2023-11-30, 16:20
  #1933
Medlem
Hon skriver att hon gråtit varje morgon sen 8:e oktober (men inte bara på grund av situationen i Israel/Gaza, utan även annat). Jag tror inte ett dugg på det utan tror att det är en lögn för att verka som hon är mer berörd än vad hon är och därmed mer känslosam/äkta, men om man nu ponerar att det är sant.

Tyder inte det på svår psykisk ohälsa? Jag kan tycka det är bisarrt att en vuxna kvinna, närmare 50, fortfarande är så pass dålig på att hantera världen och negativa nyheter att hon gråter varje morgon. Hur påverkar det barnen att se mamma gråta i timmar varje dag? Och om Israel/Gaza får henne att gråta, vänta tills hon hör om vad som händer i Kongo, Eritrea och Jemen. Grymheterna där får Gaza att verka som en lekplats.

Jag förstår att de där feministerna sätter en ära i att hedra känslor framför fakta men även de borde efter en viss ålder inse att det får dem bara att verka psykiskt sjuka, okunniga och obalanserade.
Citera
2023-11-30, 19:26
  #1934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandsnickan
Haha ja jag såg det nu. Och hur kära de kidnappade kvinnorna och barnen är i Hamas-soldaterna. Man ser ju hur det tindrar i deras ögon! Alltså hur mår man om man ger sig på oskyldiga unga kvinnor och barn vars enda brott, förutom att vara judar, är att blivit kidnappade? De har fått se sina familjer brutalt mördas och våldtas för att sedan kidnappas och hållas under vidriga förhållanden i nästan två månader. Sen inte veta att de ska släppas fram till att de faktiskt är släppta och så sitter feminist-tanter på sina rumpor i sina bekväma vardagsrum och HÅNAR dem ytterligare för att de försöker spela med i Hamas vidriga lekar. FÖR ATT ÖVERLEVA! Hur kan hon sitta och HÅNA kidnappningsoffer?

Sådan dubbelmoral och total likgiltighet för människoliv som LD uppvisar har gjort mig helt förskräckt.

Hon är helt fruktansvärd, det är inte klokt det hon publicerar.
Försöker hånfullt "slå hål" på barnens upplevelser som gisslan, att Emily bara vågade viska berodde ju så klart på Israel. Inte att hon blivit kidnappad av terrorister och fått se mängder med döda som de avrättat mm. Eller hållits inlåst i en tunnel som för henne hade upplevts som ett år i tid.
Förstås.

Hamas, som är en terrororganisations, gör inget fel, och Israel, som är en demokrati och trots allt har lagar och regler att följa, är 100% ansvarig för allt. Även de som de andra dödar.
Hur blir en svensk femtioårig mamma så här..
Citera
2023-11-30, 19:39
  #1935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hur blir en svensk femtioårig mamma så här..
Hon ger numera rätt duktigt med sekt-vibbar så troligtvis har hon klippt banden med/skrämt bort alla som inte liksom hon ägnar dygnets alla timmar åt att förfasa sig över Israel. Hon greppar varje desperat halmstrå som ger henne en mental väg ut: enligt lösryckt citat från Y så var det israeler som sköt civila 7 oktober och enligt påstående X så brände Israel nog själva ihjäl folk och enligt fantasi Z så förekom inga våldtäkter och tittar man på terroristernas egna propaganda så är gisslan glada i hågen när de får lämna Gaza så uppenbarligen är Hamas fina killar och alla påstående om mördade barn, våldtagna kvinnor och tortyr är bara zionisternas lögner. Så måste det vara. Hennes aktiva följarskara när fortsätta minska tills bara de mest hårdföra antisemiterna kvarstår.
Citera
2023-11-30, 19:48
  #1936
Medlem
VillageOblivias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Hon är helt fruktansvärd, det är inte klokt det hon publicerar.
Försöker hånfullt "slå hål" på barnens upplevelser som gisslan, att Emily bara vågade viska berodde ju så klart på Israel. Inte att hon blivit kidnappad av terrorister och fått se mängder med döda som de avrättat mm. Eller hållits inlåst i en tunnel som för henne hade upplevts som ett år i tid.
Förstås.

