2023-12-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fan segt.. ingen release 2024 utan 2025 nångång, då gissar jag sommaren kanske, och pc versionen kommer 2026. Svårt bli hypad speciellt mycket när det ligger en bra bit bort men en kvinnlig i huvudrollen kan bli ballt som fan. Miami är perfekt miljö för gta såg supersnyggt ut.

Tyckte den såg tråkigt ut. Lite white trash aktigt
Citera
2023-12-05, 09:11
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brawndo
Gouranga!

https://www.youtube.com/watch?v=S-tRdyV2j5k
Haha!
Citera
2023-12-05, 09:13
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flarre89
Tyckte den såg tråkigt ut. Lite white trash aktigt
Har bara sett den en gång men var inte heller SÅ imponerad. Kul att man kan åka svävare i Everglade dock!
Citera
2023-12-05, 09:19
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag tror jag spelade lite på GTA I men fastnade aldrig och sen var det nog inte förrän GTA III eller Vice City jag tog upp spelandet i serien igen.
Nu älskar jag det och klockan är ställd så man inte missar trailern imorgon. Är ute och åker så får försöka hitta ett ställe att parkera på och se vad som framkommer.

Kul att man som 50-åring fortfarande kan få vara ett barn på julafton ibland😀
Själv tycker jag än idag att San Andreas är bäst i serien. Mest för att jag älskade den atmosfären.
Har inte mycket att klaga på vad det gäller de senaste spelen heller, de är alla fantastiska på sitt sätt.

Även om jag alltid lirar klart main storyn så tycker jag det bästa med spelen är att bara leva i världen efteråt, något jag tycker blir bättre och bättre för varje spel som släpps.
Citera
2023-12-05, 09:45
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
Jävligt tråkigt att Rockstar var tvungna att släppa trailern tidigare än planerat. Ska ändå vänta med att se den till jag kommer hem efter jobbet. Nu vill jag ju bara hem!

Håller med, undra hur den läckte, det var ju väldigt nära egna releasen dessutom. Men nog såg man den likt förbannat klockan 06.00 med trötta ögon och ett huvud som knappt kunde ta in vad man såg. 🤏🤣 har kollat lite break downs av trailern och det ser mycket lovande ut av vad man ser
Citera
2023-12-05, 10:02
Medlem
Jag blev inte imponerad. Hoppas verkligen jag har fel. Vi behöver ett bra GTA
Citera
2023-12-05, 10:07
Avslutad
Citat:
Såg bra ut men frågan är när vi PC-spelare kan njuta av skapelsen? Låter inte som att det blir samtidigt som konsolerna som vanligt.

https://pbs.twimg.com/media/GAi01ogXIAAXU_e.jpg

Får väl hoppas att man lever så länge.

GTA VII lär man få spela på ålderdomshemmet.
Citat:
Man tappade tyvärr lite av peppen när man såg 2025 plus att då PC-spelet som vanligt kommer senare.
Tar det så jävla lång tid att göra ett spel?
Ps5 master race
Senast redigerad av Fd.Spermie 2023-12-05 kl. 10:11.
Citera
2023-12-05, 14:22
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piruscrips
Jag blev inte imponerad. Hoppas verkligen jag har fel. Vi behöver ett bra GTA
Samma här. Tyckte grafiken såg "disney-aktig" ut och trailern var intetsägande. Bara svarta personer och latinos också, så antagligen blir det mycket woke i spelet. Kul...
Citera
2023-12-05, 14:24
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Vad är grejen med alla svarta samt alla tjejers breda höfter och mega röv? Fattar inte riktigt det. På vilket sätt förhöjer det gameplay?
Men ok, rockstar har väl alltid varit så kanske.
Anyway, helt värdelös trailer, bara massa cutscenes.
Kallas för woke, min vän. Spelet kommer att handla om negresser och kvinnor, "girl-power" och sånt roligt. För övrigt tyckte grafiken såg ut som en Disney-film, så inte alls snyggt imo.
Citera
2023-12-05, 14:29
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Samma här. Tyckte grafiken såg "disney-aktig" ut och trailern var intetsägande. Bara svarta personer och latinos också, så antagligen blir det mycket woke i spelet. Kul...

Bara svarta och Latinos? Såg du inga vita Amerikaner? Kolla igen!

Tycker att grafiken är betydligt bättre än GTA V, och betydligt bättre än i hackleaksen som sågades
Citera
2023-12-05, 14:49
Medlem
mendokses avatar
GTA har väl alltid varit "degenererat" eftersom det glorifierar kriminalitet men det har också varit coolt ända sedan första spelet och baserat sin stil på gangsterfilmer o.s.v. Här ser jag inget coolt, bara massa svarta och bruna människor som twerkar och beter sig som djur. Det absolut sämsta och vidrigaste av modern amerikansk kultur.

Får man spela som Travis Bickle från Taxi Driver eller Charles Bronson i Death Wish så man kan rensa gatorna från skräpet hade det varit intressant men som det ser ut nu skulle jag inte röra spelet med en tång.
Citera
2023-12-05, 15:08
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
GTA har väl alltid varit "degenererat" eftersom det glorifierar kriminalitet men det har också varit coolt ända sedan första spelet och baserat sin stil på gangsterfilmer o.s.v. Här ser jag inget coolt, bara massa svarta och bruna människor som twerkar och beter sig som djur. Det absolut sämsta och vidrigaste av modern amerikansk kultur.

Får man spela som Travis Bickle från Taxi Driver eller Charles Bronson i Death Wish så man kan rensa gatorna från skräpet hade det varit intressant men som det ser ut nu skulle jag inte röra spelet med en tång.
GTA har alltid varit en samhällsskildring och detta skildrar dagens Florida. Det verkar råfett och Florida är perfekta platsen för ett gta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in