Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Från mitt tidigare inlägg
"
6 nya platser för onlineklinkers - det kanske var en gammal text?
Kommentarsfältet är en ekokammare
T: 👏❤️
My: Tack fina! ♥️ hoppas allt är bra med dig!
T: tack för kloka och insiktsfulla ord bästa du! Kram ❤️
My: kraaam❤️
Är T och My samma person? "
Nu har kontot hagernasstrand också kommenterat...
"
Heja heja 👏 "

Äntligen har hon lyckats öppna upp för nya klinkers.
Som alla har väntat.
6 nya onlineklinkers.
Hur många tror vi kommer att visa intresse?
Hur många kommer hon att få att signa sig hos henne?
Jag tror på samma som sist.
Alltså noll.
Inga.