2023-12-09, 10:12
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
I Nerikes allehanda kan man idag läsa om polisens tillslag mot en salong i Örebro och att 8 kunder misstänkta för sexköp!
Polisen hittade sperma fläckar överallt, på väggarna på elementen, på draperi så det måste ha gått vilt till.
I fem dagar skall polisen suttit utanför och spanat. Fascinerande vilka väldiga resurser polisen har att lägga på denna typ av brottslighet. Mer betänksam blir man att övergreppen - polisens egna ord - tilläts fortsätta under denna tid med avsikt att sätta fast så många kunder som möjligt. Hur går detta egentligen ihop med polisens uppgift att skydda?
Citera
2023-12-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
I fem dagar skall polisen suttit utanför och spanat. Fascinerande vilka väldiga resurser polisen har att lägga på denna typ av brottslighet. Mer betänksam blir man att övergreppen - polisens egna ord - tilläts fortsätta under denna tid med avsikt att sätta fast så många kunder som möjligt. Hur går detta egentligen ihop med polisens uppgift att skydda?

Det är bara I USA det är inskrivet I lagen "to serve and protect".

I Sverige är det mera "trakassera åter trakassera" som är mottot.....
Citera
2023-12-10, 20:10
Medlem
Glits avatar
Jag har haft tankarna om att gå in och få lite thai massage men det är sådan stark association till sex köp att det känns skämmigt att bara gå in på ett sådant ställe.

Är det bra massage som erbjuds utan något ''extra''?
Citera
2023-12-10, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glit
Jag har haft tankarna om att gå in och få lite thai massage men det är sådan stark association till sex köp att det känns skämmigt att bara gå in på ett sådant ställe.

Är det bra massage som erbjuds utan något ''extra''?

En del knådar på ganska bra men allt går ut på att få till extra köp I form av sexuella tjänster. 99% av alla salonger man besökt har erbjudit extra tjänster.
Citera
2023-12-10, 20:19
Medlem
Glits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
En del knådar på ganska bra men allt går ut på att få till extra köp I form av sexuella tjänster. 99% av alla salonger man besökt har erbjudit extra tjänster.

Intressant, det lokala thai massage stället ser verkligen ut som en bordell men har aldrig besökt stället. Någon gång måste vara den första?
Citera
2023-12-10, 20:23
Medlem
Citat:
Intressant, det lokala thai massage stället ser verkligen ut som en bordell men har aldrig besökt stället. Någon gång måste vara den första?

Går aldrig att missa. Bara ett ställe på hundra som är rent.
Citera
2023-12-10, 20:24
Medlem
Glits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janedoe88161
Skaffa en flickvän istället. Bli ingen äckelgubbe.

Alla behöver bli knånad på ibland, frågan var om det är shysst massage överlag. Kanske kan få någon asiat som går på ryggen och få ut alla muskelknutar?
Citera
2023-12-10, 20:28
Medlem
Citat:
Alla behöver bli knånad på ibland, frågan var om det är shysst massage överlag. Kanske kan få någon asiat som går på ryggen och få ut alla muskelknutar?

Ja, det är väldigt trevligt samt skönt. Men det är väl inte det denna tråden handlar om va? Att få sexuella tjänster av en främling som hatar en, är en utsatt situation samt gjort samma sak till flera andra äckelgubbar. Undra hur mycket sperma från andra män ni får på er under era snuskbesök?

Skaffa en tjej är allt jag säger. Alla tycker ni är vidriga.
Citera
2023-12-10, 21:08
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Har du varit på många bordeller? Eller vad är det som får dig att tycka att din lokala thai massage salong ser ut som en bordell?
Citera
2023-12-11, 15:55
Medlem
Hej på er massageälskare,
Min sambo och jag skulle gärna vilja få en skön massage tillsammans med ett riktigt skönt avslut.
Någon som har erfarenhet av detta?
Senast redigerad av Satyg72 2023-12-11 kl. 16:05.
Citera
2023-12-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janedoe88161
Ja, det är väldigt trevligt samt skönt. Men det är väl inte det denna tråden handlar om va? Att få sexuella tjänster av en främling som hatar en, är en utsatt situation samt gjort samma sak till flera andra äckelgubbar. Undra hur mycket sperma från andra män ni får på er under era snuskbesök?

Skaffa en tjej är allt jag säger. Alla tycker ni är vidriga.

Det är det som är felet med svenska tjejerna.. De tror de kan allting när så inte är fallet. Om man vill ha Thai massage går man till någon som har gjort massage innan. Man skaffar inte flickvän för att få oproffessionell hemmassage..
Citera
2023-12-12, 07:33
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Det är det som är felet med svenska tjejerna.. De tror de kan allting när så inte är fallet. Om man vill ha Thai massage går man till någon som har gjort massage innan. Man skaffar inte flickvän för att få oproffessionell hemmassage..
Jag håller med! Hur skulle man ha ork att ragga "Flickvän" varje gång man vill ha Thaimassage. Genuslogik är svårt.#&§}#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in