2023-12-06, 20:41
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Varför är Jimmy och Erik så betuttade i Mimmi? Hon är ju inte snygg för fem öre.
Jimmy vet jag inte, men jag antar att Erik är sugen på att lustmörda henne.
2023-12-06, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag vet varför alla vill lämna Jens plötsligt, det är för att tungviktartjejerna känner sig förnedrad av Alexandras utseende och Jens svassande för detta, nu vill dom gå hem med tjyvhedern i behåll

Eller så är det pga hans alkoholproblem, familjemisär och omogna beteende..
Men vad vet jag! 💁🏻‍♂️🤷🏼
2023-12-06, 20:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Men vad vet jag! 💁🏻‍♂️🤷🏼
Han har dock inte pratat om sitt alkoholproblem, familjemisär och omogna beteende..med tjejerna och oss tittare

"Hej tjejer" säger Micke med sina labila skakiga, veka kvinnostämma, och alla tycker ändå att han är "snygging"

Jag skulle vilja bli vådaskjuten av Mariette, om det kan leda till ett skjut

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Ja, Jimmy tänkte på sin öde-vandring spela squash mot sig själv. Men det var låst.
Vem hade rätt! trots att jag inte sätt vad som komma skulle, Jimmie bryr sig inte om att få spöa skiten ur Mimmi...i tennis! utan han tror på myten att vinnaren i tennismatchen kommer Mimmie att välja, Mimmi hugger på kroken och visar benen och röven för honom på Eriks bekostnad

Det är dom små ordvalen som avslöjar eRIK, "Känner du att vi har koll på varann"
Mimmi såg väldigt skeptiskt ut efter den repliken
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-06 kl. 21:05.
2023-12-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelkrasch
Kan inte förstå vad de ser hos Tom, det är något hos honom som gör att jag får dåliga vibbar.
Hade svårt för honom redan när han var sökande till Bonde söker fru i tidigare säsong.
Jag tror du har reagerat på att det är nåt muppigt med hela hans uttryck. Helt nollställd i ansiktet ända tills han fick cpspel i senaste avsnittet. Där sjönk han ännu mer
2023-12-06, 21:01
Medlem
Asså Jens han är ju så fin
2023-12-06, 21:08
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Men vad vet jag! 💁🏻‍♂️🤷🏼
Hur vet du detta? Alla dina tre inlägg handlar om Jens. Känner du honom?

Vilken shitshow det är hos Jens. Ena tjejen väljer att lämna, den andra tjejen vill vara ifred och tar in på hotell, Jens åker iväg med sin bil till någon ödslig plats och gråter medan den tredje tjejen får stanna kvar ensam i huset och vara kattvakt.
Jag gillar Alexandra(?) hon har en härlig röst och verkar vara en skön tjej. Jens passar inte med den lilla och späda tjejen, han ser ut som hennes pappa.
2023-12-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Asså Jens han är ju så fin
Ja sorgligt att se .

Har de inte märkt av tidigare att de är osäkra på vad de känner ?

Hoppas han väljer Sabina , tycker de två matchar varann .

https://nyheter24.se/noje/tv/1212427-tarar-och-kaos-i-bonde-soker-fru-2023-tva-tjejer-lamnar-jens-gard
Senast redigerad av Tezz-l 2023-12-06 kl. 22:06.
2023-12-06, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
O det är ju sidor man är stolt över o visa och produktionen vill ska komma fram så dom jobbar ju inte med att tysta tjejerna, men du verkar ju ha stenkoll du så ska inte säga emot..
Kanske du är en av brevskrivarna? Eller kanske du är Jens mamma tillomed?
Jag är Jens framlidna marsvin

Apropå att produktionen inte tystar tjejerna
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
utan han tror på myten att vinnaren i tennismatchen kommer Mimmie att välja. Mimmi hugger på kroken och visar benen och röven för honom på Eriks bekostnad
Och fick en boll från Jimmies rack rakt på fittan och hon blev genast kastratkåt
Mimmi kommenterar
"Tur att man har byxor på sig eller så hade det (skrattar)"
Jag antar att hon menar att hon var våt av svett?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-06 kl. 21:38.
2023-12-06, 21:20
Medlem
intedinkilles avatar
När jag såg Mimmi spela padel undrade jag om jag hade råkat slå över till ”en annan del av Köping”
2023-12-06, 21:31
Medlem
Lite udda "komedifilmsfilmat" av produktionen under padelmatchen, slowmotion och "humoristiska" closeups. Jimmy kom fram mer i detta avsnittet helt klart.
2023-12-06, 21:34
Medlem
Läste på Aftonbladet att Jens skrev sms till Alexandra under tiden han var på dejt med de andra. En intervju med Alexandra.
Hon tyckte inte det var okej.
Stackarn så kär i henne redan från start.
2023-12-06, 21:39
Medlem
Crapmagics avatar
Alexandra har snygga armar

Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Äntligen skrev du nåt vettigt. Tummen upp.

Citat:
Ursprungligen postat av emelietant
Läste på Aftonbladet att Jens skrev sms till Alexandra under tiden han var på dejt med de andra. En intervju med Alexandra.
Hon tyckte inte det var okej.
Stackarn så kär i henne redan från start.
"Det känns ju hämskt att hon inte vill sova hemma inatt" Det är idealiskt att leva i en framtidsvision sådär

Jag kommer inte sova på gården, utan jag kommer att gå ut i skogen därbotta (pekar) och bygga mig en pinnhydda som Ior (Sova på hotell haha)

Där borde väl Jens ändå förstå signalen att Alex ber om extra uppvaktning, så nu är det bara följa efter & klä ut dig till portie och bjud på sydfransk brakfrukost igen, och när hon lyfter på closhen så ligger Jens huvud där och bara skrattar åt ingenting

Alex är svag i anden! bara för att en tjej tvekar hon så börjar hon ifrågasätta sig själv & vissla
på "It takes a fool to remain saint"

(edit)
HAHA! "Jag ska dra iväg med bilen", det är ju det jag säger, se till så att bilen dras ungefär lika långt som fram till Alex ungkarlshotell också glöm inte kikaren! låt oss nu gemensamt sjunga Martin Stenmarks: Jag kommer inte hem ikväll https://www.youtube.com/watch?v=b64sjtHF5Gw
Han sänder en tydlig signal om att Sabina betyder inte ett jota för mig, då borde väl hon rationellt svarat att hon också minsann! ska dra iväg! fast på ryggen på en av Jens tjurar, så att ingen sover hemma inatt, alternativt att Sabina råkar auktionera ut Jens bondgård via en mäklare under denna förvirrade kväll där hon fick ansvaret för huvudnyckeln.
Men Sabina saknar ju värdighet som alla tjockisar med dålig självkänsla, så hon stannar! & vaktar
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-06 kl. 22:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in