Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-12-09, 17:53
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Ibland händer det att man går ut på krogen ensam ja. Du bor ute på landet va?
Nej jag bor inte på landet har bara aldrig tyckt om att gå på krogen särskilt mycket.
Citera
2023-12-09, 17:57
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Det är lättare när man blir äldre, för dagens unga sitter bara vid skärmen
Unga får väl möjlighet att komma i kontakt med andra genom sociala medier på ett sätt äldre inte är vana vid?
Citera
2023-12-09, 17:59
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Har alltid haft lätt att knyta till mig nya vänskaper, mitt "problem" är att jag är väldigt selektiv, man får neka folk som vill bli ens vän.
Är det fler som vill bli vän med dig än du vän med dem är det väl inte ett problem för dig?
Citera
2023-12-09, 18:01
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Är det fler som vill bli vän med dig än du vän med dem är det väl inte ett problem för dig?

Jo, jag tycker det är trist att mota bort folk som söker vänskap.
Citera
2023-12-09, 18:01
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nu riktar du dig inte till mig men jag upplever det som jobbigt när uppenbara idioter vill bekanta sig och träffas oftare. Det är baksidan med att bekanta sig med folk på krogen.
Citera
2023-12-09, 18:08
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Nu riktar du dig inte till mig men jag upplever det som jobbigt när uppenbara idioter vill bekanta sig och träffas oftare. Det är baksidan med att bekanta sig med folk på krogen.

Vill man inte umgås med främlingar är väl åas nattlivet/krogen fel miljö att röra sig i!?
Citera
2023-12-09, 18:10
Medlem
Det är alltid lika enkelt som du lär dig att spela dom kort du har.
Citera
2023-12-09, 18:16
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Vill man inte umgås med främlingar är väl åas nattlivet/krogen fel miljö att röra sig i!?
TS frågade hur man kan skaffa nya bekanta som vuxen och då svarade jag tidigare i tråden att det går att finna bra folk på krogen. Nu är jag över 40 år gammal och föredrar krogen framför gym, idrott eller vad fan folk ägnar sig åt nu för tiden.
Citera
2023-12-09, 18:21
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
TS frågade hur man kan skaffa nya bekanta som vuxen och då svarade jag tidigare i tråden att det går att finna bra folk på krogen. Nu är jag över 40 år gammal och föredrar krogen framför gym, idrott eller vad fan folk ägnar sig åt nu för tiden.
´
40+ som är ute och super på krogen är sällan reko folk, där går våra meningar isär.
Citera
2023-12-09, 18:22
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
´
40+ som är ute och super på krogen är sällan reko folk, där går våra meningar isär.
Beklagar, det måste vara en jobbig stad du bor i då.
Citera
2023-12-09, 18:25
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Beklagar, det måste vara en jobbig stad du bor i då.
Huvudstaden, hänga ute om nätterna gjorde jag när jag var ung.

Gå ut och äta en bit mat visst men att hänga på pubar och dricka öl, nej tack, fulla människor är fulla människor och fulla människor är extremt jobbiga.
Citera
2023-12-09, 18:26
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Gå ut och äta en bit mat visst men att hänga på pubar och dricka öl, nej tack, fulla människor är fulla människor och fulla människor är extremt jobbiga.
Är du religiös nu? Helnykterist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in