Hamas, som är en terrororganisations, gör inget fel, och Israel, som är en demokrati och trots allt har lagar och regler att följa, är 100% ansvarig för allt. Även de som de andra dödar.
Hur blir en svensk femtioårig mamma så här..

Grejen med LD är att hon är totalt inkapabel till nyanserat tänkande. Varje gång hon intresserar sig för en politisk fråga väljer hon den mest radikala ståndpunkten hon kan hitta, där ena sidan är förtryckare och genomond och den andra sidan är förtryckt och genomgod. Att hon skulle bli en renodlad Hamas-apologet i.o.m. det här kriget var nog oundvikligt, hennes enkelspårighet och behov av en svartvit värld tillåter henne helt enkelt inte att tänka längre än så.
Citera
2023-11-30, 19:54
  #1937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coconutoil
Haha, nu tycker hon att hamas har tagit hand om sina gisslan! Jo tjena efter att dom mördat deras föräldrar! Helt ärligt, hon är riktigt störd.

Med hennes retorik så är det okej för en man att misshandla sin kvinna så länge han säger förlåt och köper henne rosor efteråt?

Vittnesmål från gisslan som hamas-sympatisörer blundar för:

https://x.com/eksymons/status/1729420954684580339?s=46&t=rYHUdMaURDmyKXbWuOMMRg

”Aunt of one of French child hostages released says he was beaten by many people incl. civilians as taken into Gaza; each time a child hostage cried it was threatened with a gun to shut up ; Hamas forced children to watch films of Oct 7 pogrom murders. Eitan’s dad still a hostage”

Önskar all lycka till Oskar som är fri från monstret Natashja.

Ja de gick ju bara in och mördade och brände ihjäl nåt tusental, däribland ca 30 barn, men de är mycket schysstare mot gisslan! Och det vet hon för att hon tittar på Hamas-news.
Fruktansvärt att höra från barnet om hur de civila pucklade på honom..
Citera
2023-11-30, 20:03
  #1938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillageOblivia
Grejen med LD är att hon är totalt inkapabel till nyanserat tänkande. Varje gång hon intresserar sig för en politisk fråga väljer hon den mest radikala ståndpunkten hon kan hitta, där ena sidan är förtryckare och genomond och den andra sidan är förtryckt och genomgod. Att hon skulle bli en renodlad Hamas-apologet i.o.m. det här kriget var nog oundvikligt, hennes enkelspårighet och behov av en svartvit värld tillåter henne helt enkelt inte att tänka längre än så.

Ja, hon hade ett och annat vettigt (för länge sen), men sen märkte man att hon inte kunde tänka i flera lager, eller vad man ska säga... Så det slutade alltid med att hon sa emot sig själv iaf.
Hon pratar om sitt psykiska dåliga mående men tycker ändå det är sunt att engagera sig så hon bölar varje dag och måste pumpa ut hundratals storys om samma sak.
Citera
2023-12-01, 08:56
  #1939
Medlem
...och sedan vi skrev igår kväll så har LD snurrat in ytterligare i vansinnet och hävdar nu också att homosexuella har det bra i Gaza. Undrar vad nästa påstående blir. Kanske att Hamas går i bräschen för ett inkluderande jämställdhetsarbete?
Citera
2023-12-01, 09:05
  #1940
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raukberg
...och sedan vi skrev igår kväll så har LD snurrat in ytterligare i vansinnet och hävdar nu också att homosexuella har det bra i Gaza. Undrar vad nästa påstående blir. Kanske att Hamas går i bräschen för ett inkluderande jämställdhetsarbete?

Herrejesus.

