2023-04-18, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad den egna träningen består av, kanske stannar vid att dra ut rullvagnarna?
Att efter ett träningspass, sitta så påpälsad och dricka termoskaffe, är märkligt.
Hon är nöjd och klappar sig själv på axeln och tycker hon är så jävla bra

Vad hände med kaffemaskinen?

Det ser inte så trevligt ut, snarare fult och stökigt, uranför de två lokalerna.
Men My är nöjd✌️💪
Kaffemaskinen var nog leasad. Blev för dyrt. En ströklient då och då täcker inte upp för varken hyra eller lulllull.
Citera
2023-04-18, 07:52
Medlem
"05:50 smygöppnar Mys blommor", dom öppnar klockan 10 men går någon förbi just idag kl 7 på morgonen så är det alltså öppet och man kan handla?
Eller menar hon smygöppnar som i att dra ut allt fast det egentligen är stängt?

Hon har så flytande öppettider..

Edit: NU KOM JAG PÅ DET! Klart som fan hon måste smygöppna om hon ska leka PT, alla blommor får ju inte plats i butiken så dom har ju stått inne på gymmet under natten såklart! Undra hur mycket jord, grus och smuts det drar in där. Känns ju fräscht 🙃
Senast redigerad av Blomman987 2023-04-18 kl. 07:54.
Citera
2023-04-18, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hon har inte dyslexi, det kan jag garantera. Hon är bara lat eller möjligtvis att man kan skylla på någon diagnos. Hon tar sig inte tid att se så autocorrect inte har fuckat upp texten. Varje normal människa tittar snabbt en extra gång innan man skickar sitt meddelande men My är för oengagerad för det. Väldigt konstigt när hon mer eller mindre lever på sin text.

Nej, dyslexi har hon inte, det ser inte ut så där. Hon har en obegåvning vad gäller språk, hon stavar helt fel ofta, hon gör syftningsfel, gör om ord till något annat liknande, kan inte bygga upp ett kort inlägg utan att det spretar helt och saknar början, mitt och slut. Hon är helt enkelt dum i huvudet bara.
Citera
2023-04-18, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Jag tror han är autistisk, iaf starka drag av det, hans ständiga användande av solglasögon oavsett årstid, väder eller om han är inne eller utomhus fyller nog en viktig funktion för honom. O inte för o vara cool o flashig utan dämpar alla intryck o avskärmar en del mot socialt samspel. Hans väldigt ofta uttryckslösa ansikte som inte visar några känslor alls är också ganska talande.

Jag menar absolut ingen kritik mot människor med autism, o människor fungerar olika, utan bara ett konstaterande från min sida vilket skulle kunna förklara en del om J!

Det kan han vara, och My bestämmer så slipper han känner sig osäker på vad som gäller. Detta även om det blir helt galet, han vet att han inte har ställt till det för han låter henne ta besluten. Det är vad jag tror i alla fall.
Citera
2023-04-18, 08:15
Medlem
Hon är ju jättegravid. Därav att hon ser sliten ut och inte orkar sköta sin hygien eller fixa sina kläder. Jonas måste ju också få ett barn tycker hon antagligen, men det är hennes kort till att vara mammaledig och att Jonas tar hand om alla andra. L är väl gammal nog att hjälpa till också.

Och så tänker hon förstås på det att med ett barn så kan hon bli poppis på nätet igen. Säger inte att det är därför hon vill ha barn, men hon tänker på det där. Gymmet och blomsterbutiken är ju jobbiga att ha, hon har ju nu när hon väntar smått en orsak att sälja sina ääääääääälskade projekt.

Det är ju därför de ska bo lite större också. Hon måste ju få ha eget rum, och L får ha ett rum och J och bäbbisen får ha ett.

Citera
2023-04-18, 08:38
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
"05:50 smygöppnar Mys blommor", dom öppnar klockan 10 men går någon förbi just idag kl 7 på morgonen så är det alltså öppet och man kan handla?
Eller menar hon smygöppnar som i att dra ut allt fast det egentligen är stängt?

Hon har så flytande öppettider..

Edit: NU KOM JAG PÅ DET! Klart som fan hon måste smygöppna om hon ska leka PT, alla blommor får ju inte plats i butiken så dom har ju stått inne på gymmet under natten såklart! Undra hur mycket jord, grus och smuts det drar in där. Känns ju fräscht 🙃
Klockren analys. Trångt om plats = "smygöppnar". Låter rejält larvigt och jag är så förvånad över att någon ens vill tränga sig in bland dessa trista blomvagnar och försöka ta sig in på gymmet. Som verkligen inte kan vara särskilt hygieniskt. (Vad finns det för regler för sånt? Hur rent och fräscht måste ett gym vara? Får man knöla in krukväxter på ett sånt ställe?)

