Citat:
Ursprungligen postat av
Svarta-Skatan
Äntligen skrev du nåt vettigt. Tummen upp.

Citat:
Ursprungligen postat av
emelietant
Läste på Aftonbladet att Jens skrev sms till Alexandra under tiden han var på dejt med de andra. En intervju med Alexandra.
Hon tyckte inte det var okej.
Stackarn så kär i henne redan från start.
"Det känns ju hämskt att hon inte vill sova
hemma inatt" Det är idealiskt att leva i en framtidsvision sådär
Jag kommer inte sova på gården, utan jag kommer att gå ut i skogen därbotta (pekar) och bygga mig en pinnhydda som Ior (Sova på hotell haha)
Där borde väl Jens ändå förstå signalen att Alex ber om extra uppvaktning, 
så nu är det bara följa efter & klä ut dig till portie och bjud på sydfransk brakfrukost igen, och när hon lyfter på closhen så ligger Jens huvud där och bara skrattar åt ingenting
Alex är svag i anden! bara för att en tjej tvekar hon så börjar hon ifrågasätta sig själv & vissla
på "It takes a fool to remain saint"
(edit)
HAHA!
"Jag ska dra iväg med bilen", det är ju det jag säger, se till så att bilen dras ungefär lika långt som fram till Alex ungkarlshotell också

glöm inte kikaren! låt oss nu gemensamt sjunga
Martin Stenmarks: Jag kommer inte hem ikväll https://www.youtube.com/watch?v=b64sjtHF5Gw
Han sänder en tydlig signal om att Sabina betyder inte ett jota för mig, då borde väl hon rationellt svarat att hon också minsann! ska dra iväg! fast på ryggen på en av
Jens tjurar, så att ingen sover hemma inatt, alternativt att Sabina råkar auktionera ut Jens bondgård via en mäklare under denna förvirrade kväll där hon fick ansvaret för huvudnyckeln.
Men Sabina saknar ju värdighet som alla tjockisar med dålig självkänsla, så hon stannar! & vaktar