2023-08-15, 13:41
Avslutad
Fick en idé att kolla på den omtalade dokumentären om Bumbi. Det är ingen dokumentär, det är ett fälttåg mot Bumbi. Hon är absolut en karaktär men vem fan är Anjo att döma?
Citera
2023-08-16, 18:33
Medlem
Den senaste videon var otroligt obehaglig - hur barnen gick loss och hejades på. Men speciellt hur Anjo är tvungen att flasha med sin lv plånbok och säger att det gör ont. Det gjorde ont att se. Ordet cringe i en bild.
Citera
2023-08-16, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Den senaste videon var otroligt obehaglig - hur barnen gick loss och hejades på. Men speciellt hur Anjo är tvungen att flasha med sin lv plånbok och säger att det gör ont. Det gjorde ont att se. Ordet cringe i en bild.

Han som säger sig vara en bra förälder? Han är en sån där han själv kallar two-faced. Så jävla falsk
Citera
2023-08-16, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han som säger sig vara en bra förälder? Han är en sån där han själv kallar two-faced. Så jävla falsk
Japp, skenhelig och vidrig.
Han vill konkurrera med Jocke, eller Lets feastarna...men det kommer aldrig slå, han är en pajas, wannabe som bör sluta hänga ut barnen. Dom ser för f*n rädda ut. Kuvade, L likaså.
Det är riktigt osmakligt. Gillar hur han förhärligar bilden av sig själv i thumbnailsen...drar av 15 pannor...
Han behöver sluta leka youtuber och ta dom andra med sig. Dessa medelålders män som ska leka superduktiga farsor...
Vuxenmobbning och sjuka ideal, usch
Citera
2023-08-16, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Japp, skenhelig och vidrig.
Han vill konkurrera med Jocke, eller Lets feastarna...men det kommer aldrig slå, han är en pajas, wannabe som bör sluta hänga ut barnen. Dom ser för f*n rädda ut. Kuvade, L likaså.
Det är riktigt osmakligt. Gillar hur han förhärligar bilden av sig själv i thumbnailsen...drar av 15 pannor...
Han behöver sluta leka youtuber och ta dom andra med sig. Dessa medelålders män som ska leka superduktiga farsor...
Vuxenmobbning och sjuka ideal, usch

Jag tycker att han mer och mer kör lite Jocke Lundell - stil.
Nu har ju JL råd med Anjo gör en Chrippa Berg, bygger skuldberg. Han har varit där förrut så man kan ju tycka att han borde ha lärt sig. Såg bland kommentarerna att Chrippa skall i tingsrätten den 20 sep, skall Anjo hålla honom i handen då?
Lisen börjar bli lik sig sedan innan BL. Båda har gjort en fetmaoperation och varit med BL, ändå så verkar dom inte fatta att man inte kan äta vad som helst eller hur som helst. Det är något för barnen att se upp till
Senast redigerad av Goldentie 2023-08-16 kl. 21:32.
Citera
2023-08-16, 22:00
Avslutad
Citat:
Vet inte men gör hon det kan det bli jobbigt läge. Han kommer snart upp med en ny sändning som gäller Bumbis kompis Crille. Han och Simon måste vara dem youtubers som har de renaste arslen i hela branchen. Så manipulative båda två, vet bäst och är hårda nog att minsan låta hela världen få reda på det. Efter transdissningen står väl islamister och muslimerna på tur. Skall dem rädda Sverige
https://youtu.be/u2Z7Zlq-Boc
En reupload med anjo och bumbi...
Anjo är riktigt manipulativ och obehaglig,
Citera
2023-08-16, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/u2Z7Zlq-Boc
En reupload med anjo och bumbi...
Anjo är riktigt manipulativ och obehaglig,

Nedvärderande. Har man inte mer än 10 eller om det var 50 tusen subs då var man inte värd att lägga energi på. Han var väl aldrig ny själv, hade 100k direkt. Inte undra att folk säger att han köpt många följare för att komma upp sig
Citera
2023-08-17, 15:15
Avslutad
Det är bara en tidsfråga innan Anjo klagar på haters efter hans senaste hälsning från fru och barn. Han brukar inte gilla kritik eller pikar om honom som person först och främst men efter det om hans barn. Lisen vet jag inte om han bryr sig om överhuvudtaget
Det var ju någon som pikade honom om hur lik Crippa han är, och då menar jag hans livsstil, inte kropp
Citera
2023-08-17, 22:49
Avslutad
Citat:
Det är bara en tidsfråga innan Anjo klagar på haters efter hans senaste hälsning från fru och barn. Han brukar inte gilla kritik eller pikar om honom som person först och främst men efter det om hans barn. Lisen vet jag inte om han bryr sig om överhuvudtaget
Det var ju någon som pikade honom om hur lik Crippa han är, och då menar jag hans livsstil, inte kropp
https://youtu.be/SyDewTfmuHc
Anjo gräver sin egen grav, djupdyker i transfrågor....🫡
Citera
2023-08-17, 23:49
Medlem
skillad-banans avatar
Hur fungerar det att "strika" en annans kanal egentligen? Är det youtubers med visst antal subbar som kan göra det? Har för mig att någon förklarat att det finns något "heligt" i att man inte gör det mot andra kreatörer. Skulle tex rask, jocke och jonna eller någon liknande kunna strika ner någons kanal?
Citera
2023-08-18, 07:37
Avslutad
Varför grottar han ner sig i andras liv på det där sättet? Som om han skulle vara en profet på området. Småtjejerna på Tiktok höjer honom och Simon till skyarna och tycker att dom är ju så bra som säger som det är. Vem fan bestämmer hur det är?
Dom kommer tycka det är fantastiskt att gubbarna är med i deras lives tills dom själva blir granskade. Flera fick ju uppläxning i Simons Tiktok-skola igår. Till och med Anjo fick sin del, men det tror jag varken Simon eller Anjo fattade själva
Slår Anjo fortfarande sin fru? Är det därför han inte gör några som han kallar det dokumentärer om män som slår kvinnor?
Citera
2023-08-18, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skillad-banan
Hur fungerar det att "strika" en annans kanal egentligen? Är det youtubers med visst antal subbar som kan göra det? Har för mig att någon förklarat att det finns något "heligt" i att man inte gör det mot andra kreatörer. Skulle tex rask, jocke och jonna eller någon liknande kunna strika ner någons kanal?

Bra fråga. Undrar själv hur youtubers kan köpa visningar och följare helt lagligt
Anjo kan kanske förklara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in