Citat:
En storm i ett vattenglas hela hoolabaalot, och det kunde jag ju förutspå redan innan, tyckte han skötte det snyggt och kunde bemöta deras undringar (Flashback använderskan) med rationella argument som du tycker är floskler, flosklerna var ju tjejernas anklagelser snarareOm nu Tompa säger att det inte är klart vem han ska välja, så är det absolut ett tänkbart scenario, speciellt eftersom dom är hetare, att Felicia eller vad hon heter sitter och är osäker på deras dejt och bombarderar honom med bekräftelsesökande frågor bekräftar ju bara bilden att det inte alls är klart att han ska välja henne precis som han säger, detta är inte i närheten av ett regelbrott, du är nu kvinnan som kommer med
sin käbbelprognos
https://www.youtube.com/watch?v=S-hxYRD8bb4 "behåll den där" säger Tompa stadsministermyndigt
när han säger "det är helt upp till er om ni vill stanna kvar i riksdagen" Jag menar strutsbonden hade träffat silvermilfen också innan programmet, det var ingem i den här tråden som rasade över det, och han skickade också hem henne, alltså så är det dom unga oerfarna tjejernas reaktion ni har empati med som gör att ni faller in i floskeln att klassa beteendet som ärkesvinit, då ni känner igen ett känt mönster IRL hos yngre män i det han gör.
Det här är en dejtingfas, om han är oärlig med att han träffat någon tidigare, säger fortfarande ingenting om att han skulle vara otrogen efter att han väl hamnar i ett förhållande, om du kan lita på mig i att jag kommer ställa in i diskmaskin så borde det inte säga nånting i övrigt om huruvida jag går att lita på i övrigt, man skiljer på stort och smått i livet
Att han snoppat...
...nej snappat!! med henne på Siegersta tycker jag inte heller låter allvarligt, med tanke på vad dom snappat, hade det varit bilder på vulvan eller arslet som hon skickat hade det kanske varit en annan sak, att tjejerna stannade visar bara på hur osäkert deras case var, inte att dom var svaga
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 12:16.
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-08 kl. 12:16.
Han kunde inte skött det sämre utan framstod som enfaldig, feg och patetisk.