2023-12-08, 10:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahaha tack fina generalen för dagens skratt
Jag förstår inte helt vad som liksom är så roligt med det? Du skrev ju själv att spurs har en starkare trupp än AFC, samt att ni kommer sluta före oss. Har du redan glömt bort det? Nu får du se till att använda huvet ett lite grann innan du skriver.

Och gudarna vet hur många ggr jag har förklarat för dig/er att det bara var en tidsfråga innan spurs kollapsar.
Citera
2023-12-08, 10:20
Medlem
Drickbacks avatar
Någon som vet hur det slutade för Arsenal 22/23 efter de ledde serien med några poäng?
Citera
2023-12-08, 10:25
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej Fyfan vad man alltid får lida som spurs supporter
Är inget att gråta över, ni tog ju ändå en poäng borta mot City
Citera
2023-12-08, 10:46
Medlem
Drickbacks avatar
Statistik i papperskorgen, inget värt men likt förbaskat är man klara vinnare 23/24 baserat på historia man blev ju hela 2:a 22/23 5 p efter ett vaskande av vinnarna i slutet. Varför räknas historia nu helt plötsligt? Ny säsong nya förutsättningar är väl det som gäller…

Men åh nu kommer det igen vi fick skador meeeen det får visst inte andra lag skylla på 23/24 utan bara gilla läget och lira på

Exakt alla vet att City går kräftgång och deras bästa del av säsongen är runt hörnet och spelare strax tillbaka men varför frukta en trippelvinnare som vet hur man gör för att vinna en serie till skillnad från andra lag. Dvs håller hela vägen till maj.
Senast redigerad av Drickback 2023-12-08 kl. 10:48.
Citera
2023-12-08, 11:55
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är exakt detta som jag har försökt att förklara för er i flera mndr nu, att spurs enbart gled på en SK "new manager wave", och att de kommer att kollapsa när som helst. Och nej, det är inte p g a skadan på Maddison (Som jag förövrigt tycker är en medelmåtta). Det är bara så enkelt som att spurs är en mittenklubb som aldrig kommer att vinna ngt stort.

Om Maddison spelade för Arsenal så hade du prisat honom till skyarna.
Citera
2023-12-08, 12:10
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Om Maddison spelade för Arsenal så hade du prisat honom till skyarna.
Såklart.. vi går tillbaka till 210903 14:07

Är rätt nöjd med vårat transferfönster, om vi bortser från värvningen av Ramsdale. Dock så hade jag helst sett att vi värvade Maddison istället för Ödegaard.. och att vi sålde antingen Auba eller Laca och tog in Daka från Salzburg.
Senast redigerad av Drickback 2023-12-08 kl. 12:21.
Citera
2023-12-08, 12:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Är inget att gråta över, ni tog ju ändå en poäng borta mot City
Det gör alla numera
Citera
2023-12-08, 12:23
Medlem
Drickbacks avatar
Manchester United defender Harry Maguire has been voted as the Premier League’s Player of the Month for November.

https://www.manutd.com/en/news/detail/man-utd-defender-harry-maguire-named-premier-league-player-of-the-month-for-november

https://www.premierleague.com/news/3808489
Senast redigerad av Drickback 2023-12-08 kl. 12:25.
Citera
2023-12-08, 13:46
Medlem
Drickbacks avatar
Vad jag egentligen vill skriva i detta inlägg lämpar sig inte i tryck.. när är nog nog?

——
Alisson tränar och hade nog kunnat mot CP om det hade varit superviktig match men nog bättre han står i veckan som kommer.

Mac går stå över, syddes i pausen mot Sheffield U
Citera
2023-12-08, 16:03
Medlem
Bartman777s avatar
Jag såg frågan ställas häromdagen (i matchtråden tror jag), men jag såg inget svar, så jag frågar igen.
När beräknas Maddison vara tillbaka?
Citera
2023-12-08, 16:09
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag såg frågan ställas häromdagen (i matchtråden tror jag), men jag såg inget svar, så jag frågar igen.

Den här sajten ger en fin överblick av skador och när spelarna förväntas vara tillbaka.

https://www.premierinjuries.com/injury-table.php

Beräknad återkomst mitten på januari.

Citat:
James Maddison Ankle/Foot Injury Nove 10: 'He got quite a significant ankle injury the other night and was sent for scans. It wasn't great, so he'll be out for a period of time, probably into the new year as well.'
Citera
2023-12-08, 16:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Förhoppningsvis i januari är prognosen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in