2024-01-09, 13:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Hon är verkligen inte smärttålig. Första gången jag gjorde gastroskopi var utan lugnande. Det var jobbigt. Andra gången skulle de göra både en gastroskopi och rektoskopi. Då fick jag lugnande före. Vilken skillnad. Sjukvårdspersonalen brukar vara noga med att påpeka att man inte ska överdriva sin egen upplevelse. De kan få till följd att andra avbokar denna undersökning.
Kan vara livsviktigt tex för att upptäcka mag o tarmcancer. Eller en klaff som inte fungerar och måste bytas.

Ska hon skylla på att hennes kondis är så dålig nu pga av detta? Ännu en orsak. Eller är det så enkelt att hon inte håller i sin träning i motvind som hon uppmanar andra 💪💪💪
My överdriver allt för att få styrkekramar och likes. Kom ihåg vilket ståhej det var när hon började med provtagning varje vecka när Lithionit sattes in, det lät som att hon tappats på 1 liter blod varje gång. Ingen kan lida så mycket som My. Bräckligt käril.

I somras sa hon att det inte finns nån ursäkt för att inte träna för att man har semester, själv brukar hon skryta med att hon tränar 5 gånger per vecka. Man kan undra vad hon räknar som träning eftersom hon mest degar i soffan. Att rasta dom där slafshundarna ( 🤢 ) ser inte jag som träning.

Vilken tur att hon kan skylla på sjukdom igen nu för att slippa träna för det är ju skiiiitjobbigt att röra på sig. Nästan lika jobbigt som att städa och laga mat.
Citera
2024-01-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Ingen svarar på röntgenbilder

Undrar vem som fotade/filmade undersökningen?
Kan väl knappast vara My eftersom hon borde ligga ner på britsen vid själva scanningen...?
Citera
2024-01-09, 13:50
Medlem
[quote=Zulithelma|86970891]Undrar varför hon inte presenterat Ulrika som tydligen jobbar i krimskrams-affären? Jag har varit ledig för länge och roat mig med litet detektivarbete

Hon heter Ulrika Westin är florist och bor i Täby. Hon har ett eget blomkonto på IG (floraviolan) och om man kikar in där så hittar man några intressanta saker.

https://postimg.cc/gallery/G2jsQQT

Jämför de två första bilderna (från MM’s blomIG) med de två sista (från floraviolans blomIG)

Bakgrunden i bild nr 3, med blombuketten i lila, är bild nr 1.

Kransen på bild 4 är upphängd på en av MM’s stegar (den högra som syns på bild 2, prislappen sitter t o m på samma ställe).

MM och Elton följer både Ulrikas privata konto och hennes blomkonto.
Ulrika följer både MM och Elton.

Eltons 6 månaders ”praktik” tar slut nu i januari så det är väl dags för byte av gratisarbetare.

Det tog ju ett långt tag innan hon berättade att Caroline slutat så vi får väl vänta och se hur hon tänker göra den här gången.[/
Så bra och skönt för båda tror jag!
Senast redigerad av Rusets 2024-01-09 kl. 13:55.
Citera
2024-01-09, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Undrar varför hon inte presenterat Ulrika som tydligen jobbar i krimskrams-affären? Jag har varit ledig för länge och roat mig med litet detektivarbete

Hon heter Ulrika Westin är florist och bor i Täby. Hon har ett eget blomkonto på IG (floraviolan) och om man kikar in där så hittar man några intressanta saker.

https://postimg.cc/gallery/G2jsQQT

Jämför de två första bilderna (från MM’s blomIG) med de två sista (från floraviolans blomIG)

Bakgrunden i bild nr 3, med blombuketten i lila, är bild nr 1.

Kransen på bild 4 är upphängd på en av MM’s stegar (den högra som syns på bild 2, prislappen sitter t o m på samma ställe).

MM och Elton följer både Ulrikas privata konto och hennes blomkonto.
Ulrika följer både MM och Elton.

Eltons 6 månaders ”praktik” tar slut nu i januari så det är väl dags för byte av gratisarbetare.

Det tog ju ett långt tag innan hon berättade att Caroline slutat så vi får väl vänta och se hur hon tänker göra den här gången.
Intressant. Så här vill Mytomanen ha det. Som på Öland. Folk som jobbar för sig och hon själv ligger på soffan. Vi får se vidare vad Ulrika har för ambitioner. Vill hon utvecklas och skapa så är hon på fel ställe. Inga kunder, och för lite som händer. Blir hon sedan ensam i butiken till största delen måste det bli väldigt långsamt och segt. Hon ser välkammad och prydlig ut så nu det kommer nog att skära sig med chefen eftersom hon är mer den fria stilen.
Citera
2024-01-09, 15:37
Medlem
Alltså hundarna är såååå hemska.. det ör inte pussas de gör men det fattar ju inte hon.
Citera
2024-01-09, 15:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfan2
Alltså hundarna är såååå hemska.. det ör inte pussas de gör men det fattar ju inte hon.
Om dom, som hon säger "pussas", varför låter hon dom inte pussa henne i ansiktet? 🤢
Varför vänder sig fru Falsk till en naprapat med sin krassliga rygg när hon har My som skulle kunna tipsa om hur man undviker att ens få ont i ryggen? Fru Falsk kan ju säkert träna gratis hos My.
Citera
2024-01-09, 15:51
Medlem
Verkar inte bli någon skidresa till Åre efter Nyår, en tradition enligt My. Kanske blev det som jag misstänkte, sammarbete är på upphällningen. Dyrt att hyra en stor stuga, liftkort o bensin och stå för allt själv.
Citera
2024-01-09, 15:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Verkar inte bli någon skidresa till Åre efter Nyår, en tradition enligt My. Kanske blev det som jag misstänkte, sammarbete är på upphällningen. Dyrt att hyra en stor stuga, liftkort o bensin och stå för allt själv.
Gemensamt för My och L8 är att det går dåligt ekonomiskt för båda.
Kanske My väntar med skidresan till sportlovet.

#mataintetrollen
Senast redigerad av TPL 2024-01-09 kl. 16:05.
Citera
2024-01-09, 16:02
Medlem
vichy6s avatar
Så Elton slutar nu?

Vilket datum..?
Citera
2024-01-09, 16:13
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Att hon har psykiska problem är hon inte lika öppen med. Cancer, hjärnblödning, krossad tå, stukningar och klaffel smäller högre.

Jag kan ju tycka att hon kunnat åka kommunalt dit men sjukreseenheten kanske beviljats för båda resorna. Lider med personalen på sjukhuset.

När ögat läser fortare än vad hjärnan hinner med... jag läste nämligen Klaffafel och tänkte om det var nån kusin-maträtt till falafel...

Tråden är en idel källa till både funderingar och humor (vilket jag själv står för en del när jag läser fel)
Citera
2024-01-09, 16:30
Medlem
Citat:

Bor hon inte gratis på Buustamonlängre?

Så äckligt när hundarna ska slicka hennes ansikte och hals hela tiden. Blääääää
Citera
2024-01-09, 16:37
Medlem
Nu nämner hon gymnastiksalen, var väl ett tag sen hon sa något om den?

Man kan träna med henne eller Patric och nu flyttar även en annan in. Skönt att hon får in lite pengar på att någon hyr in sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in