2023-12-23, 17:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Hade också den känslan initialt fram tills han såg rätt sugen ut på Nora så tror han är hetero eller möjligtvis bi. Jag får inget riktigt grepp om honom, han är spretig. Nördig look (frisyr och glasögon) men kör en Rhodos-sleeve. Ena stunden är han trevlig och social för att senare knappt kunna kommunicera.
Kan du ge ett exempel på när (en scen i ett avsnitt) när han inte kunnat kommunicera?
2023-12-23, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det var bra att Mmmi satte stopp för vidare romans, om hon låtit det fortsätta hade tokStollen flyttat hem till henne bums. Fundera istället över varför han Jimmi var så snabb att flytta hem till henne sådärbara..dessutom bor hon i släktgården,och hennes föräldrar var inte blinda..
Han var desperat,och den andre göken Erik var också desperado.
Som de plåstrar sig på första bästa brud, det är nåt som om inte stämmer,ser du inte?

Håller med till 100 procent , att folk inte ser det. Jag fick jättemkt ” nej oouh snälla ta det lugnt ” feeling av den grabben . Vet typen har haft den valt bort den
2023-12-24, 06:56
Medlem
Nu har tydligen Alexandra pojkvän, en hon snackade med innan programmet.. 😅
2023-12-24, 09:57
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oledoledoffe
"Mitten", är det Annie lööfs "40 miljoner invandrare"-parti eller? Sossar och moderater som bedrivit massinvandring i decennier? SD är bara ett ytterkantparti oma man är vänsterextrem, säger mer om dig..

Vad betyder "sund människosyn", import att miljoner araber med vidrig kvinnosyn? Drägg

Kallar du mig för drägg?! Moget! Nu handlar inte denna tråd om mig. Så åter till Bonde Söker Fru.
2023-12-26, 10:53
Medlem
snurresprettiss avatar
Varför lägger inte TV4 ner detta tramset?
2023-12-26, 11:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Det kan man verkligen undra. Jag såg en eller två säsonger i seriens begynnelse. Det var väl en lite gullig serie där något tafatta bönder som var ovana vid kvinnor och social interaktion med det motsatta könet skildrades. Jag har även slötittat på något enstaka avsnitt för några år sedan och konceptet är slutkört enligt min mening.

Nu har jag läst någonstans om att de ska starta något liknande för fiskare, typ Fiskare söker napp. Det är väl ett sätt att försöka utvidga konceptet. Dock tror jag inte det kommer ge något, de gör lite samma fel som 90 Day to Wed, ett koncept på Discovery+ där de skapat massa spinn-off program som inte håller.
2023-12-26, 11:13
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det kan man verkligen undra. Jag såg en eller två säsonger i seriens begynnelse. Det var väl en lite gullig serie där något tafatta bönder som var ovana vid kvinnor och social interaktion med det motsatta könet skildrades. Jag har även slötittat på något enstaka avsnitt för några år sedan och konceptet är slutkört enligt min mening.

Nu har jag läst någonstans om att de ska starta något liknande för fiskare, typ Fiskare söker napp. Det är väl ett sätt att försöka utvidga konceptet. Dock tror jag inte det kommer ge något, de gör lite samma fel som 90 Day to Wed, ett koncept på Discovery+ där de skapat massa spinn-off program som inte håller.

Var många år sedan jag såg BSF. Men på den tiden handlade det egentligen bara om att folk ville synas i TV och brydde sig inte alls om själva bonden. Är det så idag också?
I så fall är det ju ett stort skämt att programmet fortfarande visas.
2023-12-26, 11:19
Medlem
godboys avatar
Citat:
Var många år sedan jag såg BSF. Men på den tiden handlade det egentligen bara om att folk ville synas i TV och brydde sig inte alls om själva bonden. Är det så idag också?
I så fall är det ju ett stort skämt att programmet fortfarande visas.
När jag "tvärtittade" på något avsnitt för några år sen så var väl upplägget det samma. Snarare så upplevde väl jag att programmet hade mer "wannabe" kvinnor med, såna som nog tänkte att detta är ett steg mot få någon form av C-kändisskap och komma med i andra relationsproduktioner. Kommer inte ihåg vilket avsnitt och när jag tittade, men det är nog minst ett par år sen.
2023-12-26, 11:28
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

För att det har höga tittarsiffror och är en förhållandevis billig produktion.
2023-12-26, 21:04
Medlem
Citat:
Om allt skulle läggas ner som någon ogillar då skulle det ju inte finnas några program/produktioner/kanaler kvar överhuvudtaget.
2023-12-26, 21:08
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Om allt skulle läggas ner som någon ogillar då skulle det ju inte finnas några program/produktioner/kanaler kvar överhuvudtaget.

Ett program där folk leker med andras känslor för att få synas i TV.
Jag skulle inte kalla det för bra TV-produktion.
2023-12-28, 06:29
Medlem
Tervulls avatar
Så sjukt patetiskt att två personer som inte kollar på bonde söker fru diskuterar programmet och vill att det skall läggas ner.

Vad förändras i er uppenbart tråkiga och meningslösa tillvaro om ett tv program som ni inte tittar på läggs ner? Har man inga problem så skapar man det ta mig fan.
Senast redigerad av Tervull 2023-12-28 kl. 06:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in