2024-01-11, 08:08
Medlem
KlanLedarNs avatar
Nu när Chrippa är släppt så bör väl ANJO komma med en video strax med titeln "VAD VA DET JAG SA?" eller vad tror ni? Jag väntar iallafall på nästa förstalsvideo från fetklumpen
Citera
2024-01-11, 08:41
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Nu när Chrippa är släppt så bör väl ANJO komma med en video strax med titeln "VAD VA DET JAG SA?" eller vad tror ni? Jag väntar iallafall på nästa förstalsvideo från fetklumpen
50/50 om Chrippert kommer vara med på den. Pengar är ganska centralt i chripperts liv så går det att kapitalisera kommer han nog lägga undan sitt agg han måste ha mot Anjo och delta.

Vet inte om Jocke låter Anjo släppa mer videos nu gällande detta
Citera
2024-01-11, 09:23
Avslutad
Är det inte konstigt att dem fortsätter förtala Linnea fast dem vet att dem är eller kommer bli anmälda för det? Anjo är den typiska feta grabben på skolan som utnyttjas till skitgöra av skolans supernarcissist. Han snattade bergis cig på Konsum och snodde pengar av sin morsa för att lämna över så han fick vara ifred och känna att han var en i gänget. Ränderna går aldrig ur och han har liksom Julia självskadebeteende. Båda dras till en toxic miljö som är skadlig för dem
Citera
2024-01-11, 09:32
Avslutad
Nu när det har kommit order från högre ort (Jocke) att inte ta ’Chrippa-fallet’ på sociala medier, undrar jag hur Anjo kommer att hantera det hela.

Eller nä, det undrar jag nog inte.
Jag förmodar att han kommer att försöka göra en icke-video om att han inte kan göra en video, och berätta hur mycket han vet och att han vet ALLT - men kan ju inte säga något.
Med Chrippa som clickbait kommer det att dra mängder av visningar, så pengarna rullar in.

Jag tror den kommer idag, det gäller att smida medan järnet är varmt.
Citera
2024-01-11, 09:49
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det inte konstigt att dem fortsätter förtala Linnea fast dem vet att dem är eller kommer bli anmälda för det? Anjo är den typiska feta grabben på skolan som utnyttjas till skitgöra av skolans supernarcissist. Han snattade bergis cig på Konsum och snodde pengar av sin morsa för att lämna över så han fick vara ifred och känna att han var en i gänget. Ränderna går aldrig ur och han har liksom Julia självskadebeteende. Båda dras till en toxic miljö som är skadlig för dem

Det är inget förtal så länge hon är okej med att vara en barnmisshandlare och allt annat som dom utmålat henne till att vara. Dom väljer sina offer noga. Joz-drevet var lite för nära att Anjo torskade.
Citera
2024-01-11, 15:52
Medlem
Hugin86s avatar
Anjos video där han snackar om vad kollusionsfara betyder 🤣🤣, läser rakt av svårt att läsa vissa ord och bars babblar. Fatta han ens vad han själv läste 🤭. Och att han flera gånger sa i motvsig själv punk på punkt . Sen läser man hans kommentarer att han är så jävla grym och duktig. de är tjejer på max 20 till 10 år och anjo tycker han är så jävla kung 🤣
Senast redigerad av Hugin86 2024-01-11 kl. 16:19.
Citera
2024-01-11, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Anjos video där han snackar om vad kollusionsfara betyder 🤣🤣, läser rakt av svårt att läsa vissa ord och bars babblar. Fatta han ens vad han själv läste 🤭. Och att han flera gånger sa i motvsig själv punk på punkt . Sen läser man hans kommentarer att han är så jävla grym och duktig. Servmsn de är tjejer på max 20 till 10 år och anjo tycker han är så jävla kung 🤣

Då skulle flickorna veta vad han tycker om dem
Citera
2024-01-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN

Vi får väl hoppas att de väntar tills åklagaren släpper fallet.
Citera
2024-01-11, 20:36
Avslutad
Bästa vänner? Anjo och Jocke visar sig från sina bästa sidor
Han beskriver Anjo på samma sätt som vi andra
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=OUsyVoFMBp0
Citera
2024-01-11, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bästa vänner? Anjo och Jocke visar sig från sina bästa sidor
Han beskriver Anjo på samma sätt som vi andra
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=OUsyVoFMBp0
Det är guld att dessa klipp finns kvar, det är sånt här som är skrämmande, jag tror att youtubebubblan är ett minne blott snart.

Det är obehagligt på riktigt.
Citera
2024-01-11, 21:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är guld att dessa klipp finns kvar, det är sånt här som är skrämmande, jag tror att youtubebubblan är ett minne blott snart.

Det är obehagligt på riktigt.

Kan bara hålla med. Snart brakar helvete lös i Lundellhuset, igen
Citera
2024-01-11, 21:19
Avstängd
vichy6s avatar
Att man kan tjäna pengar på sånt skit som han gör…?

Begåvningen ligger under källarnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in