2023-12-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glit
Jag har haft tankarna om att gå in och få lite thai massage men det är sådan stark association till sex köp att det känns skämmigt att bara gå in på ett sådant ställe.

Är det bra massage som erbjuds utan något ''extra''?
Om det är riktig thaimassage så gör det ont men hjälper mot krämpor som kommer av för mycket tid framför datorn. Väljer du ett ställe med bra recensioner från kvinnor så ökar sannolikheten att det är massagen som är huvudsaken.
Citera
2023-12-18, 01:50
Medlem
Hur kan man få thai massage utan happy ending eller li sedd som sex köpare?går det i sverige?
Citera
2023-12-18, 02:13
Medlem
Klart du kan.Det finns många seriösa salonger.Besökt de flesta i min hemstad.Färre än hälften erbjuder extra.Gör de så är det bara att säga.Bättre och billigare än "vanlig" massage.
Citera
2023-12-18, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molinpatrik
Hur kan man få thai massage utan happy ending eller li sedd som sex köpare?går det i sverige?

Jag skulle inte göra det. Man vill inte hamna på någon lista över folk som besökt thaimassage. Dessutom är massagen bättre på riktiga massagesalaonger.
Citera
2023-12-18, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Jag skulle inte göra det. Man vill inte hamna på någon lista över folk som besökt thaimassage. Dessutom är massagen bättre på riktiga massage salonger.

Tycker helt klart Tvärt om! En riktig thaimassör som ger thai/thaimix/olje massage är 100% bättre en en "vanlig" massös på svenskt massage ställe.
Citera
2023-12-18, 12:26
Medlem
Tyvärr finns det inte så många riktiga thaimassörer i Sverige. De som finns har fått sin utbildning på Walking street eller Bangla road och vet försvinnande lite om massage och fysioterapi. De är absolut 100% bättre än någon svensk terapeut eller kiropraktor inom ett speciellt område som inte har så mycket med massage att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Bandy4ever
Tycker helt klart Tvärt om! En riktig thaimassör som ger thai/thaimix/olje massage är 100% bättre en en "vanlig" massös på svenskt massage ställe.
Citera
2023-12-18, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandy4ever
håller helt med det är som natt och dag.
Citera
2023-12-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molinpatrik

Du spelar döv och kör tecken språk men var beredd när de ger tecken mot ditt egna kön... För det tecknet kan alla thaimassöser. Det är då du ska teckna att du inte förstår......
Citera
2023-12-18, 17:55
Medlem
Citat:
Jag skulle inte göra det. Man vill inte hamna på någon lista över folk som besökt thaimassage. Dessutom är massagen bättre på riktiga massagesalaonger.

Då tro jag du har haft otur med din thai massage. Det klart stor skillnad mellan svensk massör och thaimassage.

Riktig thaimassage, så är det hårdhänt massage, det gör ont över allt där hon har fått masserat. Men så jäkla skönt är det, helst i axlarna och i ryggen. Sitter mycket vid datorn på jobbet. Går man på svensk massör så knådas det bara, sedan är det fine! Efter några dagar så har man ont igen. Nu behöver jag bara gå Thaimassage en gång i månaden ungefär.

I början var hon spänd emot mig, hon trodde jag var ute efter happy ending. Hon blir så stött på män som frågar henne, de tar det för givet. Nu kan vi ha en trevlig konversation med varandra. Hon gör ett jäkla bra jobb.

Ibland har jag tagit "het olja massage" fy fabina vad det är skönt, då hade varit gött med ett nyp. Men jag håller mig, bättre dra över frugan sedan.
Citera
2023-12-18, 22:42
Medlem
Citat:

Oj så olika man kan uppleva massage. Svensk massage kostar mer och ger ungefär ingen verkan på kroppen. En riktig thaimassage går verkligen på djupet, de stretchar dig och det gör nytta. Det finns helt klart andra typer av salonger också, men du kan nästan vara blind och ändå se skillnaden. Man skall absolut inte tro att alla thaimassage salonger är att likställa med en Östermalms inrättning.
Citera
2023-12-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
I fem dagar skall polisen suttit utanför och spanat. Fascinerande vilka väldiga resurser polisen har att lägga på denna typ av brottslighet. Mer betänksam blir man att övergreppen - polisens egna ord - tilläts fortsätta under denna tid med avsikt att sätta fast så många kunder som möjligt. Hur går detta egentligen ihop med polisens uppgift att skydda?

I dagens web NA finns info om domen för henne. 8 månaders fängelse och 5 års utvisning!
Citera
2023-12-21, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
I Nerikes allehanda kan man idag läsa om polisens tillslag mot en salong i Örebro och att 8 kunder misstänkta för sexköp!
Polisen hittade sperma fläckar överallt, på väggarna på elementen, på draperi så det måste ha gått vilt till.

På NA web finns info att Kvinnan nu dömts till 8 månaders fängelse och 5 års utvisning. "dyra" happy endings!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in