Ja om man inte har ett socialt liv redan och massa vänner så blir det såklart svårare.
För att skaffa nya vänner krävs det antingen att du jobbar någonstans, har vänner redan, utövar någon sport eller har en sysselsättning som inkluderar andra. Eller en partner som har vänner som har tjej/kille. Och att man är reko som person såklart!
Jag är typen som inte söker vänner men alltid får ändå. Helt ärligt så vet jag inte varför dom vill vara kompis med mig men jag antar att jag är skön. Dvs rolig/ball. Men har liksom sjukt soft sidor med. Men party-jag är tydligen jEterolig
Dessutom är det nog lockande med folk som inte utstrålar desperation? Eftersom att jag inte söker och är trygg i vem jag är - så lockar det folk.
Har en ny bekantskap nu, en brud. Som skickar snaps 24/7. Det är lite jobbigt. Antar att hon gillar mig och vill ha kontakt, intensiv sådan. Hon är faktiskt jävligt cool, fattar inte vad hon ska med mig till

Jag är också cool men hon är typ coolare. Hon är en vän till en vän. Så lärde vi känna varandra!