2023-12-04, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Tack för svar!
Konstigt att ta bort den därifrån men ha kvar på facebook.
Har hon den kvar där. Jag ser den inte på den privata eller butikens. Såg den inte där i morse heller. Tillägg: Jag hade en gammal FB sida på henne. Jag såg inlägget nu 👍
Senast redigerad av Tova. 2023-12-04 kl. 19:06.
Citera
2023-12-04, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Bloggbevakning
"Hoppas hon sover i bilen inatt utifall den förskräckliga människan åter passerar. Hinner hon ta en bild har hon content några dagar till. Det märks att hon njuter av uppmärksamheten hon får nu. Busringaren har ju gjort henne en tjänst 📞 "
Öland - Täby 1 - 0
Camilla är en stjärna. 👍👏♥️♥️
Citera
2023-12-04, 19:00
Medlem
TPLs avatar
"Ett sista farväl kan kännas tungt... 🕊️ men också väldigt vackert
Denna är en av flera kransar vi gjorde förr veckan. Den satte ett känslomässigt avtryck även hos mig

Låter alltid klyschigt. Men livet är skört. Det gäller att ta vara på den tid vi får
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1hbXMyLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNTgwOTY5NF8zNDM2MzQ5Njg zNjQ2MTZfNjUyOTU4NzQ2NDMwMzEyNzk3X24uanBnP3N0cD1kc 3QtanBnX2UxNSZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQtYW1zMi0xLmNkbml uc3RhZ3JhbS5jb20mX25jX2NhdD0xMDAmX25jX29oYz12RGZlR jEtQVhPc0FYX2RTRTlFJmVkbT1BSGxmWkh3QkFBQUEmY2NiPTc tNSZvaD0wMF9BZkExOTF2SVM4bXBRVlo3VEliMHJfV1RxR2lPV E5Wa09mTGpzeU5iVHFISTd3Jm9lPTY1NkZFN0JGJl9uY19zaWQ 9ZDhkMDJi
Citera
2023-12-04, 19:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Camilla är en stjärna. 👍👏♥️♥️
Jo, men det var inte C som skrev den kommentaren.

På torsdag blir det kramsnö...
Kanske blir en liten skulptur på biltaket.
Citera
2023-12-04, 19:09
Avslutad
Citat:
"Ett sista farväl kan kännas tungt... 🕊️ men också väldigt vackert
Denna är en av flera kransar vi gjorde förr veckan. Den satte ett känslomässigt avtryck även hos mig

Låter alltid klyschigt. Men livet är skört. Det gäller att ta vara på den tid vi får
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR0cHM6Ly9zY29udGVudC1hbXMyLTEuY2RuaW5zdGFncmFtL mNvbS92L3Q1MS4yODg1LTE1LzQwNTgwOTY5NF8zNDM2MzQ5Njg zNjQ2MTZfNjUyOTU4NzQ2NDMwMzEyNzk3X24uanBnP3N0cD1kc 3QtanBnX2UxNSZfbmNfaHQ9c2NvbnRlbnQtYW1zMi0xLmNkbml uc3RhZ3JhbS5jb20mX25jX2NhdD0xMDAmX25jX29oYz12RGZlR jEtQVhPc0FYX2RTRTlFJmVkbT1BSGxmWkh3QkFBQUEmY2NiPTc tNSZvaD0wMF9BZkExOTF2SVM4bXBRVlo3VEliMHJfV1RxR2lPV E5Wa09mTGpzeU5iVHFISTd3Jm9lPTY1NkZFN0JGJl9uY19zaWQ 9ZDhkMDJi
Efter hon har skämt ut sig rejält, kommer det alltid något sådant här tillgjort från henne. 🙈
Citera
2023-12-04, 19:13
Avslutad
Citat:
Jo, men det var inte C som skrev den kommentaren.

