2023-12-05, 04:36
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Efter endast 4 timmar har trailern 27 miljoner views endast på rockstars kanal.
Galet. Var 22m när jag kollade efter 3t.

GTA V + GTA Online har dragit in över 100 miljarder SEK så här har rockstar att leka med.

Låten från trailern: https://youtu.be/2AilA-M6N5U?si=yPXemvdNcViWw2dU

Var orolig över det här spelet när ena Houser lämnat, PK och woke i spel men än så länge ser jag inget sånt (förutom att det var orimligt många svarta på stranden, det är ju mest latinos/kubaner i Miami) att vi får spela som en kvinna (och man) har jag inga problem med.

Trailern var nästan exakt vad jag hade förväntat mig och det är bra.
Citera
2023-12-05, 05:16
Medlem
Man fick ju känslan att de tagit det här med TV-spel till nästa nivå. Väldigt bra röstskådespelare för övrigt.
Citera
2023-12-05, 05:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Såg bra ut men frågan är när vi PC-spelare kan njuta av skapelsen? Låter inte som att det blir samtidigt som konsolerna som vanligt.

https://pbs.twimg.com/media/GAi01ogXIAAXU_e.jpg

Får väl hoppas att man lever så länge.

GTA VII lär man få spela på ålderdomshemmet.
Citera
2023-12-05, 05:53
Medlem
cerns avatar
Världens mest överskattade spel
Citera
2023-12-05, 06:14
Medlem
5,2 miljoner tittare när jag började titta, och 5,3 en å en halv minut senare. Sinnessjukt bra grafik...

Några PK-tendenser kunde jag inte se heller...

Hade varit kul om de haft ett "PK-Mode" där liksom hela godispåsen är tom och livet är meningslöst (bara för att retas med samtiden).
Citera
2023-12-05, 06:19
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Man tappade tyvärr lite av peppen när man såg 2025 plus att då PC-spelet som vanligt kommer senare.
Tar det så jävla lång tid att göra ett spel?
Citera
2023-12-05, 06:22
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Man tappade tyvärr lite av peppen när man såg 2025 plus att då PC-spelet som vanligt kommer senare.
Tar det så jävla lång tid att göra ett spel?

Man får inte glömma att 2024 inte ens är en månad bort. Så vi får vänta 1 år + någon månad.

Det kommer fler trailers innan dess, men hoppas på pre-orders så snart som möjligt.
Citera
2023-12-05, 06:25
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Man får inte glömma att 2024 inte ens är en månad bort. Så vi får vänta 1 år + någon månad.

Det kommer fler trailers innan dess, men hoppas på pre-orders så snart som möjligt.

Jo, absolut men som sagt, jag spelar på PC och kommer säkerligen få vänta till slutet av 2025.

Ska bli spännande att se specen på spelet så man vet vad som kommer krävas. Jag måste bygga nytt tills det släpps.
Citera
2023-12-05, 06:28
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Det är gameplay man vill se,en trailer säger inte mycke.
Dock blir det ett köp om priset är ok
Rykterna säger 1500 och det är det inte värt.
Citera
2023-12-05, 06:30
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SharkDie
Multiplayer versionen då? När kan man spela den tror du?

Då det är online som drar in pengar under lång tid så kommer det säkert redan finnas till släppet.
Själv är jag helt ointresserad att spela med 100st tolvåringar som köpt bilar och vapen för mammas pengar och sen älskar att åka runt och krocka och skjuta folk hela dagar.
Citera
2023-12-05, 07:15
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jo, absolut men som sagt, jag spelar på PC och kommer säkerligen få vänta till slutet av 2025.

Ska bli spännande att se specen på spelet så man vet vad som kommer krävas. Jag måste bygga nytt tills det släpps.

Jag är också PC spelare men köper alltid ny TV+konsol när ett nytt GTA släpps, har du kollat igenom denna break down av trailern? Mycket intressant

https://youtu.be/UsbZpD3CrBc?feature=shared
Citera
2023-12-05, 07:18
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Det är gameplay man vill se,en trailer säger inte mycke.
Dock blir det ett köp om priset är ok
Rykterna säger 1500 och det är det inte värt.

Rockstar är en av få som levererar mer i spelet än själva trailersarna, bara kika på GTA V trailern, spelet har förvisso fått stora grafiklyft och annat skoj sedan trailern, men samma lär hända med GTA IV över tid. Plus att dom har mer tid till härlig finputsning fram tills release
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in