Citat:
Ursprungligen postat av
Tova.
Men snälla PeterPelikan66, vi skriver om en människa som älskar publicitet. Hon älskar att synas så mycket att hon smsar tidningarna att hon inte skitit på 7 dagar. Ja, hon skriver ”skitit”. I denna tråden skriver vi om henne för den är till för My. Så vad du tycker om oss som skriver här får du hålla inom dig.🌵
Typiskt My men få ser henne som den hon är i verkligheten.
Det är märkligt att det en sån här gång dyker upp så många som försvarar My med näbbar och klor. Gemensamt för alla dessa skribenter är att dom inte känner My...
Hela hyllningskören undrar hur andra skribenter har tid att sitta och skriva inlägg här och rekommenderar andra att skaffa sig ett liv/skaffa sig ett jobb/gå ut i friska luften.
Man kan ju undra hur hyllningskören själva har tid att gå in här och försvara My. Var håller dom hus när hon gör bort sig som i fallet med reklamidentifiering?
Så länge jag sköter det jag är ålagd att göra ska ingen lägga sig i hur mycket eller lite jag skriver här. Inte heller vad.
För My är den här tråden lika viktig som syre. Om tråden stängs ner bryter hon ihop. Hon skulle aldrig klara av att bli bortglömd.
Från hennes blogg 2017
"
Ser du plommonjuicen i bakgrunden. Jag krigar på med plommonjuice och medicin . Inte ett ljud från magen. inte så mycket som en prutt!!!!????!!! Hmm, 8 dagar och
fortfarande förstoppning. "
#mataintetrollen #pejlarlägetskaintesälja #förtal