2023-12-05, 22:00
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Har Bridgegäddan fågelbajs på jackan?

Antingen det eller välling. Gamla människor är galna i välling.
Citera
2023-12-05, 22:15
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
När jag försöker gå in på länken till gäddgalan så får jag felmeddelande men jag vill minnas att det finns en kategori årets chat eller likande.

Där skulle man kunna nominera MrSlice #187. Vilket tjackskadat jävla miffo! Han sitter och skriver evighetslånga meddelanden om att kissa ett barn i munnen, att hon ska ha hans penis som en napp, att hon ska onanera i analen osv. Han vill dessutom ge henne lugnande så att det ska gå extra enkelt att trycka ner penis i hennes hals.

Och just det, han skulle spruta ner henne i ansiktet nånstans utomhus och sen ta med henne in på Donken med kletigt ansikte.

Detta toppar han med bilder från ett hem som ser ut som en pundkvart. Och han har dessutom samma frisyr, hårfärg och klädstil som en kvinna 70+ från Grums som klätt sig lite fräckt inför kryssningen på Viking Cinderella.

Det finns många vidriga chattloggar men det som sticker ut med Slice är mängden och längden. Riktig jävla tjackfrenzy när han sitter och knappar in sina perversioner. Han berättar att han han sitter och marathonrunkar på U* Vide* och att han kan ta dit barnet vid tillfälle. Jag vet inte, men jag har svårt att tro att de vill ha högstadiebarn inne i sina runkbås.

Jag antar att den här personen är identifierad? Tragisk jävla ursäkt till människa som stannade i den mentala och känslomässiga utvecklingen 1996. Samma med klädstilen och livskurvan. Schleten gubbe som går på rave vill att barn ska dricka kiss ur hans snopp. Ungefär som i ett sugrör. Hur gammal är fanskapet?
Han är skitäcklig!
Citera
2023-12-05, 22:33
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#321 Man vet att man är gammelgädda, när nån ber en skicka en bild på halva ansiktet och man då väljer att knäppa ett kort i grodperspektiv på sin massiva dubbelhaka...

Jag vill tro att alla dessa gubbgäddor har mobilen i ett fodral som är fastknipsat i byxlinningen med hjälp av en cirka 20 centimeter lång kedja, och därför enbart kan ta selfies med mobilen i navelhöjd.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205_182453.jpg

Det är så JÄVLA många gubbar nu som har skickat den typen av bilder. Helt makalöst.
Citera
2023-12-05, 22:39
Medlem
Storanglarens avatar
Notabelt är också att #321 bor något kvarter från där Patrik och Sara konfronterade Kinky-Brian.
Det verkar lättfiskat i Gävle, de samlas alla inom en radie om några hundra meter.

https://dumpen.se/2022/01/30/kinky-brian-angrar-sig-napp-igen/
Senast redigerad av Storanglaren 2023-12-05 kl. 22:51.
Citera
2023-12-05, 22:49
Medlem
Storanglarens avatar
#321 är tävlingsledare i Gävle Bridgeklubb.

Men de verkar ha brist på sådana
https://www.svenskbridge.se/g%C3%A4vle-bk/nyheter/vi-beh%C3%B6ver-fler-t%C3%A4vlingsledare

Det gör nog tyvärr att han nog lär bli "förlåten" i Bridgekretsarna som redan är en smal "sport" och med ett åldrande klientel och som behöver allt folk de kan få att ställa upp.
Utan tävlingsledare kan man nämligen inte genomföra några tävlingar och det skulle vara förödande för hela Bridgeklubben i Gävle om de tappar sin tävlingsledare.
Citera
2023-12-05, 22:54
Medlem
Storanglarens avatar
Klicka på tävling
https://www.svenskbridge.se/medlem/13174#hcp

Så ser ni att #321 spelade Bridge så sent som igår...
Citera
2023-12-05, 23:09
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Jag vill tro att alla dessa gubbgäddor har mobilen i ett fodral som är fastknipsat i byxlinningen med hjälp av en cirka 20 centimeter lång kedja, och därför enbart kan ta selfies med mobilen i navelhöjd.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/12/Screenshot_20231205_182453.jpg

Det är så JÄVLA många gubbar nu som har skickat den typen av bilder. Helt makalöst.
Kolla gubbars Facebook. Samma perspektiv där. Brist på självinsikt kombinerat med enorm självsäkerhet och noll estetisk förmåga.
Citera
2023-12-05, 23:18
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Jag känner inte till grabben sedan tidigare då jag inte är från stan och dessutom mycket äldre, men har bott i UÅ periodvis på grund av jobb och så även nu. Nu under måndagen har jag varit och frågat efter honom på hälsocentralen, och han finns inte kvar.

Tack för svar - skönt att han inte jobbar kvar!
Citera
2023-12-05, 23:27
Medlem
SmegmaFris avatar
Verkar som att gädda #321 sliter med en misstänksam sambo som kontinuerligt går genom hans telefon.
Kanske inte första gången han gör snedsteg?

Det var nog oavsett det sista kortet som lades i den klubblokalen, och det känns som att det blir en ensam jul för hans del.

Men jag ska inte vara sämre.
God jul, gubbkuken!
Citera
2023-12-05, 23:46
Medlem
Leibachs avatar
Jag brukar undvika k*kbilderna för de är så vidriga, men bläddrade ner i 321ans chat då första pälsbilden såg så konstig ut och va fan? Förutom pälsen så är kuken lixom intryckt i huden med konstiga valkar. Och pälsen täcker bara halva där valken är, andra halvan är pälslös och in i ett hål? Är det en kvinna som sytt dit en lössnopp?!?
Citera
2023-12-05, 23:49
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreud
Ser att andra listar lite nostalgi-gäddor. En personlig favorit är #109. Försommar-vibbar, duktigt nerknarkad och flykt i Foppa-tofflor. Samt "badar endast i insjöar". Blev han någonsin identifierad? Heter kanske samma som i chatten? Verkar inte så försiktig av sig.
Haha! Vilken jävla tomte det där var, antagligen noll social fallhöjd när man uppträder på det där viset. Det enda som saknas i den flykten är att Mats Olin, eller kanske Paradis-Oskar, satt med dragspelet på en sten i hagen och sjöng. Man vet att försommaren prunkar när gäddorna antingen leker i vikarna eller kutar nedtjackade på torra land.
Senast redigerad av BarryHatter 2023-12-05 kl. 23:54.
Citera
2023-12-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Det är färdigspelat på bridgeklubben nu i alla fall. Säkert där många av vännerna fanns och att pyssla om klubben skänkte säkert gäddan något vettigt att fylla dagarna med. Och sen skammen inför sambon på det.

Ingen god jul i det där hemmet i år.
Bridge är som sex. Antingen skall man ha en bra hand eller en bra partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in