Vad det gäller Tom så sa de i introdetionen att han var född på bondgård men idag enbart jobbar på en gård och önskar få en egen. Jag tror de har övertalat honom vara med. tjejerna är unga, gulliga, jag tror ingen av dem tar detta så allvarligt. Han har ingen bondgård att ta med dem till. De kanske får massa
personer nu som blir intresserade av dem när detta slutat
Senast redigerad av ulljoh 2023-12-06 kl. 20:25.
Mimmi väljer att göra ett skit-test på Erik, därför får han göra 2 dejter nästan på rad medans hon redan är säker på Daniel Toivonen (Magnus kan han heta) det kan vara det ultimata svartsjuktestet där hon ska på dejten ligga med en man eller kvinna inför Eriks blick och se om den svartnar eller bara förmörkas
Bra Mimmi! att du inser att poetiska män är lite mesiga kanske
Nu ska Magnus spela squash mot sig själv!
Ursäkta som frågar . Vilka yrken har Magnus och Erik. Har för mig att Magnus är lärare?
Blev påmind om hur hemskt det är att bo i ödemark detta avsnitt.
Hur står man ut som bonde, eller överhuvudtaget som boende, i hålor?
Jag begriper inte.
Jag får lappsjuka bara av att se eländet.
Aktiviteter är att åka ut till uddar, båtfärd, något avslaget kafe utan människor, ensamma på en skjutbana, mocka i lagårn, klappa en ko, städa i ladan, åka in till byn och träffa en människa, ALLT är tomt som om det inte finns en levande människa kvar på planeten. Hur står man ut att bo så?
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Nu ska Magnus spela squash mot sig själv!
Ja, Jimmy tänkte på sin öde-vandring spela squash mot sig själv. Men det var låst.
Senast redigerad av dialektiker 2023-12-06 kl. 20:28.
Ursäkta som frågar . Vilka yrken har Magnus och Erik. Har för mig att Magnus är lärare?
Korrekt, Erik är professionell Stalker, står det på hans visitkort
(Privatdetektiv stavas det! )
Magnus stöter på Mimmis syssling! medans hon är på dejt, hela tiden bjussar han på insinuationer om vilket kräldjur han tycker Erik är och hur ovärdig han är och hur Mimmi kommer inse detta
Senast redigerad av Crapmagic 2023-12-06 kl. 20:26.