Om det är något som är sant så är det att mellanöstern är en dålig plats att vara homosexuell. Att förneka det är att trivialisera vad mina homosexuella bröder och systrar går igenom där. Sluta Natasha, seriöst.
Citera
2023-12-01, 09:23
  #1941
Medlem
moralhoras avatar
Kanske är det för att det slår en nerv hos mig personligen, men det finns en anledning till att Pride-parader är väldigt vita - det betyder inte att homosexuella av mellanöstern-bakgrund och andra bakgrunder inte existerar, eller att vita personer exkluderar dom. Det är de själva i min erfarenhet som exkluderar sig själva - just på grund av att de inte vill att deras större släkt ska få reda på det.

Och detta sker i Sverige. Vad tror idioten Natasha sker i mellanöstern?! Dessa människor är inte fria att leva som de vill för att de älskar fel kön. Det är att gömma sig eller att dö, i princip. Fattar Natasha, idioten, hur det ens är att leva på ett sådant sätt?
Citera
2023-12-01, 09:31
  #1942
Avslutad
Hon är ordentligt vidrig ja.

Om någon någonsin undrade hur det gick till på 30-talet så har du en stilstudie i henne.

När det inte passar berättelsen längre knuffas kvinnor barn bögar flator transor judar ner på tunnelbanespåret.

Henne hjärta blöder givetvis för araberna som inte riktigt delar hennes vita parasitistiska livsstil.

Men de lär nog liksom Röhm åka ner på spåret när det inte längre är en trampcykel för lajks.

En psykopat, helt naken inför alla att skåda. Svensk feminisms stora ayatolla.

Ett skämt. Irrelevant. Förbigången. Fuck her and fuck her transvestite pink chimps.
Citera
2023-12-01, 09:40
  #1943
Medlem
moralhoras avatar
Förlåt, ska sluta ranta runt om detta.

Men herregud. Jag hade en pojkvän med en bakgrund i mellanöstern. Det var okej till en början, men samtidigt var han extremt paranoid av att bli sedd, eller hörd, eller tänkt att vara homosexuell till den gränsen att han funderade på att skaffa en "flickvän". I början var det väl okej, men eventuellt att inte kunna röra eller ens ge en blick till någon offentligt tär på en relation. Allt för att inte störa homogeniteten i familjen.
Detta är det många bögar med bakgrund i mellanöstern lever med.

Men enligt Natasha, som är en jävla certifierad idiot, så är det bara lögner och egentligen lever alla i la-la-landet och homofobi är en struktur som vita män kommit på. Ugh, jag önskar absolut inget gott för denna kvinna. Jag har börjat genuint hata henne.
Citera
2023-12-01, 09:54
  #1944
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Förlåt, ska sluta ranta runt om detta.

Men herregud. Jag hade en pojkvän med en bakgrund i mellanöstern. Det var okej till en början, men samtidigt var han extremt paranoid av att bli sedd, eller hörd, eller tänkt att vara homosexuell till den gränsen att han funderade på att skaffa en "flickvän". I början var det väl okej, men eventuellt att inte kunna röra eller ens ge en blick till någon offentligt tär på en relation. Allt för att inte störa homogeniteten i familjen.
Detta är det många bögar med bakgrund i mellanöstern lever med.

Men enligt Natasha, som är en jävla certifierad idiot, så är det bara lögner och egentligen lever alla i la-la-landet och homofobi är en struktur som vita män kommit på. Ugh, jag önskar absolut inget gott för denna kvinna. Jag har börjat genuint hata henne.

Den är hennes polare som sitter och deadnamear transor så fort de käftar mot. Du kan tycka vad du vill om transor som grupp men det är så den här människan och hennes hundar för debatt.

Det är inte konstruktivt.

Det bästa vore om hon avlägsandes från micken så att säga. Hennes idéer hör hemma på bitchute (inget ont om bitchute men det är inte vanilla grejs där alltså)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in