2023-12-07, 21:41
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Klart du har.. han är väl din favorit 🤩
Ibland funderar jag på om du är Dolph.. hmmm 😳

Mvh

Hallå, då hade jag alltid skrivit på engelska
Citera
2023-12-09, 15:29
Medlem
Stor-steffes avatar
Ska testa maxa på bröstpressen idag. Du vet den med 20kakor man lägger på. Ska se om jag klarar 250kg. De går inte på så många plattor så får modofiera lite.
Hur går din Axel press?

Mvh
Citera
2023-12-10, 12:02
Medlem
laserdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Hej alla här på F161!

Dags för en ny tråd. Det var alltför länge sedan. 11 år för att vara exakt. Kanske känner någon här inne rent av känner igen mig (fast jag tvivlar, året går snabbt och folk kommer och går). Om inte så var jag flitig skribent - vet, där lät en smula högtravande - på F161 och hade en tråd på +100 sidor och kom upp i 80-100 000 visningar, minns inte riktigt. Då var jag runt 40 år. Det var 11 år sedan. Så nu är jag garanterat en av de äldre här inne. Kanske rent av den äldste. Men då runt 2010 var jag varken störst eller kunnigast men min tråd blev lite som det där kaféet i tv-serien Vänner. Minns du? Kanske hette det Perks(?). Där alla samlades för att hänga och snacka. Vilket var himla kul.

Om någon är intresserad så är det här länken till den tråden: (FB) +40 år och hoppar på testotåget 4 life!

Jag har ett antal kurer bakom mig. Men inga våldsamma. I den mening att jag aldrig legat högre än 800 mg e5d. Då var det 500 mg Testo C + 300 mg deca. Som längst låg jag på i drygt 1 år. För det mesta på 250 mg testo e5d. Det kanske låter lite men jag fick fantastiska resultat och ett välmående som var på topp. Så jag såg liksom ingen anledning att ändra mitt basupplägg. Men med jämna mellanrum klev jag upp på 500 mg under 12-14 veckor.

Hur som helst, jag fick hastigt och lustigt för 10-11 år sedan avbryta upplägget. Jag fick en utlandstjänst där otillåtna preparat i kroppen inte var ett alternativ. Inte alls eller ens det minsta, faktiskt. Men sedan i våras är jag tillbaka i Sverige och för ganska exakt en timme sedan satte jag tre nålar. Jag vet vad du tänker: Varför tre? Jag ska förklara. Men först detta:

Jag kör en mix med Testosterone Undecanoate 250 mg/ml som bas + EQ 350 mg/ml samt Masteron Enanthate 200 mg/ml. Kör Nolva som PCT. Nolvan liksom samtliga oljor är från Kaptenen (kan varmt rekommendera dem utifrån ett serviceperspektiv - får återkomma om en 3-4 veckor angående effekten men jag tvivlar inte för en sekund att jag kommer bli nöjd).

Att jag valt Undecanoate är för att jag efter höstens blygsamma lilla maxning kommer lägga mig på HRT. Jag avskyr nålar och då passar den långsamma halveringstiden mig perfekt. Att sticka var 10:e eller rent av var 14:e dag är i mina ögon en högvinst vs e5d.

Så 250 mg Testo undeca var 10:e dag + 175 mg EQ och 100 mg Mast var femte dag. Jag vet: EQ kommer bäst till sin rätt på 250 mg eller helst 500 mg. Jag vet. Men EQ är en ny olja för mig. Och jag börjar alltid i liten skala för att se hur jag och min kropp reagerar. Gillar jag min nya kompis kommer vi säkert leka mer i framtiden.

Sen var det här med De Tre Nålarna (låter lite som titeln på en thriller...

Jag gjorde missen att bara beställa hem 30 x 0,25 mm-kanyler. Eftersom jag hatar att sticka så vill jag att det ska kännas så lite som möjligt. Till skillnad från sist då jag körde blåa nålar, dvs 0.6 mm. Det var som att hugga sig själv i låret med en spik. Vidrigt. Men jag hade ett gäng till hands och tänkte att jag använder upp dem (snacka om att vara dumsnål). Hur som helst så har jag precis beställt gröna nålar till uppsugning. För f*n, det tog +5 minuter att få ner 1 ml i pumpen med de supertunna 0,25-nålarna. Sen satte jag 1 ml testo i höger skinka. Men lika långsamt som det var att suga upp oljan, lika långsamt gick det att trycka in det i skinkan. Det tog så lång tid att jag fick kramp på vänstra sidan av ländryggen (har en rätt elak ryggskada i tre diskar) och fick ge upp. Slutade med att jag delade upp oljorna på tre sprutor och satte dem i låren istället.

Min ambition med den här tråden är att öppenhjärtligt både skriva och beskriva hur jag mår från dag till dag, träningsupplägg (jag varierar en del över året), kosten och så klart den generella utvecklingen samt en del...ja, "betraktelser" kan vi väl kalla det. Det vore kul om ni vill kommentera och tycka till. Det blir liksom så mycket roligare med en gemenskap där man kan dela och prata om det som man annars inte pratar om. I mitt fall är det ingen som vet om att jag kör nu.

Jag återkommer i morgon med lite mer info om mina ambitioner, träningsupplägg mm. Nu i kväll ville jag mest bara sparka igång den här tråden

//Ivan

Hej Ivan!

Brukar läsa tråden då och då för motivation samt inspiration kring ditt val av livsstil samt disciplin!

En fråga jag brutit på ett tag är - Jag själv är inne på min första kur, kört drygt 12 veckor och överväger att köra på livet ut som dig.

Min fråga är - hur upplever du att din livskvalité är när du jämt är on?

Tusen tack för en grym tråd!
Citera
2023-12-10, 13:27
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserdog
Hej Ivan!

Brukar läsa tråden då och då för motivation samt inspiration kring ditt val av livsstil samt disciplin!

En fråga jag brutit på ett tag är - Jag själv är inne på min första kur, kört drygt 12 veckor och överväger att köra på livet ut som dig.

Min fråga är - hur upplever du att din livskvalité är när du jämt är on?

Tusen tack för en grym tråd!

Hej Laserhunden och tusen tack för snälla ord, de värmer - Verkligen, tack!

Åh, svår fråga eftersom läget ON blir vardag, det med. Men rent generellt blir jag mer harmonisk med lite extra testo i kroppen. Då är jag iofs redan från början lugn och samlad, trygg och stabil. Sen är träningen någon slags ryggrad i mitt liv. Är den på plats, faller också allt annat på plats. Jag vill inte romantisera steroider men: De fungerar. Annars skulle inte jag, du och alla andra använda oss av dem. Träningen blir roligare, det går bättre. Baksidan av myntet är att man gradvis pushar sina gränser och tar mer och mer. I alla fall jag har gjort det. Å andra sidan börjar jag nog bli hyggligt erfaren och kan min kropp och så länge jag mår bra av det kör jag vidare. Den dagen det vänder, kommer jag kliva av. Det har jag också gjort genom åren. Ibland har jag slutat helt tvärt för att min kropp bara har skrikigt "Jag vill vila nu!".

Hur känns det för dig tre månader senare?

//Ivan
Citera
2023-12-10, 14:39
Medlem
laserdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Hej Laserhunden och tusen tack för snälla ord, de värmer - Verkligen, tack!

Åh, svår fråga eftersom läget ON blir vardag, det med. Men rent generellt blir jag mer harmonisk med lite extra testo i kroppen. Då är jag iofs redan från början lugn och samlad, trygg och stabil. Sen är träningen någon slags ryggrad i mitt liv. Är den på plats, faller också allt annat på plats. Jag vill inte romantisera steroider men: De fungerar. Annars skulle inte jag, du och alla andra använda oss av dem. Träningen blir roligare, det går bättre. Baksidan av myntet är att man gradvis pushar sina gränser och tar mer och mer. I alla fall jag har gjort det. Å andra sidan börjar jag nog bli hyggligt erfaren och kan min kropp och så länge jag mår bra av det kör jag vidare. Den dagen det vänder, kommer jag kliva av. Det har jag också gjort genom åren. Ibland har jag slutat helt tvärt för att min kropp bara har skrikigt "Jag vill vila nu!".

Hur känns det för dig tre månader senare?

//Ivan

Låter lovande, jag känner igen mig i mycket det du beskriver!

Jag upplever ett lugn i kropp och framförallt själ? Jag aldrig tidigare känt, lite som man drömmer till och från, värt att notera att när jag började hade jag 3nmol? Och ligger på över 100 nu.

Vilket i sig ledde till en liten bit av noja känningar och oro i början innan allt blev stabilt, träningen går otroligt bra! Lite små rädd att man har ”lånad” stryka då ja slängde in d boll i början. Men klarat mig utan skador!

Största problemet för mig är maten! Borde äta mindre protoner och oftare! Aptiten är ganska låg tyvärr….
Citera
2023-12-10, 15:25
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Låter lovande, jag känner igen mig i mycket det du beskriver!

Jag upplever ett lugn i kropp och framförallt själ? Jag aldrig tidigare känt, lite som man drömmer till och från, värt att notera att när jag började hade jag 3nmol? Och ligger på över 100 nu.

Vilket i sig ledde till en liten bit av noja känningar och oro i början innan allt blev stabilt, träningen går otroligt bra! Lite små rädd att man har ”lånad” stryka då ja slängde in d boll i början. Men klarat mig utan skador!

Största problemet för mig är maten! Borde äta mindre protoner och oftare! Aptiten är ganska låg tyvärr….

Låter som du helt klart går åt rätt håll. Jag har aldrig kört orala (dels pga levern men framför de ökade blodfetterna).

Jag äter få måltider. Det där med massor av portioner har jag aldrig köpt. Ät när du är hungrig. Ät bra, ät dig mätt - där och då, liksom
Citera
2023-12-10, 15:45
Medlem
laserdogs avatar
Citat:
Låter som du helt klart går åt rätt håll. Jag har aldrig kört orala (dels pga levern men framför de ökade blodfetterna).

Jag äter få måltider. Det där med massor av portioner har jag aldrig köpt. Ät när du är hungrig. Ät bra, ät dig mätt - där och då, liksom

Ska ha det i åtanke! Tack för all hjälp och feedback!

Återigen; du är en stor inspiration!
Citera
2023-12-11, 11:36
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ska ha det i åtanke! Tack för all hjälp och feedback!

Återigen; du är en stor inspiration!

Så lite så och TACK för de orden
Citera
2023-12-12, 16:16
Medlem
Stor-steffes avatar
Kan du beskriva alls positiva saker med Tren? Behöver få lite bättre syn på Guds gåva till mänskligheten.

Mvh
Citera
2023-12-12, 22:26
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Kan du beskriva alls positiva saker med Tren? Behöver få lite bättre syn på Guds gåva till mänskligheten.

Mvh

Ska försöka men är nog egentligen fel person att göra det. Har bara kört två pyttesmå kurer med 100 mg Tren A e3d (iofs i kombo med andra oljor och betydligt mer av dessa). Förra sommaren och i somras och runt 8-10 veckor. När man kör flera olika grepp är det svårt att särskilja om någon olja sticker ut och är mer potent än de andra. Men säg så här; 3-4 veckor efter att jag adderade till Tren så: H-E-L-V-E-T-E! Det är direkt 7:ans växel! Allt, precis allt bara ökar. Ens mojo, styrka och - det är svårt att sätta ord på. Det är det mest kraftfulla jag har upplevt. Nackdelar? I mitt fall upplevde jag inga sides förutom helt galna svettningar som uppstod först efter 6-7 veckor men som dessvärre dröjde kvar flera veckor efter att jag klivit av Tren.

I och med svettningarna har jag två gånger sagt aldrig mer. Men så körde jag i somras och kommer addera till Tren i maj nästa år. För så galet potent är det.
Citera
2023-12-13, 04:35
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ska försöka men är nog egentligen fel person att göra det. Har bara kört två pyttesmå kurer med 100 mg Tren A e3d (iofs i kombo med andra oljor och betydligt mer av dessa). Förra sommaren och i somras och runt 8-10 veckor. När man kör flera olika grepp är det svårt att särskilja om någon olja sticker ut och är mer potent än de andra. Men säg så här; 3-4 veckor efter att jag adderade till Tren så: H-E-L-V-E-T-E! Det är direkt 7:ans växel! Allt, precis allt bara ökar. Ens mojo, styrka och - det är svårt att sätta ord på. Det är det mest kraftfulla jag har upplevt. Nackdelar? I mitt fall upplevde jag inga sides förutom helt galna svettningar som uppstod först efter 6-7 veckor men som dessvärre dröjde kvar flera veckor efter att jag klivit av Tren.

I och med svettningarna har jag två gånger sagt aldrig mer. Men så körde jag i somras och kommer addera till Tren i maj nästa år. För så galet potent är det.

Asg fy fanken va härligt det lät.. ( utom svettningarna då)
Jag kan liksom bara minnas de dåliga för jag fick kraftig ångest, och fick väldigt mycket svettningar med även om de inte va i närheten av dina tror jag. Jag mådde dåligt 22 av 24 timmar på Tren.

Men om jag tänker 🧐 på resultaten va dom helt häpnadsväckande. Styrkan va over the top, och aldrig någonsin haft mer potens. De va fanimej helt insane. Bara att ångesten va jobbig. Kändes som en börda som släppte när jag slutade 😎

Men kan man fokusera på det goda kan det väga upp mycket tror jag 😁

Har du hört nån som kört Tren only nån gång? Undrar hur det är..,

Mvh
Citera
2023-12-13, 10:59
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Asg fy fanken va härligt det lät.. ( utom svettningarna då)
Jag kan liksom bara minnas de dåliga för jag fick kraftig ångest, och fick väldigt mycket svettningar med även om de inte va i närheten av dina tror jag. Jag mådde dåligt 22 av 24 timmar på Tren.

Men om jag tänker 🧐 på resultaten va dom helt häpnadsväckande. Styrkan va over the top, och aldrig någonsin haft mer potens. De va fanimej helt insane. Bara att ångesten va jobbig. Kändes som en börda som släppte när jag slutade 😎

Men kan man fokusera på det goda kan det väga upp mycket tror jag 😁

Har du hört nån som kört Tren only nån gång? Undrar hur det är..,

Mvh

Jamen det VAR härligt. Och förutom svettningarna ett par veckor in med Tren så mådde jag jättebra. Ingen ångest, inga galna mardrömmar, ingen ökad aggrissivitet osv.

Ja, Tren ÄR insane. Eller som HeavyAssLoaded liknade det vid (igen): Som att bli våldtagen av ett rytande lejon.

Nej, vet ingen som bara kört Tren. Det finns ju en sanning att man alltid ska ha Testo som bas. Den finns säkert av en anledning. Å andra sidan är de flesta oljor bara olika versioner av Testosteron så jag kan spontant tycka att det borde fungera. Men vad vet väl jag? Även om jag kört många kurer och legat ON länge så är jag rätt begränsad i min erfarenhet. Så jag kör "säkert" och för mig räcker 100 mg Tren e3d gott och väl. Okey, nu ljög jag: Jag är sugen på att under senvåren/tidig sommar köra 200 mg e3d. Ja, det är jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in