2023-12-06, 17:32
Medlem
Bussmekanikerns avatar
Här har vi en intervju med Bridgegäddan ( Napp #321 ) himself:

http://arkiv.svenskbridge.se/e107_plugins/content/content.php?content.1545
Citera
2023-12-06, 17:48
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, nu har det börjat spåra på klubbens Facebook-sida. Rätt komiskt ändå.
Kan inte vara trevligt att vara med i den bridgeklubb där Kåt-Steffe härjar runt i lokalerna med gubbkuken i vädret, han våldtar minderåriga så kortlekar och spelbord ryker!
Gubbjävel!
Senast redigerad av Eerki18cm 2023-12-06 kl. 18:14.
Citera
2023-12-06, 18:18
Medlem
#321 Ytterligare en gädda som beställer sex. När barnet ber honom precisera vad som ska ske, så svarar han "gärna sug"! Låter som nån som beställer hämtmat när man skriver så, otroligt osexigt.
Citera
2023-12-06, 18:40
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#321 Märkligt att Bridgeklubben inte verkar bry sig om att en medlem vill utöva pedofili lokalerna? Hur kan han få komma dit och spela, som om inget har hänt? Det vore smakfullt om de uteslöt gäddan!
En ren gissning från min sida, dock baserat på de boomers jag känner.

Om något inte stått i tidningar eller sagts i radio, visats på tv eller setts med egna ögon så har det inte hänt.
Att gå in på en suspekt sida på nätet (allt på nätet som inte är Facebook är suspekt) som Dumpen vill eller vågar de inte.

Om de får höra att en person i bekantskapskretsen hängts ut på nätet av något som heter Dumpen är det nog väldigt lätt för gäddan att övertyga dem om att det bara är näthat från såna där nättroll som ju är så hemska.

Gamlingarna fattar ju att den uppskattade medlemmen aldrig skulle göra något så förskräckligt.

Som sagt, bara min gissning.
Citera
2023-12-06, 18:48
Medlem
#321 Tar ju priset i rödaste öronen iaf, även om han låter oerhört nonchalant när han pratar. Inombords skakade han, det skvallrade öronen om. Sambon är 70 år och han söker en 13-årig stand in. Jösses.
Citera
2023-12-06, 18:55
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Om något inte stått i tidningar eller sagts i radio, visats på tv eller setts med egna ögon så har det inte hänt.
Att gå in på en suspekt sida på nätet (allt på nätet som inte är Facebook är suspekt) som Dumpen vill eller vågar de inte.

Om de får höra att en person i bekantskapskretsen hängts ut på nätet av något som heter Dumpen är det nog väldigt lätt för gäddan att övertyga dem om att det bara är näthat från såna där nättroll som ju är så hemska.

Gamlingarna fattar ju att den uppskattade medlemmen aldrig skulle göra något så förskräckligt.

Visst snackar vi om en generation som är virusnojig och gammelmedia trogen, men knappast någon i det gänget som kan låta bli direktlänk till uppgifter om peddoutpekad vän. Och någon har ju verkligen gått bananas med Dumpenlänkar på bridgeklubbens hemsida. T.o.m Stevie Wonder skulle se det. Nä det är sannolik en församling i chock, bör inte bannas för utebliven kommentar...
Citera
2023-12-06, 19:10
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp

Men samtidigt har väl dom flesta ”gamlingar” barn, barnbarn eller andra yngre bekanta som med några snabba knapptryck kan visa ”gamlingarna” vad deras spelkompis sysslar med.
Citera
2023-12-06, 19:12
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag vill tro att alla dessa gubbgäddor har mobilen i ett fodral som är fastknipsat i byxlinningen med hjälp av en cirka 20 centimeter lång kedja, och därför enbart kan ta selfies med mobilen i navelhöjd.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205_182453.jpg

Det är så JÄVLA många gubbar nu som har skickat den typen av bilder. Helt makalöst.

Kanske gäddorna tänker att bilden ska vara från en realistisk ”POV” från ett litet barn….
Citera
2023-12-06, 19:13
Medlem
sunlesss avatar
Kontaktade bridge-klubben. Tänk om det finns likasinnade där som sysslar med olämpliga aktiviteter?
Citera
2023-12-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Kontaktade bridge-klubben. Tänk om det finns likasinnade där som sysslar med olämpliga aktiviteter?

Menar du att du har kontaktat Bridgeklubben?? Fick du prata med någon och vad sades alltså?
Citera
2023-12-06, 19:18
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När man ska summera gäddåret 2023 så tycker jag att Nyårsraketen #183 bör lyftas igen. Han håller på med klassisk känslomässig utpressning i chatten.

"Lektion nr 1: Lämna aldrig en
kille som visat dej kärlek o du
hetsat upp så han fått stånd”

Han är verkligen ett manipulativt groomande äckel…!
Citera
2023-12-06, 19:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realJohnMcCain
Menar du att du har kontaktat Bridgeklubben?? Fick du prata med någon och vad sades alltså?
Mejlade klubben och inväntar svar. Får jag inget svar så lutar det sig åt telefonsamtal med närmast ansvariga.
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja, nu har det börjat spåra på klubbens Facebook-sida. Rätt komiskt ändå.
Har inte Facebook. Många kommentarer? Vad sägs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in