På torsdag blir det kramsnö...
Kanske blir en liten skulptur på biltaket.
Jaha, det var en kommentar. En mycket bra sådan👍👏 Hoppas Stefan tar tåget upp och avslutar med något roligt bygge på biltaket när snön kommer.
Citera
2023-12-04, 19:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Efter hon har skämt ut sig rejält, kommer det alltid något sådant här tillgjort från henne. 🙈
Ja, är det nån som vet att livet är skört så är det My som hela tiden är nära att dö. Antingen frysa ihjäl på Öland eller brännas till döds i en biltunnel i Stockholm. Vid branden hade hon änglavakt. Och när hon hade "flera tumörer i halsen" (enligt Aftonbladet) krympte det ihop till en godartad liten knöl. Förstoppning är inte heller att leka med när man har hela magen hoptråcklad.

Öland - Täby 1 - 0
Citera
2023-12-04, 19:20
Medlem
Jag får klåda när jag läser hennes inlägg. SNÄLLA My, sluta upp med att särskriva.
Huvudregel nummer ett på temat: skriv hellre ihop ord än att särskriva. Om du nu inte behärskar språket i enlighet med vanlig grundskoleutbildning i Sverige, så vill jag tipsa dig om att du definitivt kommer undan lättare med att missa ett mellanslag än att aktivt ha valt att göra ett mellanslag och därmed särskriva.
Citera
2023-12-04, 19:44
Medlem
Pianotangents avatar
Jag hade fan flippat fullständigt om blombutiken hade lagt ut en bild på en krans jag beställt till en begravning!
OCH dessutom skrivit att den personen som gjort den blivit känslomässigt berörd hon går över alla gränser.

Så oprofessionellt!!! Fy My! 👎 🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
Senast redigerad av Pianotangent 2023-12-04 kl. 19:51.
Citera
2023-12-04, 20:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag hade fan flippat fullständigt om blombutiken hade lagt ut en bild på en krans jag beställt till en begravning!
OCH dessutom skrivit att den personen som gjort den blivit känslomässigt berörd hon går över alla gränser.

Så oprofessionellt!!! Fy My! 👎 🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌵
När det gäller My går det inte att veta om det är sant eller inte. Hon skrev att det var en av "flera kransar" - det där kan ha varit nåt hon eller E knåpat ihop, för övning, av sånt som ändå skulle gå till komposten. My har alltid "flera bröllop och begravningar", det låter ju bra om inte annat.

Om hon är så poppis borde det märkas i butiken. Och med tanke på hur vimsig My är, och har svårt att passa tider, skulle jag inte våga anlita henne för vare sig bröllops- eller begravningsarrangemang.
Citera
2023-12-04, 20:24
Medlem
Citat:
My Martens, florist 🤭
"Jag tar ytterst sällan hem nya blommor till mig."

Fast det händer? Som till exempel när det ska vara visning?

Konstig människa som tycker att hon inte vill ha blommor i sitt hem, bara ytterst sällan när hon tar de gamla blommorna från butiken. Att skapa fina buketter och ha i sitt hem och visa upp vad hon kan göra och vad hon gillar bäst hade väl en normal florist gjort. Nää blommor ska man ytterst sälla ha hemma.
Citera
2023-12-04, 20:25
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
När det gäller My går det inte att veta om det är sant eller inte. Hon skrev att det var en av "flera kransar" - det där kan ha varit nåt hon eller E knåpat ihop, för övning, av sånt som ändå skulle gå till komposten. My har alltid "flera bröllop och begravningar", det låter ju bra om inte annat.

Om hon är så poppis borde det märkas i butiken. Och med tanke på hur vimsig My är, och har svårt att passa tider, skulle jag inte våga anlita henne för vare sig bröllops- eller begravningsarrangemang.
Nja, de där är rätt dyra, tror inte att hon skulle slösa bort så pass mycket material på övning. Det är nog en riktig beställning och jag skulle sätta min peng på att det är E som har gjort den. "Flera" tror jag däremot är lögn förstås.

Men jag håller med föregående talare om att det är känsligt att lägga ut begravningsarrangemang på bild. Hoppas att hon har frågat kunden om lov. Fast det vore väl att begära för mycket...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in