2023-12-06, 14:45
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Det ser ut som att han varit med på nån Teneriffaresa som ordnades av bridgeförbundet (inkvarterade på "vuxenavdelningen").
https://svenskbridge.se/bridgebrothers/teneriffa-2111-512-2023

Kollar man hans spelresultat har han kört riktigt hårt de senaste veckorna, ibland tillsammans med frugan. Kanske gick han all in innan publiceringen då han känner på sig att det inte kommer bli så mycket bridge framöver.

Om han var med på resan kom han hem sent igår kväll så det kan ju förklara varför publiceringen gjordes igår. Han hade kanske bett om att få njuta av resan innan alla fick veta. Man får ju hoppas att bridgespelare runt om i landet annars hade haft bättre omdöme än att vilja spela med en pedofil varenda dag i två veckor.

Kuriosa: En nära anhörig till gäddan tog hem Jackpott sista dagen.

Man kan ju undra om #321 har kurage öht. Det enda rätta vore ju #321 slängde sig framför första bästa fordon...Sorry men har inte ett dugg sympatier. Och varför gör man inte processen kort med vederbörande på BK? Vart fan är pressen? Måste ju löpsedelstoff i Gävle på denna!
Citera
2023-12-06, 14:46
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlv0nlinne
Det ser ut som att han varit med på nån Teneriffaresa som ordnades av bridgeförbundet (inkvarterade på "vuxenavdelningen").
https://svenskbridge.se/bridgebrothers/teneriffa-2111-512-2023

Kollar man hans spelresultat har han kört riktigt hårt de senaste veckorna, ibland tillsammans med frugan. Kanske gick han all in innan publiceringen då han känner på sig att det inte kommer bli så mycket bridge framöver.

Om han var med på resan kom han hem sent igår kväll så det kan ju förklara varför publiceringen gjordes igår. Han hade kanske bett om att få njuta av resan innan alla fick veta. Man får ju hoppas att bridgespelare runt om i landet annars hade haft bättre omdöme än att vilja spela med en pedofil varenda dag i två veckor.

Kuriosa: En nära anhörig till gäddan tog hem Jackpott sista dagen.

Haha, sambon spelade sina kort rätt alltså, vilket jävla laserfokus. Undrar om hon visste nåt just då.
Och jag undrar om han följde med, det var ju ändå 20 lax för den resan, och det ser ut som att de var de första som anmälde sig.

Fan vad skönt det är ändå att vakna upp på mornarna och slippa bekymra sig över en uthängning på dumpen. Jag ska börja ta vara på den känslan mer, och inte bara ta det för givet.
Citera
2023-12-06, 14:52
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Haha, sambon spelade sina kort rätt alltså, vilket jävla laserfokus. Undrar om hon visste nåt just då.
Och jag undrar om han följde med, det var ju ändå 20 lax för den resan, och det ser ut som att de var de första som anmälde sig.

Fan vad skönt det är ändå att vakna upp på mornarna och slippa bekymra sig över en uthängning på dumpen. Jag ska börja ta vara på den känslan mer, och inte bara ta det för givet.

Sök på hans namn på medlemssidan så ser du hela spelschemat, de senaste 12 spelen är från Teneriffa.

https://www.svenskbridge.se/medlem/13174#tavling

Ja man skulle önska att man kunde vara så bekymmersfri ibland, de flesta hade väl bara sjukanmält sig och låst in sig hemma. Det enda vettiga hade väl varit om han åkte dit utan returbiljett.
Citera
2023-12-06, 14:56
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Ja #321 sover nog inte så bra om nätterna sedan händelsen, totalt nervsammanbrott. Bara tanken på att bli "offentlig" på Dumpen måste ju vara totalt haveri, skönt tycker även jag att vakna utan den risken. Men #321 verkar ju ganska pantad när denne avslöjades, konfrontationsvideon är ju ett bevis för hur likgiltig denne är. "Jag är pensionär"- svarar #321 när Sara säger att arbetsgivaren kommer att kontaktas. Vilken kass ursäkt! Hoppas någon i Bridgeklubben har lite råg i ryggen att kommentera #321 bravader, men knappast troligt. Pressen i Gävle verkar ju också vara ljusår från detta, fy fan!
Citera
2023-12-06, 15:17
Medlem
Det ser ut som att huset såldes i November. Jag undrar vart fanskapet själv har tagit vägen. Han är helt borta om man söker på Mrkoll. Någon som råka sitta inne på de 4 sista siffrorna i personnumret?
Citera
2023-12-06, 15:21
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Ja #321 sover nog inte så bra om nätterna sedan händelsen, totalt nervsammanbrott. Bara tanken på att bli "offentlig" på Dumpen måste ju vara totalt haveri, skönt tycker även jag att vakna utan den risken. Men #321 verkar ju ganska pantad när denne avslöjades, konfrontationsvideon är ju ett bevis för hur likgiltig denne är. "Jag är pensionär"- svarar #321 när Sara säger att arbetsgivaren kommer att kontaktas. Vilken kass ursäkt! Hoppas någon i Bridgeklubben har lite råg i ryggen att kommentera #321 bravader, men knappast troligt. Pressen i Gävle verkar ju också vara ljusår från detta, fy fan!

