2023-12-31, 18:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Men....skulle inte han ut med BE och skutta playback ikväll?
Han skulle ju det. Men hon har ingen vän kvar mer än fru Falsk och hon är på semester. Så vems är tallriken? Hmm??
Citera
2023-12-31, 18:05
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Han skulle ju det. Men hon har ingen vän kvar mer än fru Falsk och hon är på semester. Så vems är tallriken? Hmm??
I alla fall verkar Anna ute ur räkningen, fast hon aldrig tackar nej när det vankas lite mat...
Fast det var väl ett tag sedan My och Anns umgicks. Tror att deras relation upphörde runt midsommaren 2021, när Fetlicia blev hemkörd av Jobas mitt under midsommaren...,
Senast redigerad av Rimbert 2023-12-31 kl. 18:12.
Citera
2023-12-31, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
I alla fall verkar Anna ute ur räkningen, fast hon aldrig tackar nej när det vankas lite mat...
Fast det var väl ett tag sedan My och Anns umgicks. Tror att deras relation upphörde runt midsommaren 2021, när Fetlicia blev hemkörd av Jobas mitt under midsommaren...,

Kanske det…… strax efter att Anna kom och ”duschade” Lilleman och så fick han välja hand få en glasspinne 😄

Samt att Anna la ut bilder när Jobas hade hennes bh på huvudet…….

Jag undrar så vad som gjorde att de från ett så intensivt umgänge bara slutade att ses…….hag erkänner att jag är sjukt nyfiken.
Citera
2024-01-01, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Kanske det…… strax efter att Anna kom och ”duschade” Lilleman och så fick han välja hand få en glasspinne 😄

Samt att Anna la ut bilder när Jobas hade hennes bh på huvudet…….

Jag undrar så vad som gjorde att de från ett så intensivt umgänge bara slutade att ses…….hag erkänner att jag är sjukt nyfiken.
Bilden på Jobas med Anna Books BH vill man ju se Någon som kan hitta den? Känns som hela familjen bara lider av diverse diagnoser. Förlåt.
Citera
2024-01-01, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Men....skulle inte han ut med BE och skutta playback ikväll?
Om han ”skuttade” igår så gjorde han det ensam. Linda & Peter är på semester på Kanarieöarna.
Citera
2024-01-01, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Nej det stämmer inte.
Senaste gången de hade kontakt var när Anna Book med make hjälpte My med installationen av "gymmet" i första lokalen. Minns ej om det var 2022.

Antar att Anna fick nog när My skulle byta lokal o allt jobb var förgäves.
Citera
2024-01-02, 02:36
Medlem
TPLs avatar
Anna hjälpte till att organisera lådorna i köket i etagevåningen och på nyårsafton det året var det en hejdundrande fest där och Anna sjöng för full hals innan hon slocknade på den uppblåsbara luftmadrassen. 👌✌️
Efter den festen (eller innan) hämtade My hem sina växter som Anna tagit på sig att sköta. 🥀🍂🥀🍁🍂🥀🕸️🌾
Citera
2024-01-02, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna hjälpte till att organisera lådorna i köket i etagevåningen och på nyårsafton det året var det en hejdundrande fest där och Anna sjöng för full hals innan hon slocknade på den uppblåsbara luftmadrassen. 👌✌️
Efter den festen (eller innan) hämtade My hem sina växter som Anna tagit på sig att sköta. 🥀🍂🥀🍁🍂🥀🕸️🌾
Den nyårsaftonen var 2021. Två år sedan alltså. Då hade My med familj haft sjukstuga i 2 månader. Same procedure as every year …
Citera
2024-01-02, 10:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Karmanu
Nej det stämmer inte.
Senaste gången de hade kontakt var när Anna Book med make hjälpte My med installationen av "gymmet" i första lokalen. Minns ej om det var 2022.

Antar att Anna fick nog när My skulle byta lokal o allt jobb var förgäves.
Så minns jag det hela också.
Citera
2024-01-02, 12:59
Avslutad
Inga öppettider publicerade idag. Hur ska man då veta vad som gäller? ☹️
Citera
2024-01-02, 16:31
Medlem
TPLs avatar
På bilder från öppnandet av porslinsaffären (hon visade nyligen ett berg av kartonger och Alban som pratade om blomkylen han varit med om att baxa in) låg det i röran 2 beigea plädar utan förpackning.

Nu i december skrev hon
"Kvallitets filtar 50%
Endast 2 exemplar kvar
"

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?

Som att hon skulle ha haft en massa plädar och plötsligt efter närmare 1 år har hon bara 2 filtar kvar... Joo, säkert.
Säkert samma plädar som när hon öppnade.

Är hon upptagen med bokslutet nu eftersom hon inte hinner lägga upp bilder på alla fantastiska kreationer hon skapat? 🛶🎪

#desperat #skyndafynda #50% #bokslutsnart
Citera
2024-01-02, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
På bilder från öppnandet av porslinsaffären (hon visade nyligen ett berg av kartonger och Alban som pratade om blomkylen han varit med om att baxa in) låg det i röran 2 beigea plädar utan förpackning.

Nu i december skrev hon
"Kvallitets filtar 50%
Endast 2 exemplar kvar
"

(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?

Som att hon skulle ha haft en massa plädar och plötsligt efter närmare 1 år har hon bara 2 filtar kvar... Joo, säkert.
Säkert samma plädar som när hon öppnade.

Är hon upptagen med bokslutet nu eftersom hon inte hinner lägga upp bilder på alla fantastiska kreationer hon skapat? 🛶🎪

#desperat #skyndafynda #50% #bokslutsnart
Dom filtarna blir aldrig sålda. Dom får hänga med till kk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in