2023-12-13, 21:52
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vem är den vänsterblivna tjejen som valde att lämna bonden Jens? Jag har bara slötittat på några avsnitt.

Hon som såg ut som bergatrollet i Trolltider från 1979 fast med lite för mycket brun utan sol?

Ojoj. En SD-broder som blir kränkt förstår jag Jag hade aldrig dejtat en SD-sympatisör heller och jag kallar mig inte för vänster utan har en sund människosyn.

Ooops. Nu får jag hela Flashback efter mig
2023-12-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Jag tycker iallafall att du framstod som en fin person på både insidan och utsidan! Men apropå Jens och hur han för sig och med tanke på hans historia? Har han en diagnos som kan förklara beteendet?

Tack snälla du!
Ingen diagnos som brevskrivare fick veta om innan och senaste kontakten var att få polisen att hjälpa honom, så förhoppningsvis har han fått den hjälp han behöver och reder ut sitt liv så han får må bra.
2023-12-13, 21:55
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag hoppas också att han väljer Mariette. Hon känns lugn, klok och trygg. Det är egenskaper som jag tror att passar bra med Mickes känslighet. Dessutom tror jag att Micke och Mariette har betydligt mer gemensamt än Micke och Jenny.
Precis! Jag kommer bli så ledsen om han går på Jennys manipulerade!
2023-12-13, 21:58
Medlem
Ninajahrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Väljer Micke Mariette, vilket jag hoppas, tror jag det leder till drama. Jenny är väldigt övertygad om att bli vald.

Sannolikt ja. Men det dramat är det värt om han bara väljer rätt med Mariette. Då slipper han emotionell utpressning och får den trygghet och värme han behöver.
2023-12-13, 21:59
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Öööö va? hon blev tvingad att lämna med flaggan i topp, "du bestämmer" sa hon

Ja, hon gav desperationen ett ansikte. Hade Jens istället bett om en tröstavsugning hade hon fallit ner på knä och sugit rent Jensas ollon tills det blänkt som en nyslipad ametist i kvällssolen.
2023-12-13, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Tack snälla du!
Ingen diagnos som brevskrivare fick veta om innan och senaste kontakten var att få polisen att hjälpa honom, så förhoppningsvis har han fått den hjälp han behöver och reder ut sitt liv så han får må bra.

Du var ju en av de vettiga tjejerna så klokt av dig att lämna! Men polisen vad hände?
2023-12-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Jag hoppas också att han väljer Mariette. Hon känns lugn, klok och trygg. Det är egenskaper som jag tror att passar bra med Mickes känslighet. Dessutom tror jag att Micke och Mariette har betydligt mer gemensamt än Micke och Jenny.

Håller tummarna för Mariette.
Tror det är enbart passion mellan Micke och Jenny medans Mariette kan ge honom äkta kärlek
2023-12-13, 22:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vad är det o veta om det politiska, det är det enda av dom anledningarna jag hade att lämna som produktionen tog med, som passar hemma i era tv-soffor.
Främsta anledningar var dricksglasen med vodka varje kväll och hur han hetsade tjejerna till att dricka, hur han hånade tjejerna som han "skickat ut" för att dom visat känslor och sen hans familjesituation, men den hör inte hemma på Flashback för dom ska inte behöva drabbas av hans beteende.

Sen att han fortsatt hålla kontakt med hot om att ta sitt liv, det hör heller inte hemma på flashback då han är en, som tidigare nämnd, fruktansvärt omogen och känslomässigt handikapp människa.
När du säger att han "skickat ut" tjejer som visat känslor, åsyftar du då? uppvisade varma känslor för honom eller uppvisade negativa känslor inför dom smärre förbrytelser som du raddat upp ovan?

Stämmer? därigenom min tes om enkel kvinnlig psykologi att Alex i egenskap av ung oerfaren tjej inte hade styrkan att dra gränserna mot Jensas övertramp och faktumet Att Ida åkte hem frivilligt istället för att skickas hem vart avgörande för att Alex också skulle våga dra sig ur?

Jag gillar iaf ditt attitydproblem här på FB och i rutan? trots din ev aversion mot sverigedemokraterna bry dig inte om alla stofil-olyckskorpar här på Flashback som vill få dig att skämmas för att du uppvisar en mild skepticism mot Jens
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-13 kl. 22:18.
2023-12-13, 22:11
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Tack snälla du!
Jag kräver mer skvaller om Jens och livet på gården!
Har gått igenom din posthistorisk och dina första inlägg så förefaller det som att ni inte känner varandra, men nu hävdar du ett deltagande i programmet.

Jag är även nyfiken på hur produktionen hanterade situationen med bonden som blev utkastad. Fick ni spela om vissa scener?

Skrattade gott i dagens avsnitt när hon valde att åka hem från Jens och satte sig i en liten clownbil och vinkade adjö.
https://gyazo.com/a174dbceb32a28ad1d0b7b656ebabe1a
Senast redigerad av kukflash 2023-12-13 kl. 22:20.
2023-12-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Du var ju en av de vettiga tjejerna så klokt av dig att lämna! Men polisen vad hände?

Alla tjejer är vettiga, men som den väluppfostrade jag är tackar jag så mycket! 🥰

Som nämt tidigare, hotar han med att ta sitt liv och då har polisen tillkallats för att han ska få den vård han behöver!
..dock har han, vad jag vet, inte tagit emot den hjälpen.

Nu är det slutskvallrat för idag!

I'm out! ✌🏻
2023-12-13, 22:16
Medlem
Citat:
Alla tjejer är vettiga, men som den väluppfostrade jag är tackar jag så mycket! 🥰

Som nämt tidigare, hotar han med att ta sitt liv och då har polisen tillkallats för att han ska få den vård han behöver!
..dock har han, vad jag vet, inte tagit emot den hjälpen.

Nu är det slutskvallrat för idag!

I'm out! ✌🏻

Låter ju nästan som ni vart med om ett trauma på gården..
Tyckte ni verkar vara härliga tjejer hela bunten!
2023-12-13, 22:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Riktigt dåligt att den vänstervridna SD-havande skatan är här enbart för att snacka skit och förtala Jens. Hoppas han inte läser här.
Det kryllar av olika skator i den här tråden

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in