På klubbens hemsida under länken "kontakt" så är det ingen mindre än gäddan som är kontaktperson. Borde ju slänga iväg ett mail och fråga vad det är för dumheter de sysslar med. Han verkar ha haft en ganska framträdande roll där i bridgevärlden.
Citera
2023-12-06, 15:37
Medlem
Det kanske mest är äldre medlemmar och pensionärer i bridgeklubbar?

På sextio och sjuttiotalet var väl sex med barn inget folk brydde i eller någon större sak? Den moralen kanske lever kvar bland äldre?

Gädd-gubbkuken 321 sticker ut verkligen ut med efterhängsen översexualitet.

Spännande julpyssel för familjen att spana in och se om man kan känna igen var han tagit sina bilder i chatten.

- Kolla! Det är där i soffan!

I stället för att hitta mandel i julgröt, kanske några tappade hårstrån från gubbkukskransen kan ge extra poäng
Citera
2023-12-06, 15:48
Medlem
Sommargays avatar
Hans användare på svenskbridge är en död länk så sannolikt bortplockad därifrån. Står ju som "jobbar på kansliet sen 2008" också så sannolikt därifrån Sara fått informationen om påstådd arbetsgivare.

https://arkiv.svenskbridge.se/e107_plugins/content/content.php?content.1545
Citera
2023-12-06, 16:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Bridgegäddan ser ju för helvete efterbliven ut, stackarn. 💀

Vilken dumjävel. Så jävla pinsamt korkat att stämma träff med en trettonårig tjej på självaste bridgekluben mitt inne i stan. Han är ju så förbannat ful både han och kuken, tror han kanske att han är Gävles svar på Rocco Siffredi? Han får väl slå sig i lag med Kinky Brian nu, dom har ju samma preferenser och är ungefär precis lika fula båda två! 😂
Citera
2023-12-06, 16:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eerki18cm
Glöm inte Sundsvall, där är flera gäddor tagna.

Helt rätt, 4 tagna och en ditflyttad!
På Dumpenkartan kan du se var gäddorna är fångade (eller om de flyttat till någon ny ort). Kartan visar inga exakta adresser (kartnålarna sitter i parker och vattendrag) och det kan alldeles säkert vara flyttar som missats, men till största delen är den rätt!
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1pn0fjKcy6YkWGTe-h0utyOjPKP1WjC8&ll=60.20878902689064%2C19.81728988 4805646&z=6
Citera
2023-12-06, 16:37
Medlem
Crankyshake2s avatar
Tror inte att det var första gången #321 stämde träff med nån flicka på bridgeklubben. Verkar vara något han gjort förr. Han vet direkt vart de kan vara. Han ska dit å reka först. Undra hur många offer han har 🥶
Citera
2023-12-06, 16:56
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Såg att #321 och sidan https://www.facebook.com/gavlebridgeklubb/?locale=sv_SE fått påhälsning av kommentarer om de utesluter #321 från klubben direkt, inlägg bara för någon minut sedan. De vägrar tydligen svara öht. Trevligt gäng det där...
https://www.facebook.com/photo/?fbid=2293167817360207&set=pb.100063509776151.-2207520000&locale=sv_SE
Ja, nu har det börjat spåra på klubbens Facebook-sida. Rätt komiskt ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in