2023-12-14, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Jag har hört rykten förut om att han skriver med tjejer på sätt man inte skriver om man älskar sin fru, men då har det varit att jag inte vet om det är sant eller inte, men denna gång vet jag art det är helt sant så därför jag nämnde det🙂

Det är sant och det har pågått en längre tid. Han kommer att kräva bevis men varför skall ha den rätten när han själv aldrig presenterar sina bevis. Jag tycker ärligt synd om Lisen men vem vet? Hon kanske också har en vän
Citera
2023-12-14, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är sant och det har pågått en längre tid. Han kommer att kräva bevis men varför skall ha den rätten när han själv aldrig presenterar sina bevis. Jag tycker ärligt synd om Lisen men vem vet? Hon kanske också har en vän
Det vore inte mer än rätt, men jag tror inte hon har tid, med allt ansvar hon tar för barn och hem och att serva Pontus...
Kommer hon lasra bort tatueringen tro?

Är det en specifik tjej, eller tar han första bästa och drömmer sig bort?
Citera
2023-12-14, 18:38
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:

Jag tror hon är trogen och en bra tjej, synd bara att hon stötte ihop med den där skitstöveln.
Men som sagt, tjejen han haft kontakt med sedan förra året är en riktig glappkäft, så tror nog att de här var det dummaste han kunnat gjort🙂

Vet du mer vad jag har fått hör🙂 du vet när El kuko fick kontakt med tjejen som varit utsatt av jockeboi, det var anjo som arrangera det hela för att sedan få olof och gänget att framstå som idioter, men allt har sin gång och även de finns det bevis på, som jag sa om banjos flirt, hon är en glappkäft 🤭
Citera
2023-12-14, 18:51
Avslutad
Citat:
Jag tror hon är trogen och en bra tjej, synd bara att hon stötte ihop med den där skitstöveln.
Men som sagt, tjejen han haft kontakt med sedan förra året är en riktig glappkäft, så tror nog att de här var det dummaste han kunnat gjort🙂

Vet du mer vad jag har fått hör🙂 du vet när El kuko fick kontakt med tjejen som varit utsatt av jockeboi, det var anjo som arrangera det hela för att sedan få olof och gänget att framstå som idioter, men allt har sin gång och även de finns det bevis på, som jag sa om banjos flirt, hon är en glappkäft 🤭

Den tjejen var ju fejk. Den som inte fattade det är dum i huvudet
Citera
2023-12-14, 19:24
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Den tjejen var ju fejk. Den som inte fattade det är dum i huvudet

Ja exakt, det var ju anjo som arrangerar det hela. Hon tog kontakt med el kuko och sen gjorde hon sin grej och efter de så "hittade" anjo henne och gjorde en intervju. Undrar om jockey skulle bli glad om han visste att det var anjos påhitt alltihop
Citera
2023-12-14, 19:35
Avslutad
Citat:
Ja exakt, det var ju anjo som arrangerar det hela. Hon tog kontakt med el kuko och sen gjorde hon sin grej och efter de så "hittade" anjo henne och gjorde en intervju. Undrar om jockey skulle bli glad om han visste att det var anjos påhitt alltihop

Jocke vet allt, dem driver fejkverkstad ihop. Det där ryktet om pedofili och en cig på någons rumpa, varför anmälde dom inte förtal? Antingen har det verkligen hänt, vilket jag mycket väl kan tänka mig, eller så har jocke andra skelett i garderoben som han inte vill skall upptäckas. Så ta han kontakt med Anjo och tillsammans meckar dom ett scenario som passar dem båda
Citera
2023-12-14, 19:36
Medlem
Citat:
Det är ju välkänt i stan och även utanför. Han tror att Lisen inget vet men hon måste vara stendöv om hon missat det

Det sköna här är att jag inte ens tycker det minsta synd om henne med tanke på den attityd även hon har i deras sk "podd/vodd" 😌...då är jag mer förvånad över att Pontus ens lyckats få kontakt med någon annan överhuvudtaget
Citera
2023-12-14, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det sköna här är att jag inte ens tycker det minsta synd om henne med tanke på den attityd även hon har i deras sk "podd/vodd" 😌...då är jag mer förvånad över att Pontus ens lyckats få kontakt med någon annan överhuvudtaget

Det är inte bara i podden hon har attityd, men ingen är värd det helvete hon genomlever med Anjo
Citera
2023-12-14, 19:50
Avslutad
Citat:

Självklart var allt fejk, hur skulle Anjo och Rask kunna få tag i "tjejen"? Så uppenbart iscensatt för att stötta varandra, göra content, få andra att se dumma ut.
Citera
2023-12-14, 20:04
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Jocke vet allt, dem driver fejkverkstad ihop. Det där ryktet om pedofili och en cig på någons rumpa, varför anmälde dom inte förtal? Antingen har det verkligen hänt, vilket jag mycket väl kan tänka mig, eller så har jocke andra skelett i garderoben som han inte vill skall upptäckas. Så ta han kontakt med Anjo och tillsammans meckar dom ett scenario som passar dem båda

Ja, så kan det absolut vara
Citera
2023-12-15, 21:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Tror aldrig Anjo skulle våga trashtalka Jocke även fast dom blev ovänner. Jocke skulle kunna förstöra Anjo på två sekunder precis som han gjorde med joz.
Med tanke på att Anjo spelar in och sparar allt inför framtiden kan han sitta med vad som helst mot Jocke.
Så jo, det kan han nog göra beroende på vad det kan handla om.
Det är iofs svårt att veta hur den ena eller den andra skulle kunna tänka sig att hitta på, de är lika skruvade i huvudet allihop.

Framtiden får utvisa 🤣
Citera
2023-12-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Med tanke på att Anjo spelar in och sparar allt inför framtiden kan han sitta med vad som helst mot Jocke.
Så jo, det kan han nog göra beroende på vad det kan handla om.
Det är iofs svårt att veta hur den ena eller den andra skulle kunna tänka sig att hitta på, de är lika skruvade i huvudet allihop.

Framtiden får utvisa 🤣
Ja det håller jag med om. Lika skruvade båda två. Leka barn leka bäst. Tyvärr tror jag inte det spelar nån roll hur mycket Anjo skulle ha på Jocke. Anjo har en liten yxa och skulle hugga mot ett stort isberg. Han skulle få Jockes alla kontakter i media branschen över sig och det är inga bärfisar det direkt. Allt kommer bara slås tillbaka på Anjo på ett eller annat sätt haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in