla henne det. Diskutera henne gör jag dock gärna, fast helst utan fula skällsord.
Senast redigerad av Muppety 2023-10-28 kl. 06:06.
2023-10-28, 06:05
Medlem
Muppetys avatar
Citat:

Jag lyssnade på den där, han verkar som sagt vara väldigt obehaglig, o han bor också här i stan? Alla jag känner tycker i.a.f. inte om pedofiler. Han bor tydligen på Kulltorp (område här i stan)? Honom får man också börja hålla koll på...

Pedofiler förblir oförlåtliga, kalla honom vad ni vill!
2023-10-28, 14:16
Medlem
Ingen är på Chrilles sida. Han är en luffare. Hoppas han aldrig mer får träffa sin dotter.
2023-10-28, 14:34
Medlem
Citat:

FK har redan utrett henne, hon är återbetalngsskyldig på 307000kr och får inga fler pengar där eftersom hon tjänar pengar på only fans
2023-10-28, 14:42
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Nu livar hon ett telefonsamtal med Chrille där hon försöker manipulera honom att han ska spendera sina pengar på en utekväll på Harrys ikväll. -"Du har ju 7.000 kr". -"Jamen dom ska ju gå till räkningar!" -"Vadå, du har jag tagit av dom de andra dagarna. Kom igen nu Chrille, det löser sig" -"Men det det är slut med det nu. -"Kom igen nu Chrille, det löser sig"... osv.
Chrille vill inte, men Bumbi trycker på alla punkter hon kan för att få med honom. Riktigt plågsamt att höra. Det låter som två mycket omogna tonåringar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in