Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-13, 22:22
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Nu kommer jag antagligen få en bekant mindre om hen läser tråden, eller om banjo läser det här och listar ut vem som pratat.

Men anjo har varit otrogen! Kanske Inte den värsta sorten av otrohet, men han har tydligen skrivit med en tjej på ett sätt man inte gör när man är i ett förhållande, som det verkar så är det lite som när chrippa kåtade ner sig i ett barn som han senare blev tillsammans med. "Ett fan" (Dock så är denna tjej 30+), så bara chrippa det är peddo varning på😄
Är Lisen medveten om detta?
Han har väl aldrig rört vid en kvinna innan han träffade Lisen...han känner sig som en hingst, nåväl valack...
Kommer det gå utför nu? Är det detta som Lisen behöver för att orka bryta upp?
Citera
2023-12-13, 22:25
  #1202
Medlem
Lassemannen33s avatar
Jag vet inte, jag kan inte bevisa att det jag skriver är sant, men jag ser ingen anledning att min bekant skulle ljuga om detta (det är alltså inte hen som är personen I fråga, utan en som hen känner)

Hoppas det kommer fram, för jag vet att personen i fråga är en riktig glappkäft
Citera
2023-12-13, 22:36
  #1203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Jag vet inte, jag kan inte bevisa att det jag skriver är sant, men jag ser ingen anledning att min bekant skulle ljuga om detta (det är alltså inte hen som är personen I fråga, utan en som hen känner)

Hoppas det kommer fram, för jag vet att personen i fråga är en riktig glappkäft
Återstår att se, han tycker själv att han förtjänar lite fans, som den stora kreatör han är, han är snart på samma nivå som Jockiboi..
Citera
2023-12-13, 22:37
  #1204
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Återstår att se, han tycker själv att han förtjänar lite fans, som den stora kreatör han är, han är snart på samma nivå som Jockiboi..

Oja.
Citera
2023-12-14, 00:26
  #1205
Medlem
Rebelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Inte så långt och när det väl händer kommer Anjo i vanlig ordning bli besatt av att sänka sin motståndare. Fatta hur mycket skit han har samlat ihop om Jocke nu när de umgåtts.

Tror aldrig Anjo skulle våga trashtalka Jocke även fast dom blev ovänner. Jocke skulle kunna förstöra Anjo på två sekunder precis som han gjorde med joz.
Citera
2023-12-14, 11:07
  #1206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Nu kommer jag antagligen få en bekant mindre om hen läser tråden, eller om banjo läser det här och listar ut vem som pratat.

Men anjo har varit otrogen! Kanske Inte den värsta sorten av otrohet, men han har tydligen skrivit med en tjej på ett sätt man inte gör när man är i ett förhållande, som det verkar så är det lite som när chrippa kåtade ner sig i ett barn som han senare blev tillsammans med. "Ett fan" (Dock så är denna tjej 30+), så bara chrippa det är peddo varning på😄


Det är ju välkänt i stan och även utanför. Han tror att Lisen inget vet men hon måste vara stendöv om hon missat det
Citera
2023-12-14, 13:30
  #1207
Medlem
Från anjos insta, han sitter i bilen med Chrippa och "pratar skakigt" eftersom vägunderlaget är som en tvättbräda.
Grabbarna/BFF skojar om att dom kört över en orm,
-Har Cluee lagt sig under bilen? säger Anjo
varpå Chrippa svarar:
-eller Armand...


NÄMN ALDRIG MITT NAMN IGEN
Citera
2023-12-14, 15:45
  #1208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Från anjos insta, han sitter i bilen med Chrippa och "pratar skakigt" eftersom vägunderlaget är som en tvättbräda.
Grabbarna/BFF skojar om att dom kört över en orm,
-Har Cluee lagt sig under bilen? säger Anjo
varpå Chrippa svarar:
-eller Armand...


NÄMN ALDRIG MITT NAMN IGEN

Jag hoppas Cluee tar upp hans namn så fort han får chansen
Citera
2023-12-14, 15:47
  #1209
Medlem
Anjo ränner röven av sig för Joakim. Det var ju Joakim som hade en beef med Olof K och Joz, men han var för feg för att tag i det själv. Anjo är för djävla dum för att hålla sig utanför. Man märker tydligt att Anjo och Chrippa är samma sort, och nu njuter Jocke av båda, med renslickad röv
Citera
2023-12-14, 15:55
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Anjo ränner röven av sig för Joakim. Det var ju Joakim som hade en beef med Olof K och Joz, men han var för feg för att tag i det själv. Anjo är för djävla dum för att hålla sig utanför. Man märker tydligt att Anjo och Chrippa är samma sort, och nu njuter Jocke av båda, med renslickad röv
Bara rasken som inte får vara med och rimma skinka...
Kommer Anjo bjuda in rasken till nya studion för fortsatta "samtal"?
Citera
2023-12-14, 15:56
  #1211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag hoppas Cluee tar upp hans namn så fort han får chansen
Ja, det känns som om Anjo triggar för att kunna göra allvar av sitt hot...som ett barn som har svårt att hålla en hemlighet.
Citera
2023-12-14, 16:38
  #1212
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ju välkänt i stan och även utanför. Han tror att Lisen inget vet men hon måste vara stendöv om hon missat det

Jag har hört rykten förut om att han skriver med tjejer på sätt man inte skriver om man älskar sin fru, men då har det varit att jag inte vet om det är sant eller inte, men denna gång vet jag art det är helt sant så därför jag nämnde det🙂
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback