2023-12-09, 22:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/pd4vNbF
Då kommer Carl Fredrik Alexander Rask inte öppna dörren.
Han har inte tid, han leker gangsta🙏🙄

Vem har knäppt bilden?
Skämskudde på

Undrar om ungarna tycker pappisch är lika c00l som han tycker själv?
Citera
2023-12-09, 22:55
Medlem
Citat:

Vem har knäppt bilden?

Ett slott & gangster nu spelar det i väg ordentligt i huvudet på baron von grismun😆

Knäppskallen själv har nog knäppt bilden, till tonerna av sin omgjorda röst😆
Citera
2023-12-09, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skämskudde på

Svårt att tro att barnen tycker han är cool, Tessan är så avtrubbad & slutkörd med arbetet & försäljningar av gammalt lump i hemmet..
Tessan säger nog bara, det blir nog bra...
Citera
2023-12-09, 23:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Svårt att tro att barnen tycker han är cool, Tessan är så avtrubbad & slutkörd med arbetet & försäljningar av gammalt lump i hemmet..
Tessan säger nog bara, det blir nog bra...
Jag instämmer med föregående skribent att det finns en fnurra på tråden, nu i veckan har narcissisten lagt upp deras gamla bröllopsbilder igen, känner igen mönstret... Han känner att hon vill iväg, är det nu han ska bli hemlös tänker han, vart ska jag bo? Får jag flytta hem till mamma igen? 🤣

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010573505136

Therese har också nyligen ändrat omslagsbild, det är garanterat äggskallen som lagt upp denna, wtf liksom?! Sådär gjorde han förut när han försökte skrämma bort araben som Therese knullade med i ett halvår.

https://www.facebook.com/tess.rask.5

https://bilddump.se/bilder/20231209230828-2a07:a880:4601:126a:f05c:d52d:e0d7:9744.jpg

Ensamstående med 3 barn och en halv mille I skulder, vilket drömscenario... Det är åtminstone bättre än att betala för att en skallig jättebebis ska gå runt där hemma på dagarna.

Lyckan när man gift sig till ekonomisk säkerhet ...
https://bilddump.se/bilder/20231209231106-2a07:a880:4601:126a:f05c:d52d:e0d7:9744.jpg
Senast redigerad av knark-kungen 2023-12-09 kl. 23:12.
Citera
2023-12-10, 03:46
Medlem
Citat:

Vem har knäppt bilden?

Hahaha, det roligaste jag skådat på länge. Var rädda folk måste vara när man ser den där komma. Göm era döttrar, göm era fruar! Carl-Fredrik Alexander Gris är på väg. Fatta vad impade brudarna blir när skelettet går runt i sin bleka överkropp och sin kinapäls. Örhängena är inte heller något att hänga i granen.

Helt ärligt så ser han ut som en gammal kärring med sin klädstil och diverse krimskrams han väljer att hänga i öronen.
Citera
2023-12-10, 04:00
Medlem
Citat:
Klart att det är en fnurra på tråden, miljoner skulle rulla in, en halv mille vara ju vara en brandsläckning & några hyror i förskott enligt kreatören.
Dirrektörsvagnen står på gården, men den mättar inte barnens magar eller Tessans.. Bara kreatörens känsla av framgång...En bil som inte ens en halik eller knark handlare vill köra...

Hans narcissism lyser inte bara, det är som flyglarm på 69kv/m i Trosa..

Klart Tessan saknar en arab balle som kan förnedra henne rejält, hon har ju fått höra vilken fitta & hora hon är dagligen i hemmet..
Sånt sätter sina spår, vilket gör att hon söker sig till arabiska karlar, hon är ju en piss hora & luder tror hon själv.. Allt pga skithögen Carl-Fredrik Alexander Rask..

Att han hotar Tessan & barnen med självmord när han ligger i kojan & snörvlar, kommer dessvärre aldrig ske...Narcissister gör aldrig det....

Socialtjänsten ställer upp till 100% på Tessan med ny lägenhet & papper till domstolen om kontaktförbud gällande henne & barnen så skithögen inte kan skada familjen mer..

Skithögen får flytta hem till mamma & leka vidare med sin kanal om inte kronofogden nyper kanalen ur bolaget.. Jonas Livros får köpa tillbaka den igen & göra någon konstig värdering på skithögens kanal...

Har vi tur kanske vi får uppleva en vårdnadstvist i någon kanal som den grandiosa kreatören skapar😆

Jo att hota med självmord ingår definitivt i narcissisters kortlek. Denna narcissisten i fråga har ju som en vanesak att göra sig själv till ett offer, och få folk att tycka synd om honom. Han mår ju så dåligt på grund av sin psykiska ohälsa och det är därför att hålla i ett jobb är en omöjlighet. Det kanske var det han körde med när han började sitt telefonsäljarjobb? Åhh nej min psykiska ohälsa tog över, och jag klarade inte av det, jag är så värdelös, kanske bättre om jag inte finns.

Här kommer frun med för mycket empati för sitt eget bästa och försöker trösta grisen. Jaja du kan väl gå hemma i tio år till då ditt psyke är ju så skört! Stackars dig!

Ännu en lyckad manipulation tänker kreatören, nu kan jag softa i några veckor innan det blir tjat igen. Vad mysigt det ska bli att gå upp 12 imorgon, åka till trossen och köpa två muffins och kolla på gilmore girls tills på eftermiddagen. Det här är lycka tänker kreatören medans han stoppar in en till prilla och klunkar kicket från sin Nocco samtidigt som han torkar krokodiltårarna från kinden.
Citera
2023-12-10, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Skämskudde på

Det gör dem garanterat inte, för vem fan vill se sin egen pappa gå klädd som ett peddo och använda sin jacka som en jäkla blottarrock. Dessutom med en kropp som är som en jävla saccosäck, slapp i fodralet med en gnutta fyllning, lite som buken på en kvinna som nyligen fött barn. Skillnaden är att en kvinna som fött barn har åstakommit något vackert, medan Rask inte åstakommit ett skit mer än en föfstörd kropp.

Fattar han inte själv att han verkligen inte är det minsta sexig, snygg eller "cool".. Han påminner mer om den där manliga läraren som alla elever undvek eftersom han var på tok för närgående och sliskig, med feminina naglar och en skjorta halvt uppknäppt där brösthåret krullade sig ut över kanten på den uppknäppta delen av skjortan vid bröstet.
Citera
2023-12-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Det gör dem garanterat inte, för vem fan vill se sin egen pappa gå klädd som ett peddo och använda sin jacka som en jäkla blottarrock. Dessutom med en kropp som är som en jävla saccosäck, slapp i fodralet med en gnutta fyllning, lite som buken på en kvinna som nyligen fött barn. Skillnaden är att en kvinna som fött barn har åstakommit något vackert, medan Rask inte åstakommit ett skit mer än en föfstörd kropp.

Fattar han inte själv att han verkligen inte är det minsta sexig, snygg eller "cool".. Han påminner mer om den där manliga läraren som alla elever undvek eftersom han var på tok för närgående och sliskig, med feminina naglar och en skjorta halvt uppknäppt där brösthåret krullade sig ut över kanten på den uppknäppta delen av skjortan vid bröstet.

Har du frågat??? Det är DIN åsikt! Och DIN åsikt blir automatiskt inte fakta! Säg INTE han är peddo!
Citera
2023-12-10, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Jo att hota med självmord ingår definitivt i narcissisters kortlek. Denna narcissisten i fråga har ju som en vanesak att göra sig själv till ett offer, och få folk att tycka synd om honom. Han mår ju så dåligt på grund av sin psykiska ohälsa och det är därför att hålla i ett jobb är en omöjlighet. Det kanske var det han körde med när han började sitt telefonsäljarjobb? Åhh nej min psykiska ohälsa tog över, och jag klarade inte av det, jag är så värdelös, kanske bättre om jag inte finns.

Här kommer frun med för mycket empati för sitt eget bästa och försöker trösta grisen. Jaja du kan väl gå hemma i tio år till då ditt psyke är ju så skört! Stackars dig!

Ännu en lyckad manipulation tänker kreatören, nu kan jag softa i några veckor innan det blir tjat igen. Vad mysigt det ska bli att gå upp 12 imorgon, åka till trossen och köpa två muffins och kolla på gilmore girls tills på eftermiddagen. Det här är lycka tänker kreatören medans han stoppar in en till prilla och klunkar kicket från sin Nocco samtidigt som han torkar krokodiltårarna från kinden.

Ingenting av det där stämmer!!
Citera
2023-12-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Har du frågat??? Det är DIN åsikt! Och DIN åsikt blir automatiskt inte fakta! Säg INTE han är peddo!

Att skithögen är en sexualförbrytare & stolt sådan det vet vi sedan gammalt, det har han skrytit om i sin kanal tidigare. Hur en utslagen polare fick dildo uppkörd i arslet, han var så stolt & verkligen mös när han berättade det i sin kanal..

Sen är det lite konstigt att han gör låtar om "knulla barn nallar".

Men det är fortfarande ingen bevis på att han använder kuken & dildosarna som varit med i bakgrunden i hans live i barnens rövhål...
För rövhål & framstjärtar är något som vi hört otaliga gånger i idiotens kanal!

Fortfarande inga bevis på peddo utan fortfarande kanske i hans fantasier. Hade han varit pedofil så hade han pratat om det & varit stolt. Så fungerar idioten från Trosa!
Citera
2023-12-10, 10:57
Avslutad
https://youtu.be/1J_GQQBaHk0?si=7g87iJs215scA9qh
Den 1/1 2020
Picknick i skogen, direkt när modern kommer hem från jobbet, någonting som fadern tycker är jättebra, dom gör inte sånt, utan är mest hemma och gnager mycket på varandra...
Modern vill ofta att familjen gör små utflykter, men fadern vill inte...
Det framkommer att det inte finns picknick till alla.
Barnen har inte ätit lunch, ville inte
Alla ligger hemma bakis idag, tror fadern.

Fadern tror att han skulle kunna bli hulken om la ner sin själ i att gymma, men han orkar inte..

Jag, JAG och för MIG såhär ÄR det!

Kom den lilla familjen iväg till Danmark? Nej

Så mycket älskar Alexander sig själv, att allt annat är ovidkommande.
Citera
2023-12-10, 12:04
Medlem
Citat:
Att skithögen är en sexualförbrytare & stolt sådan det vet vi sedan gammalt, det har han skrytit om i sin kanal tidigare. Hur en utslagen polare fick dildo uppkörd i arslet, han var så stolt & verkligen mös när han berättade det i sin kanal..

Sen är det lite konstigt att han gör låtar om "knulla barn nallar".

Men det är fortfarande ingen bevis på att han använder kuken & dildosarna som varit med i bakgrunden i hans live i barnens rövhål...
För rövhål & framstjärtar är något som vi hört otaliga gånger i idiotens kanal!

Fortfarande inga bevis på peddo utan fortfarande kanske i hans fantasier. Hade han varit pedofil så hade han pratat om det & varit stolt. Så fungerar idioten från Trosa!

Menar du att han inte ljugit ihop om det då?

Tror någon här i tråden på riktigt att Rask är sexualförbrytare? Nej. Tror någon på all ar att Rask är farlig? Nej 😂

Det är så mycket lögner både från hans sida men ännu mer i denna tråd.

Ja, du tror säkert på att han stoppar in saker i barnens röv… säkert gör du det…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in