2024-06-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veggobullen
Nu var du lite för generös 🤣 max 2 st

Jag tänkte samma – ”Är det verkligen 10 personer?”
2024-06-07, 20:21
Medlem
godofasgaards avatar
Ska till Ängelholm i augusti på jobb i två dagar blir inte så mycke fritid då men ska se om jag träffar på åbäket.
2024-06-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Jag tänkte samma – ”Är det verkligen 10 personer?”

🤣🤣🤣 näe tror inte det max 2
2024-06-08, 02:07
Medlem
Längesen jag såg något med Bumbi men är inne I hennes live nu. Hon låter helt likgiltig och sliten, är nog inne i en dålig period just nu sämre än vanligt.
2024-06-08, 02:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av purplesparrow
Mer hennes utvecklingsstörning som är problemet. Finns många med schizofreni som klarar av sina liv. Hon har utvecklat narcissism dock och det gör att hon har extremt svårt att tycka hon gör fel eller kan göra fel.
Finns många med IF som klarar sina liv med. Det är helt enkelt olika nivåer och olika färdigheter resp. svårigheter och B har ju flera saker som tillsammans säkert gör att hon inte fixar att sköta sina förehavanden och ha normala relationer t ex.
2024-06-08, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag kollar på Emelie Bumbi av samma anledning som jag tittar på tv programmet "I en annan del Köping."

Jag tycker att det kul att titta på utvecklingsstörda personer helt enkelt.

Stollarna i Köping är dock härliga! 🥰

Det är mer än man kan säga om cpmongot i Ängelholm.

Tack👍

Dock är hon jävligt generös att trolla och jävlas med.
Hade aldrig drivit med vanliga oskyldiga mongon.

Men drottningen av dagcenter behöver veta sin plats vilket självklart är som vi alla vet vart?!
Och som du säger dom är underhållande till skillnad ifrån fröken ”cpmongo”.

Hade dock vågat säga att många i tråden (även jag själv ibland) underskattar hennes dumhet. Hon vet mycket väl vad som är rätt och fel men hon väljer att vara den där ”galna rosa party flatan” som alltid ska säga tvärtemot verkligheten och det sunda förnuftet.

Hon väljer när hon ska spela på sina 3 diagnoser ,och har förmodligen redan sen barnsben märkt att folk har köpt det.
Men efter 11års åldern blir det svårare att glida på den räkmackan.
Hon försöker göra så sjukt desperata och pinsamma försök att hålla sig på ”tapeten” och väsentlig så jag skäms åt dåren då hon är oförmögen till det.
2024-06-08, 09:37
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Bumban du ska få ett förslag och på riktigt jag är helt allvarlig!

Om skriver du in dig på psyket nyklippt och i din svartvit randiga kavaj den 19 juni 2024, så bjuder jag dig på en spelnatt heeeeeela natten mellan den 18-19.
Och hör och häpna jag kommer även bjuda dig på så mycket rosa pantern,oboy,scones,gröt och huuuuur mycket bakpotatis du bara orkar äta under samma tidsperiod LEVERERAD HEM FRÅN GRAFFITI!

Jag vill även sträcka mig så pass långt att du får välja en helt ny VALFRI tiara ifrån Buttericks inför ditt nya äventyr som komma skall.
Då jag vet du är i den stora ligan och spelar så nöjer du dig inte med detta, så jag ökar med en ny ”schizodrip ”från
H&M barnavdelning.

Låt mig sammanfatta vad jag erbjuder för minst 1,5års vård på psyket (kontrakt skrivs givetvis.)

• Pokerkväll.
• 2 lådor Marabous.
• 1 låda med oboy påsar (orginal.)
• Rosa pantern drinkar (no limit.)
• Scones bakade av ditt lokala bageri (no limit.)
• 10 stora ”korvar” med gröt.
• Bakpotatis från graffiti. (no limit/efter graffitis öppettider.) hemkörning ingår.
• En helt ny valfri Tiara som sig bör.
• En skinande helt ny H&M ”schizodrip”
• 200st fransar (från shein.)
• 2 tandläkarbesök
• Betalar Instagram så dom öppnar ditt stängda konto. (Men då ökar vistelsen till 3år.)

Och nu till esset i rockärmen, håll i dig.
Nu kommer du bli överlycklig och kan nog inte tacka nej till erbjudandet..

• Sist men inte minst: valfri box med opiater till drottningen av dagcenter som pricken över i:et.

Hör av dig om det är ett lockande erbjudande.

Håller tummarna för att detta besvaras!

/AI
2024-06-08, 16:06
Medlem
Nej, jag tänker inte lyssna på din dålig låt Emelie. Det du gör är inte musik.
2024-06-08, 17:12
Medlem
Kom in mitt i hennes live. Hon verkar ha avslöjat någon, antar att det är producenten. Och han är tydligen sur nurå verkar det som. Kan någon ge mig en recap? Och vem visade det sig vara? Den där jättekända och erfarna producenten som typ har träffat Tomas Ledin en gång. Eller nåt sånt.
2024-06-08, 17:51
Medlem
Var inne 4 minuter i hennes live. Hon är lika tråkig som att se färg torka. Artist blir hon aldrig. Så sjukt tråkig hon är och snart 40 år gammal och barnlös som tur är. Tv/artistbranschen är rökt för rynk-Emelie. Vad hägrar nu för amatören? 😂
2024-06-08, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Kom in mitt i hennes live. Hon verkar ha avslöjat någon, antar att det är producenten. Och han är tydligen sur nurå verkar det som. Kan någon ge mig en recap? Och vem visade det sig vara? Den där jättekända och erfarna producenten som typ har träffat Tomas Ledin en gång. Eller nåt sånt.

Hon sa att ngn som ville henne illa hade köpt streams till hennes låtar så de skulle tas bort bort från Spotify enligt mejl från hennes hemliga producent
2024-06-08, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpbakery
Hon sa att ngn som ville henne illa hade köpt streams till hennes låtar så de skulle tas bort bort från Spotify enligt mejl från hennes hemliga producent

Visst visst. Hon är säkert inblandad och nu har Spotify kommit på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in