Förstår inte varför hon måste köpa in såna enorma mängder. Alltihop passar möjligen på Hötorget. Men inte utanför en lyxbutik, vilket hon verkar försöka få det till. Märks att hennes "bakgrund" verkar ha haft dåligt inflytande på henne. Det ser ut som infarten till en sämre plantskola på vischan. Fräscht och trevligt - not so much.
Citera
2023-04-18, 11:17
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Haft det mest utmanade året någonsin? Hur många år kan man ha det? My har haft flera! (Hon brukar skriva sitt värsta år)
Borde väl ha varit hennes bästa år. Misstänk hjärnblödning, var inte det- toppen. Misstänkt cancer, var inte det- toppen.
Sonen fick en bra stödfamilj-toppen.
Hon gifte sig- toppen.
Nej då gräver hon igen och får några sympatihjärtan i sin låtsasvärld.
”Och hon en annan oväntad vänskap var när J klev in” skriver den sjuka Mytomanen. J är stallmagneten och det är den enda klient hon haft. J har som vi redan listat ut hjälpt My så hon har kunnat fota någon i gymmet. Hon skriver att hon opererats och överlevt. VEM dör av att ta bort fettknölar?
Citera
2023-04-18, 11:33
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
”Och hon en annan oväntad vänskap var när J klev in” skriver den sjuka Mytomanen. J är stallmagneten och det är den enda klient hon haft. J har som vi redan listat ut hjälpt My så hon har kunnat fota någon i gymmet. Hon skriver att hon opererats och överlevt. VEM dör av att ta bort fettknölar?
Med tanke på hur frekvent hon uppdaterade under sin hjärnblödningsfettknölhalvsidesförlamadesjukhusses sion, så är det underligt att hon var så flink att hon kunde gå med rollator, kunde skriva, ens fick ha mobilen på avdelningemän osv
Den omtalade halvsidesförlamningen med rollator, låter mer som om hon blev avis på syrran? som blev risig och fick åka permobil, eller vad det var. Avundsjuka MYtomanen som måste låta stjärnglansen lysa som starkast på sig själv.

Fasen vad uppsvullen hon är. Dubbelhakor och würstfingrar😳
Citera
2023-04-18, 11:46
Medlem
TPLs avatar
Pt-kund klockan 6 och samtidigt alla blomvagnar ute - hur gör hon om nån (mot förmodan) vill handla just då? Lämnar hon pt-kunden (som troligen inte ens existerar) för att rusa över till den andra lokalen? Såg inte ut att vara så där hysteriskt överfullt med växter ute heller. Har hon börjat trappa ner?

Hon såg ut att ha samma tröja idag också. Special som aldrig behöver tvättas?
Varför allt kaffe som hon ändå påstår är koffeinfritt? Då kan hon lika gärna dricka vatten.
Har hon ringt det där halvtimmessamtalet till väninnan i Kalmar (?) som hon ringer VARJE morgon?
Citera
2023-04-18, 12:51
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Pt-kund klockan 6 och samtidigt alla blomvagnar ute - hur gör hon om nån (mot förmodan) vill handla just då? Lämnar hon pt-kunden (som troligen inte ens existerar) för att rusa över till den andra lokalen? Såg inte ut att vara så där hysteriskt överfullt med växter ute heller. Har hon börjat trappa ner?

Hon såg ut att ha samma tröja idag också. Special som aldrig behöver tvättas?
Varför allt kaffe som hon ändå påstår är koffeinfritt? Då kan hon lika gärna dricka vatten.
Har hon ringt det där halvtimmessamtalet till väninnan i Kalmar (?) som hon ringer VARJE morgon?
Nedtrappning tror jag inte sker förrän Kronis knackar på dörren. Det där skulle jag tippa var helt enkelt innehållet i gymmet som hon hade dragit ut. Och inne i butiken fanns fikat, därför öppnades även den dörren. Tror jag.
Citera
2023-04-18, 13:00
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Haft det mest utmanade året någonsin? Hur många år kan man ha det? My har haft flera! (Hon brukar skriva sitt värsta år)
Borde väl ha varit hennes bästa år. Misstänk hjärnblödning, var inte det- toppen. Misstänkt cancer, var inte det- toppen.
Sonen fick en bra stödfamilj-toppen.
Hon gifte sig- toppen.
Nej då gräver hon igen och får några sympatihjärtan i sin låtsasvärld.
Det som slår mig är att det ändå är påfallande få hjärtan som dyker upp. Här tar hon i ända från tårna och beskriver allt elände och vilken fågel Fenix hon har varit. Hon har nästan 53.000 följare. 52,9 tusen enligt Instagram. Hur många kommenterar med ett hjärta? Jo, 42 stycken. Jag räknade dem. 52.858 följare skiter alltså högaktningsfullt i hennes sympatifiske. Det tycker jag säger något trots allt.
Citera
2023-04-18, 13:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Det som slår mig är att det ändå är påfallande få hjärtan som dyker upp. Här tar hon i ända från tårna och beskriver allt elände och vilken fågel Fenix hon har varit. Hon har nästan 53.000 följare. 52,9 tusen enligt Instagram. Hur många kommenterar med ett hjärta? Jo, 42 stycken. Jag räknade dem. 52.858 följare skiter alltså högaktningsfullt i hennes sympatifiske. Det tycker jag säger något trots allt.
Av dom 42, hur många kommer från hennes alternativa konton? 41? Jonas, Alban, Ludvig, inreda_fo och hundarna brukar vara flitiga. 😁

Det gäller att smörja och förbereda rejält nu inför flytten. Eller kan hon anlita Tiptapp till det? Själv kommer hon inte att orka på grund av migrän, ont i ryggen eller problem med tumören i halsen.

#trött #sliten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in