2023-12-06, 06:04
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Troligen kommer han inte på den tävlingen

#321 är bränd. MEN ett problem som samhället har är att sådana som #321 lätt kommer undan ändå, visst kontaktas arbetsgivare (#321 är pensionär) med mera och sambo/fru men inte alla Bridgespelande gamlingar har hört talas om eller vart vad Dumpen är.
MEN man kan ju hoppas att #321 nu måste se sig för , annars kanske #321 "råkar" ramla på en isfläck när #321 är ute på promenad. Någon som är bra på att luska läget där?
Någon som sett #321 på promenad?
Citera
2023-12-06, 06:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#321 var väl sjätte i Gävle nu? Det var ju två i dumpens tidiga historia/barndom där också. Bland annat en som cyklade på en trasig cykel och som drog iväg längs ett järnvägsspår.
Är Gävle i ledning nu i antalet Gäddor?
Kristianstad har ju haft flera också (5?) och även Helsingborg?

Kristianstad 8, Helsingborg 10, Norrköping 8, Eskilstuna 5, Uppsala 5, Gävle 5 för att nämna några av platserna (utanför de allra största städerna) där gäddorna tycks hållas i stim.
Citera
2023-12-06, 06:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
#321 är bränd. MEN ett problem som samhället har är att sådana som #321 lätt kommer undan ändå, visst kontaktas arbetsgivare (#321 är pensionär) med mera och sambo/fru men inte alla Bridgespelande gamlingar har hört talas om eller vart vad Dumpen är.
MEN man kan ju hoppas att #321 nu måste se sig för , annars kanske #321 "råkar" ramla på en isfläck när #321 är ute på promenad. Någon som är bra på att luska läget där?
Någon som sett #321 på promenad?

MEN, varför kallades han "kansligäddan".
Har han jobbat på någon idrottsförenings kansli kanske?
Citera
2023-12-06, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Troligen kommer han inte på den tävlingen
Han anmälde sig igår till tävlingen
Citera
2023-12-06, 07:33
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Det är ju vidrigt att han fortsätter som om inget har hänt! Kanske dags att kontakta bridgeklubben…eller skriva på deras Facebooksida?
Citera
2023-12-06, 07:34
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Det är ju vidrigt att han fortsätter som om inget har hänt! Kanske dags att kontakta bridgeklubben…eller skriva på deras Facebooksida?
Redan gjort såg jag
Citera
2023-12-06, 07:48
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Han är skitäcklig!

Ja, vidrig! Han får inte glömmas bort. Svårt störd person.

MrSlice #187
Citera
2023-12-06, 07:49
Medlem
Eerki18cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Kristianstad 8, Helsingborg 10, Norrköping 8, Eskilstuna 5, Uppsala 5, Gävle 5 för att nämna några av platserna (utanför de allra största städerna) där gäddorna tycks hållas i stim.
Glöm inte Sundsvall, där är flera gäddor tagna.
Citera
2023-12-06, 08:22
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Korrekt, max tre per kategori får man nominera. #187 är solklart en het kandidat. Jag slogs också av häpnad över innehållet; den perversa detaljrikedomen, utläggningarna om diverse handgrepp för att nå klimax, delvis med märkligt undervisande ambitioner. En synnerligen bisarr existens. Mimiken och frisyren är onekligen aparta.

Ja, alltså, vad gör den här klena ursäkten till människa om dagarna? Förmodligen ingenting. En del av mig fattar att han måste vända sig till barn för att nån ska bli intresserad. Han peakade på gymnasiet och där har han stannat. Ekonomiskt, mentalt, känslomässigt och stilmässigt. Han bor tillsammans med kompisar i vad som ser ut som en pundarkvart, är ute och irrar runt om nätterna, sitter och marathonrunkar i porrbås men tjackballen kan inte komma, går på rave, skryter om droger osv. Hade varit förståeligt om det vore en vilsen 20-åring som försöker hitta sin plats i livet. Är man 40 så är det dock svårt efterblivet. Han ser dessutom ut som en blandning av en 70-åring kvinna och en hobbit. Samwise Gamgee goes drag med ravetema.

Och som du säger; den perversa detaljrikedomen i hans meddelanden. Och mängden och längden. Och den här uppfordrande och undervisande tonen han lägger sig an med ibland. Sjukt osmakligt.

