Citat:
Ursprungligen postat av
Flammarion
Du är onödigt upprepande. Dessutom har du fel i sak.
Jag besvarade ju alla dina fyra punkter som rörde kritik av premissen att "religiöst språk" kan betraktas som ett programspråk.
Efter det blev det helt tyst på den fronten, så jag antar att du inte hade några fler invändningar. Dessutom la jag till att det finns mycket att göra innan det kan betraktas som en färdig teori. Så du slår in öppna dörrar här. Saknar du självinsikt?
Direkt efter det skiftade du fokus, och pajkastningen och de aggressiva kommentarerna tog över, vilket jag tycker är ett intressant och ganska tydligt tecken på svaghet.
Jag har en teori om vad det handlar om men den behåller jag för mig själv tills vidare.
Någon genuin vilja till att diskutera topic har du uppenbarligen inte och det löper som en röd tråd här på FB.
Jag tycker att du visat tydligt vad du går för.
Trolla vidare.
Nej Flammarion. Nu är du där igen och försöker undvika sakfrågan som ör att du har noll belägg för det du påstår.
Att du skrev ett svar på de sakliga och logiska problem som din premiss har, betyder
inte att du på något sätt löste själva problemet.
Du fick dessutom ett väldigt tydligt och konkret svar på dina ihop med också direkta motiveringar till varför dina svar inte rykte till. Men dom klara du ju inte heller av att svara på.
Har vid ett feltal tillfällen föreslagit att du piper iväg och diskuterar eller jobbar på dina eget påhittade spekulationer någon annan stans tills att du åtminstone klarar av att formulera dessa i åtminstone ett giltigt argument? Och vem vet? Vi kanske till och med hade kunnat göra det delvis här också, om det inte var för att du kastar påståenden som är rent sagt skit och även rena lögner omkring dig!
Så om du bara tonar ner ditt skitsnack och dina lögner och istället för att bygga hela din argumentation på och omkring falasier och personliga påhopp och lögner så skulle vi ju kunna det. Eller hur?
Men det är ju som du förstår lite svårt att göra det när du har en person som påstår sig veta hur man debatterar, men som inte ens har den blekast aning om
hur man debatterar. Som påstår sig bara resonera logiskt, men som uppenbart inte förstår logik. Som påstår veta vad andra tror och tänker, men som uppenbart inte lyssnar eller respekterar vad andra tror och tänker. Som säger att man inte ljuger, men som helt klart ljuger.