2023-12-13, 20:48
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Neä, mitt f#tthår är obefintligt, så det behöver du inte lägga nå mycket tankeverksamhet på! Vill du hitta något annat, för du verkar vara en fascinerande sorglig människa i att vara elak, kan du ju ta att jag är skelögd och tunnhårig, inte sett några kommentarer om det, så det vore uppfriskande att få sämre självkänsla för det!
Skelögdheten syns nästan i varje avsnitt, men tunnhårig syns bäst avsnittet jag lämnar o ger Jens en kram!
För att fortsätta om min (fruktansvärda!) övervikt och ögonbryn känns uttjatat ändå!

Men, feel free o komma med egna idéer förstås, låt inte mig störa! 🧡

Absolut finns det 2-3 personer här inne som skriver elaka saker här konstant men du får försöka se att majoriteten är rätt snälla och bara vill diskutera programmet utan personliga påhopp på deltagarna. Men jag förstår att det inte är helt lätt att se det.
2023-12-13, 20:53
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokigaSnoken
Heja Mimmi

När hon satt där på rumpan och mös med nyvalda Jimmy så väntade jag bara att det långt i bakgrunden skulle börja bolma upp tjocka svarta rökmoln mot skyn - Erikjäveln har tuttat på gården i rent vansinne
2023-12-13, 20:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Tack gulledu! 🧡
Eftersom du vet att jag är förjävlig verkar vi känna varandra, så välkommen att ringa upp mig på facetime och visa hur dina ögonbryn ser ut så ska jag få uttala mig om vad jag tycker om ditt utseende och person, så jag kan recensera dig här sen!
Men om det mot all förmodan är så att du inte känner mig, skriv ett privat meddelande med ditt nummer så ringer jag upp!

..för alla engagerade så är det ingen gel utan ett browlift!
Det gav mig iaf en ide att själv testa gel! för som kille så gör man inte browlifts (då poängen är att brynen ska ligga lågt över ögat)
hur som helst det ser okay ut på Ida även om brynet inte hade behövt lyftas upp, bara vara raggigt

Om du fortfarande upplever att mina tunga väldigt snabbt hamnade i ändanlyktet på dig, så har du fått det om bakfoten, ty jag skrev i ett inlägg redan förra veckan att Idas plyte är nästan lika snyggt som Alex, men jag fick editera bort det för det passade inte till resten av texten, om du känner Ida kan du hälsa henne det
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-13 kl. 20:56.
2023-12-13, 20:55
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Jaja det blev Jimmy som valdes till slut, bra val ändå tycker jag. Trodde nästan erik skulle ge henne en blåklocka där på halmbalen.
2023-12-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Jaja det blev Jimmy som valdes till slut, bra val ändå tycker jag. Trodde nästan erik skulle ge henne en blåklocka där på halmbalen.

Rätt val!!
2023-12-13, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Rätt val!!
Ja, det enda rätta valet. Att välja Erik hade varit heltokigt. Jag tycker att Jimmy verkar vara en helt underbar kille. Hur som helst blir jag lite orolig inför kommande avsnitt. Man fick ju se att Jimmy pratade om att något inte var så bra som det såg ut...
2023-12-13, 21:10
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:

Sen att han fortsatt hålla kontakt med hot om att ta sitt liv, det hör heller inte hemma på flashback då han är en, som tidigare nämnd, fruktansvärt omogen och känslomässigt handikapp människa.
Hans känslomässiga handikapp verkar vara öppet för nya intryck dock Alex smiter undan med att hon bara vill landa, sedan imiterar Jens denna replik och kastar den på Sabina
2023-12-13, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Ja, det enda rätta valet. Att välja Erik hade varit heltokigt. Jag tycker att Jimmy verkar vara en helt underbar kille. Hur som helst blir jag lite orolig inför kommande avsnitt. Man fick ju se att Jimmy pratade om att något inte var så bra som det såg ut...

Fast någon i tråden skrev ju att Jimmy setts på Öland i november, det behöver ju iofs inte vara sant.
2023-12-13, 21:15
Medlem
Crapmagics avatar
Om beskedet blir en käftsmäll för den här killen så förstår man ju att det rör sig om Ecke
Eller iof, en käftsmäll kan ju vara talesätt för nått positivt som kommer till en också :P

Historieläraren skulle ju bara anse att Mimmi är historia och borsta av sig igen ifall hon nobbar, han vet sitt värde på marknaden

Jag har inte hunnit kolla klart ännu
2023-12-13, 21:16
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Neä, mitt f#tthår är obefintligt, så det behöver du inte lägga nå mycket tankeverksamhet på! Vill du hitta något annat, för du verkar vara en fascinerande sorglig människa i att vara elak, kan du ju ta att jag är skelögd och tunnhårig, inte sett några kommentarer om det, så det vore uppfriskande att få sämre självkänsla för det!
Skelögdheten syns nästan i varje avsnitt, men tunnhårig syns bäst avsnittet jag lämnar o ger Jens en kram!
För att fortsätta om min (fruktansvärda!) övervikt och ögonbryn känns uttjatat ändå!

Men, feel free o komma med egna idéer förstås, låt inte mig störa! 🧡

Jag tycker iallafall att du framstod som en fin person på både insidan och utsidan! Men apropå Jens och hur han för sig och med tanke på hans historia? Har han en diagnos som kan förklara beteendet?
2023-12-13, 21:27
Avslutad
Citat:
Vad är det o veta om det politiska, det är det enda av dom anledningarna jag hade att lämna som produktionen tog med, som passar hemma i era tv-soffor.
Främsta anledningar var dricksglasen med vodka varje kväll och hur han hetsade tjejerna till att dricka, hur han hånade tjejerna som han "skickat ut" för att dom visat känslor och sen hans familjesituation, men den hör inte hemma på Flashback för dom ska inte behöva drabbas av hans beteende.

Sen att han fortsatt hålla kontakt med hot om att ta sitt liv, det hör heller inte hemma på flashback då han är en, som tidigare nämnd, fruktansvärt omogen och känslomässigt handikapp människa.

Du gör nog bäst i att släppa det där och gå vidare.
2023-12-13, 21:30
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4

Det var nära där ja.. såg hur han fick bita ihop och "knyta näven i fickan" 😱

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in