Citat:
Ursprungligen postat av
Strandsnickan
Ja, jag såg det.. Att SW och LD inte förstår själva att deras antisemitism är farlig. De ska nog ta och öppna historieböckerna och läsa om hur förintelsen började. Den började med precis sådan propaganda som feminister sitter och sprider nu idag.. Och att de går på och delar så mkt propaganda direkt från en terror-organisation visar också att det antingen har brunnit i deras huvuden av alla hemska krigsklipp de tittar på eller så är de bara lättlurade. De skulle också behöva öppna historieböckerna och läsa om regionens historia. Var judarnas ursprung finns, var språket hebreiska härstammar ifrån och varför det inte finns en enda jude i regionen utanför Israel där det förut fanns hundratusentals.
JoJo men det där kommer inte hända igen eftersom de står inte ensamma idag.
Aldrig. Vi måste försöka avhjärntvätta henne.
Vill inte göra en raidtråd men hur avhjärntvättar vi Natascha?
Alltså inte ens på skämt?
Jaja inte på en lördagskväll för i h-lvete.