2026-06-15, 14:03
  #26641
Medlem
TPLs avatar
Kontot hagernasstrand (=My) efterlyser lägenhet åt en kompis...
"Vi har en kvinna"...
Varför inte söka på Facebook?

"15 June 2026 11:09:43

Efterlysning 🏡 Går du, eller någon i din närhet, i säljtankar? Vi har en kvinna som har fattat tycke för vårt fina Hägernäs Strand och letar efter en bostad här i området. Helst söker hon en större 2:a som går att göra om till en 3:a, men även en rymlig 2:a kan vara av intresse. Hon kommer att flytta hit och kommer att ha ett barn varannan vecka. Just nu finns det tyvärr inget passande objekt ute på marknaden, och många väntar ju dessutom med försäljning till efter sommaren. Om du funderar på att sälja, eller känner någon som gör det, får du gärna skicka ett meddelande till mig så kan jag förmedla kontakten. Självklart sker en eventuell försäljning på vanligt sätt med mäklare om det blir aktuellt – detta är bara en liten efterlysning för att se om det finns något på gång innan det når marknaden. Tack på förhand! ☀️ Skicka ett DM här på Instagram så byter vi kontaktuppgifter. Med vänlig hälsning,
"

5 stories om boken och stalkern... 😴
__________________
Senast redigerad av TPL 2026-06-15 kl. 14:13.
Citera
2026-06-15, 17:28
  #26642
Medlem
TPLs avatar
"ObS! Ingen köpt reklam, Vill genuint lyfta min vän! "
"Ni har väl inte missat @denisededelopez bok?
Vilken historia! 🎶
"

My gör reklam för denisededelopez bok. I gengäld kanske Denise gör reklam för Mys bok.

"I scratch your back you scratch mine"

Citera
2026-06-16, 12:49
  #26643
Medlem
TPLs avatar
Från mitt tidigare inlägg

"6 nya platser för onlineklinkers - det kanske var en gammal text?
Kommentarsfältet är en ekokammare
T: 👏❤️
My: Tack fina! ♥️ hoppas allt är bra med dig!
T: tack för kloka och insiktsfulla ord bästa du! Kram ❤️
My: kraaam❤️

Är T och My samma person?
"

Nu har kontot hagernasstrand också kommenterat...

"Heja heja 👏 "
Citera
2026-06-16, 23:08
  #26644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från mitt tidigare inlägg

"6 nya platser för onlineklinkers - det kanske var en gammal text?
Kommentarsfältet är en ekokammare
T: 👏❤️
My: Tack fina! ♥️ hoppas allt är bra med dig!
T: tack för kloka och insiktsfulla ord bästa du! Kram ❤️
My: kraaam❤️

Är T och My samma person?
"

Nu har kontot hagernasstrand också kommenterat...

"Heja heja 👏 "



Äntligen har hon lyckats öppna upp för nya klinkers.
Som alla har väntat.
6 nya onlineklinkers.

Hur många tror vi kommer att visa intresse?
Hur många kommer hon att få att signa sig hos henne?
Jag tror på samma som sist.
Alltså noll.
Inga.
Citera
2026-06-17, 13:36
  #26645
Medlem
En tanke som slog mig på en ansiktbild av My som hon visade upp numera smal och numera nättare än tidigare (någonsin men jag har dålig koll) och djupa vikar eller snarare ett hårfäste som krupit uppåt och ett hårsvall (har hon någonsin haft det? Om det inte gäller extensions) som glesats ut Även den typen av mediciner (vad det nu är för ”bantningsmetod”?) ska ju nånstans finansieras Mycket som är mystisk med My
Citera
2026-06-17, 13:38
  #26646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Äntligen har hon lyckats öppna upp för nya klinkers.
Som alla har väntat.
6 nya onlineklinkers.

Hur många tror vi kommer att visa intresse?
Hur många kommer hon att få att signa sig hos henne?
Jag tror på samma som sist.
Alltså noll.
Inga.

Tvivlar på det
Det är väl hennes ”inhyrda vänner” isåfall eller vad ska kallas
Att hon orkar skämma ut sig…
Citera
2026-06-17, 23:32
  #26647
Medlem
Teaser på Insta om vad hon läser på KTH
Fastighetsförmedling heter kursen hon går nu
Citera
2026-06-18, 11:08
  #26648
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Teaser på Insta om vad hon läser på KTH
Fastighetsförmedling heter kursen hon går nu
Men den kursen är väl på 3 år och 180 poäng? Hon säger att det är 1 år kvar.

