Citat:
Ursprungligen postat av
Miy
Jag kollar på Emelie Bumbi av samma anledning som jag tittar på tv programmet "I en annan del Köping."
Jag tycker att det kul att titta på utvecklingsstörda personer helt enkelt.
Stollarna i Köping är dock härliga! 🥰
Det är mer än man kan säga om cpmongot i Ängelholm.
Tack👍
Dock är hon jävligt generös att trolla och jävlas med.
Hade aldrig drivit med vanliga oskyldiga mongon.
Men drottningen av dagcenter behöver veta sin plats vilket självklart är som vi alla vet vart?!
Och som du säger dom är underhållande till skillnad ifrån fröken ”cpmongo”.
Hade dock vågat säga att många i tråden (även jag själv ibland) underskattar hennes dumhet. Hon vet mycket väl vad som är rätt och fel men hon väljer att vara den där ”galna rosa party flatan” som alltid ska säga tvärtemot verkligheten och det sunda förnuftet.
Hon väljer när hon ska spela på sina 3 diagnoser ,och har förmodligen redan sen barnsben märkt att folk har köpt det.
Men efter 11års åldern blir det svårare att glida på den räkmackan.
Hon försöker göra så sjukt desperata och pinsamma försök att hålla sig på ”tapeten” och väsentlig så jag skäms åt dåren då hon är oförmögen till det.