"tänk att ditt rumphål är som en typ av klitoris, onanera rumpan mjukt"

"vi får se. som exempel. skulle inte kräva det. men om du bad mig kissa i din mun. eller att få slicka min röv. då skulle jag låta dig"

"hångla med din rumpa dårå. med tunga länge. så att du glömmer ditt huvud o kysser tillbaka med rumphålet. långsamt romantiskt o skönt"

"vill känna din rumpas lilla pussmun runt min tunga innan jag kommer nästa gång o sen spruta ner ditt ansikte gång på gång till du är helt blöt o sticky"

Och långa, långa förklaringar om analens anatomi och hur barnet ska kunna få rumporgasm. Tricket är tydligen att man måste lära sig att ta emot saker med rumpan mer än att man trycker in dem. "som att du suger med rumpan" Vet inte hur ni andra är skapta? Men kan era ändtarmsöppningar suga? Jag fattar inte alls hur man gör.

Han lockar med en massa presenter. Pengar, smink, kläder, skor, droger och sexleksaker...

Om hon gör nåt extra snuskigt så får barnet nåt dyrt och extra fint att ha i hemlis.

"som när du låter mig knulla din rumpa tills jag kommer i den. eller när du tar min kuk ner förbi munnen o in i halsen (som känns som en astrång fitta djupt i munnen)"

Och så här håller det på. Sida upp och sida ner. Det är hög tid för det här efterblivna peddot att klippa sig och skaffa ett jobb och komma ut i vuxenvärlden och inte sitta och groteska sig med barn!

MrSlice #187

Edit: Vid konfrontationen kommer han dessutom rullande med en prickig dramaten. För att ytterligare komplettera tant 70+-looken. Tänk er en Tinderdate där två vuxna ska mötas i Fältan och den ena parten kommer med rosa kattöronhörlurar och en dramaten. Tack och hej!
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-06 kl. 09:02.
Citera
2023-12-06, 08:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
MEN, varför kallades han "kansligäddan".
Har han jobbat på någon idrottsförenings kansli kanske?

I brigdesfären lär det vara, va? Han var/är väl nån slags formell tävlingsledare eller dylikt? Har ingen koll alls hur det funkar där, men nån slags befattning i den lokala brigdeklubben har han åtminstone. Kanske också nationellt?

Edit: Kolla också hans namn på Kik.
Senast redigerad av PROLIFIC 2023-12-06 kl. 08:29.
Citera
2023-12-06, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
Redan gjort såg jag
Kan du länka. Jag hittar ej.
Citera
2023-12-06, 08:59
Medlem
PROLIFICs avatar
När man ska summera gäddåret 2023 så tycker jag att Nyårsraketen #183 bör lyftas igen. Han håller på med klassisk känslomässig utpressning i chatten.

"Jaha ???? Vart blev du av
Lektion nr 1: Lämna aldrig en
kille som visat dej kärlek o du
hetsat upp så han fått stånd

,, vad gör du

Tack för att du lämnade mig här

Hallå vad gör du

Vad har hänt . Du bara drog ?"

När barnet svara att hon somnade på soffan svarar gäddan

"Jösses"

Barnet säger förlåt.

"Gör bara det jag vill ska du få något fin

Du sa ju att du skulle va snäll

Bejbi <3

Har du glömt bort mig

Gott nytt år

Jaha så du så upp tagen

Ja trodde du var sugen ?

Ville du inte ses eller vad håller du på med

Till slut svarar barnet: "Hej gott nytt år"

Gäddan:

"Åhh du lever .. Vad har du gjort senaste dygnet
God fortsättning"

Barnet svarar att hon firat nyår.

Gäddan:

"Jag men . Vi män kan göra mer saker samtidigt"

Herregud! Vilken high maintenance jävla bitch! Det är nyårsafton och han förväntar sig att få barnets uppmärksamhet då. Tänk er om det vore två vuxna som hookat i en datingapp och de aldrig ens har träffats och en av dem börjar hålla på så där. Röddflagg! Kontrollerande jävla psykfall. Block direkt! Och hur han skuldbelägger henne, säger att hon lovat att vara snäll och att män minsann kan göra flera saker samtidigt. Vilket jävla as.

Och den där lektion 1... Wtf? Jo, man har all rätt att ångra sig även om man har hetsat upp nån. Oavsett om det är IRL eller på nätet. Man måste inte fortsätta med nåt kan tyckte var kul först och sen ångrar. Gäddjävlen har barn själv, har han lärt ut samma sak till dem tro? Vad är det här för daterat tankegods? Det är 2023, inte 1923. Och vi vet att män inte är djur och att de kan kontrollera sig själva. Alla friska människor, oavsett kön, är dessutom noll intresserade av att övertala nån till sexuella aktiviteter.

Nyårsraketen är typexemplet på gäddan som skammar barnet, talar om för det att det inte är snällt, blir kränkt, vill ha bekräftelse och uppmärksamhet, jobbar med känslomässig utpressning osv. Fy fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in