Syns inte så bra på bilden men hon ser ut att ha blåst upp läpparna igen. 💋
Klagar på att andra coacher pratar skit om andra coacher. My är såklart bäst. Nu "jobbar" hon deltid men hyr ut gymnastiksalen till en annan coach.
My har inte riktigt tiden att jobba i sin gymnastiksal men självklart har hon fysiska klinkers, fattas bara annat. Nu har hon i alla fall plats för flera onlineklinkers för dom tidigare är ju färdigbehandlade efter 4-6 månader. Eftersom alltihop bygger på att fakturera och klicka på måltidsförslag kan hon säkert ha hundratals klinkers på gång samtidigt.

Kommentarsfältet på bloggen är stängd och stalkern är fortfarande på fri fot. Utredningen kommer att bli längre än Palmes. Om nån skulle ha missat stalkern, alla intervjuer och dokumentären så finns det ett inlägg om allt detta.

Citera
2026-06-18, 22:44
  #26649
Medlem
https://www.fei.se/program/fastighetsmaklare-180-hp
Behörighet: Inga formella behörighetskrav. Vi rekommenderar godkänd gymnasieexamen och viss arbetslivserfarenhet.
Så nej Mytomanen, du hade inte kommit in på KTH.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Men den kursen är väl på 3 år och 180 poäng? Hon säger att det är 1 år kvar.

Syns inte så bra på bilden men hon ser ut att ha blåst upp läpparna igen. 💋
Klagar på att andra coacher pratar skit om andra coacher. My är såklart bäst. Nu "jobbar" hon deltid men hyr ut gymnastiksalen till en annan coach.
My har inte riktigt tiden att jobba i sin gymnastiksal men självklart har hon fysiska klinkers, fattas bara annat. Nu har hon i alla fall plats för flera onlineklinkers för dom tidigare är ju färdigbehandlade efter 4-6 månader. Eftersom alltihop bygger på att fakturera och klicka på måltidsförslag kan hon säkert ha hundratals klinkers på gång samtidigt.

Kommentarsfältet på bloggen är stängd och stalkern är fortfarande på fri fot. Utredningen kommer att bli längre än Palmes. Om nån skulle ha missat stalkern, alla intervjuer och dokumentären så finns det ett inlägg om allt detta.

Citera
2026-06-19, 08:52
  #26650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Men den kursen är väl på 3 år och 180 poäng? Hon säger att det är 1 år kvar.

Syns inte så bra på bilden men hon ser ut att ha blåst upp läpparna igen. 💋
Klagar på att andra coacher pratar skit om andra coacher. My är såklart bäst. Nu "jobbar" hon deltid men hyr ut gymnastiksalen till en annan coach.
My har inte riktigt tiden att jobba i sin gymnastiksal men självklart har hon fysiska klinkers, fattas bara annat. Nu har hon i alla fall plats för flera onlineklinkers för dom tidigare är ju färdigbehandlade efter 4-6 månader. Eftersom alltihop bygger på att fakturera och klicka på måltidsförslag kan hon säkert ha hundratals klinkers på gång samtidigt.

Kommentarsfältet på bloggen är stängd och stalkern är fortfarande på fri fot. Utredningen kommer att bli längre än Palmes. Om nån skulle ha missat stalkern, alla intervjuer och dokumentären så finns det ett inlägg om allt detta.


Ja det är läpparna som gör ansiktet avmagrat (ingen kritik om man önskat få bort ”hull”) samtidigt är det bara en bild Hur ser hon ut i verkligheten Ingen som vet
Stackars läppar dock
Citera
2026-06-19, 10:22
  #26651
Medlem
TPLs avatar
"Snart redo för midsommarfirande på Albans sommarställe 🎶🙌 Stolar, bord, pool, bar, musik , dryck,och båt på plats 😍 "

Maken har inte synts till på väldigt länge, kanske kommer att skymta förbi på en av mingelbilderna senare.

Citera
2026-06-19, 15:52
  #26652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Snart redo för midsommarfirande på Albans sommarställe 🎶🙌 Stolar, bord, pool, bar, musik , dryck,och båt på plats 😍 "

Maken har inte synts till på väldigt länge, kanske kommer att skymta förbi på en av mingelbilderna senare.


Fantastiskt att Doktorn har stolar och bord!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in